WIEBELMEIDEN 6!

Hey Ukkie,

Jaaaa ik doe ook demonstratief mn jas open in de trein, hahahaha... Niet dat het helpt, maar goed. Gelukkig kan ik wel meestal zitten en als ik het idee heb dat het niet gaat lukken, ga ik meteen op het 'balkon' op zon klapstoeltje zitten. Beter als staan. Gelukkig ging het vandaag goed, want staan was nu echt vreselijk geweest.

Op de maxicosi zat geloof ik 6 weken levertijd, maar ligt er denk ik ook aan welke uitvoering (lees; kleur) je wilt of het op voorraad is. Onze kinderwagen en maxicosi worden eind deze maand geleverd.
Box, kinderstoel en babyfoon komen met kinderkamertje mee. Dus vrijdag hebben we bijna alles in huis.

Twinkel, als je eenmaal met de babykamer bent begonnen loop je steeds even het kamertje binnen. Bij ons staat nu het badje en staan de andere spullen in dozen te wachten tot de meubeltjes er zijn, maar toch ga ik elke dag even staan dromen in het kamertje :)

Ik ga nu eens even douchen, dan nog een kop warme melk (helpt tegen slecht slapen bij mij) en dan naar bedje!

x

@twinkel; waar er allemaal op wordt geprikt weet ik ook niet precies maar weet wel dat het moet als je zwanger ben! geen probleem hoor,in het ziekenhuis moest ik vorige maand ook op een aantal dingen bloed prikken.

@ukkie&anoek;ik zou wel opstaan voor jullie hoorlekker slapen allebei met de uks!

xxx

ukkie bij de babydump zit er op het moment 15%korting op de boxen! 25% op badartikelen en 20%op wipstoeltjes!! vast ook wel bij jou in de buurt of niet??

xxx

Hallo.

Hier ben ik weer. Sorry dat het van mijn kant ook nogal rustig is. Ben iets actiever per mail geloof ik de laatste tijd en verder erg drukjes bezig met van alles.

Ik lees welk iedere dag even het forum hoor!

Hoe is het verder met iedereen?

x-vlinder

Bedankt voor de lieve berichtjes en dat jullie het snappen dat het me ff teveel word allemaal. Maar ik wilde jullie dus ff laten weten dat ik net ongi ben geworden!!! Ik kan wel janken nu. Tuurlijk had ik het wel gedacht dat ik het zou worden, maar ik had toch ook hele goede hoop omdat we op de goede tijd hadden geklust.
Ik hoop echt dat het me helpt om het ff een beetje van mij af te zetten en dat ik daardoor snel zwanger raak!!! Maar ja we zien het wel hoe het loopt, ga me eigen nu volledige op het afvallen gooien.
Jaja ik weet dat ik niet mag lijnen al sje zwanger bent, maar mijn gyn weet ervan af dat ik dit dieet doe. Heb het toen ik in april begon ook aan haar verteld en ze vond het toen een goed dieet omdat je allemaal gezonde dingen eet.

Ik zal jullie wel missen hoor. Succes allemaal met het zwanger worden en de andere met de zwangerschap!!!!!!!!!!!!!!!!
Liefs xxx

hoi meiden,

patricia wat ontzettend balen weer zeg!! misschien als je nu eventjes niet meer naar het ziekenhuis hoef dat je binnenkort toch zwanger ben,ik hoop het voor je,ik duim!!!

vandaag naar de verloskundige geweest,krijg 11 februari de termijnecho!! spannend! kijk er heel erg naar uit,maar nog 5 weken geduld!!! veel informatie gehad en een leuke zwitsal tas gekregen met spulletjes erin!!

xxx

Hè balen zeg Patricia, nu maar hopen dat het je laatste ongi in tijden zal zijn.
Ik hoop je hier snel (zwanger) weer te zien meid.

@Mier, de eerste afspraak gehad dus. Wel leuk denk ik, of niet?
Heb je nog nieuwe dingen gehoord, of wist je alles al wel?
11 Februari is de dag dat mijn man en ik 12 jaar samen zijn. Rond die tijd willen we ook vertellen dat we in verwachting zijn.
Ik kreeg vandaag nog een brief van het ziekenhuis waarin stond dat de afspraak voor aanstaande maandag verzet was naar de middag. Ook bij een andere gyn.
We hadden net alles op het werk geregeld. Toch maar even met de poli gebeld en nu kunnen we al om 8.55 uur terecht. Fijn hoor. Wel bij een mannelijke gyn., maar dat maakt me niets uit. Als het maar goed gaat met onze uk.

@Pippie, veel succes en plezier morgen met je echo. Ik hoop voor je dat je helemaal gerustgesteld zult worden.

Liefs,

Twinkel3

hey twinkel,

was leuk! ik wist al wel veel dingen maar nog wel wat nieuwe informatie gekregen!
bijv. dat mensen met een  koortslip niet aan je babytje mogen komen want dan kunnen ze zelfs aan doodgaan!!!
voor jou nog een paar daagjes zeg voor de echo (ben jaloers)hahaha,ik moet nog 33 dagen wachten

xxx

Terug
Bovenaan