WIEBELMEIDEN 6!

Ukkie, we hebben de lakentjes van Anel moeten bestellen want ze hadden ze niet op voorraad bij babydump. Wij hebben Lovely Aqua. Kijk anders een op www.anel.nl
Staan lijsten op met wat ze allemaal hebben. Denk eigenlijk wel dat ze ook lakentjes voor wiegjes hebben hoor! We hebben er ook een waskussenhoes van. Dus beetje onze kleuren zo!

Waar heb jij de lamp gekocht en wat voor een hebben jullie? Dat moeten we nog kopen, maar ik vind maar niks leuks... dus als je of iemand anders tips heeft!!

Gaan nu even een wandeling maken in het bos. Tot straks.

X

anoek op www.coolspetito.nl staan hele leuke lampen,vind florida heel leuk

xxx

Ik wil ook ff iedereen nog een gelukkig en gezond nieuwjaar wensen, en natuurlijk een heel vruchtbaar jaar met veel positieve testen en mooie baby's. 2008 word ons jaar!!!!!!!!!!!!!

Nou ik ben dus gister wezen stappen!!! Het was echt super gezellie en druk, vooral druk. Heb niet echt eel meegekregen van het vuurwerk, helaas!! Ik was om half 7 thuis vanmorgen en was klaarwakker door de kou waar ik in gestaan en gelopen had, hihi. We konden geen taxi krijgen, maar gelukkig wilde en kon een vriend ons naar huis brengen en hoefde we niet helemaal van de stad te lopen naar zuid (charlois) pffff. Bij thuis komst nog ff wat gegeten en om half 8 mijn bedje ingegaan. Mijn schoonmoeder heeft mijn dochtertje vanmorgen meegenomen toen ze wakker werd en die word zo thuis gebracht. Om 3 uur gaan we ff naar mijn opa toen, daar is dan de hele familie. Gaan we ff lekker eten en bijkletsen. Misschien vanavond nog een loge, ff kijken hoe ik me straks voel, hihi. Heb natuurlijk niet gedronken (heb natuurlijk van de week mijn ei gevonden, je weet maar nooit)  gister 1glas champagne  om 12 uur  (die was me toch vies).

Leuk hoor al die verhalen hier over lakentjes en kinderwagens. Ik geniet helemaal met jullie mee!!! Trouwens als er al foto's zijn van babykamers en buiken dan mogen jullie dat wel naar mijn mailen hoor. Vind ik wel leuk om te zien!!! Kan ik nog meer meegenieten, hihi. Hoop dat ik me eigen snel bij jullie kan voegen en ook zwanger ben.

Meiden fijne en gezellige dag vandaag!!!!!!!!!!!!!!
Liefs xxx

Goedemiddag allemaal!

Iedereen weer lekker uitgeslapen?
Ten eerste wil ik iedereen een heel goed, en bijzonder nieuwjaar toewensen!

Hier wel een gezellige oud en nieuw gehad, we hebben ook gegourmet met  vrienden, om 12 uur hebben de mannen nog wat vuurwerk afgstoken, en daarna kregen we nog wat visite, dus het huis zat lekker vol! Om een uur  of 3 of half 4 naar bed gegaan, en nu weer lekker uitgerust! Mn mannetje niet, die heeft  last van een kater hahaha.

xxx tara

Ha,

Anoek, ik vind die lakentjes van Anel ook heel erg leuk. Denk dat ik wel zwicht binnenkort bij Prenatal voor een lakentje voor de wieg, een voor het ledikant en een waskussenhoes en misschien een kruikenzak ofzo. Vind het zoooo schattig. Lovely aqua vind ik ook erg leuk. We hebben voornamelijk groen in de babykamer (nouja, dat is er nog niet, maar dat wil ik graag), dus het zal wel een groen setje worden.

De lamp hebben we zelf 'gemaakt ´. Bij hema kun je een foto/plaatje op een lamp laten drukken (het is een plastic lamp volgens mij, zo'n hanglamp). Dus we hebben op internet een plaatje uitgezocht van een kikker (tsja, groen) en die drukken ze op de hanglamp. Erg leuk, kun je het precies zelf uitzoeken. Misschien een lovely-aqua-lamp voor jou? Kijk maar eens op www.hema.nl, bij foto onder interieur en accessoires, daar kun je 'm op een hanglamp laten drukken.

Verder heb ik een heerlijke luie dag! En ik ben de rest van de week ook nog vrij...lekker uitrusten!

Liefs, Ukkie26

Bedankt voor de tip Ukkie. Zal eens kijken! De lamp van Anel zelf vind ik niet mooi, dus die wordt het niet. Ons kamertje wordt ook voornamelijk groen, ha ha!! Dan gecombineerd met wit en aqua-blauw! Lime en Aqua zijn mijn favoriete kleuren. dus kon niet missen dat die kleuren op het kamertje zouden komen!

Anel verkopen ze trouwens niet bij prenatal denk ik. Wel bij babydump. Anders even op de site kijken voor verkooppunten in de buurt!

Onze meubels komen eind volgende week en dan is het kamertje eigenlijk zo goed als af! Ik ga nu al een paar keer per dag kijken... zal dan alleen nog maar erger worden, hahaha! Heb jij dat ook?

Iedereen een heel gelukkig, gezond, liefdevol en vruchtbaar 2008!!!!!

Wij hebben thuis gezeten met vrienden, de mannen gingen na twaalven nog de stad in en de dames bleven lekker thuis, heerlijk!!
Wij hadden €28,50 in de eindejaarsloterij, maar we hadden 5 halve loten, dus €40,- verlies, ach wat maakt het uit....

Wat leuk Anoek dat jouw lievelingskleuren aqua en lime zijn. Die kleuren willen wij ook heel graag voor ons babykamertje, ook gecombineerd met wit. Ben in het nieuwe huis al stiekum aan het fantaseren........

Vandaag bij de familie geweest, en nu lekker in de hangbroek op de bank. Krijg een beetje draderig slijm, al twee dagen, maar negatief getest. Moet morgen maar even nieuwe testen halen.

Donderdagochtend de uitslag. Spannend. Ben benieuwd of ik misschien ook weer een echo krijg. Je weet het maar nooit! Duimen jullie voor ons??

Liefs Pink

limekleur is wel in trek dus!
wil ook graag een limegoene muren met white wash kinderkamer,en dan zo n lamp van cools petito (wolk,maan of florida)
anoek had je nog gekeken toevallig naar de site,ik vind ze helemaal leuk!

pink ik denk aan je donderdag! ik krijg donderdag ook nog een uitslag!

xxx

Terug
Bovenaan