WIEBELMEIDEN 6!

ik vind de lakentjes van a star is born echt heel leuk ook van anel trouwens! ik kon de site al!

Goedemorgen vanuit een bevroren Noord-Holland,

heb gisteren een heerlijke luie dag gehad. Conclusie is natuurlijk dat vandaag een minder luie dag zal worden, maar vooruit. Ben 'druk' bezig met opruimen babykamer (er stond zoveel troep van ons die we nooit gebruiken, dus weg ermee). Daarna naar de stad, wat spullen kopen (spuugdoekjes, luierpakjes met lange mouwen enzo) en een cadeau voor mijn vader: die wordt morgen 60.

Verder zit ik in dubio: wat te doen met de gordijnen op de babykamer. Ik wil een rolgordijn en 'overgordijnen' (zo noem je die dingen toch?). Nu wil ik 1 van de twee groen, en de andere creme. Maar of het overgordijn groen wordt en het rolgordijn wit of omgekeerd, weet ik niet. Kom er maar niet uit... Anoek, hoe doe jij/doen jullie dat?

Verder weinig nieuws te melden vanuit hier. Fijne dag, niet te hard werken, en tot snel!

Liefs, Ukkie26

't is rustig hier...

Ik ben zojuist naar de stad geweest en inderdaad: bij Prenatal waren de dekentjes in de aanbieding   . Heb al het beddengoed voor het wiegje gekocht, bijna alles bij Prenatal. Moest, na inleveren van mijn tegoedbonnen, nog 1,40 bijbetalen.

En Anoek, de dekentjes waren de goede kleur hoor! Heb een groene en een blauwe (de witte vond ik te wit en de creme te geel), en lakentjes van Prenatal zelf met een groen-blauw borduursel. Gewoon witte hoeslakentjes. En bij de HEMA nog een wit dekentje (die kleur stond me meer aan). Ook zeiltjes gehaald, en hoeslakentjes (ook wit).

Het lijkt veel (is het misschien ook wel), maar in de kinderwagen moet natuurlijk ook wat. Vind het dekentje dat je van maxi-cosi krijgt niet heel geweldig, en om het matrasje moet ook een lakentje vind ik. Dus ja...

Verder nog hydrofielluiers, hydrofielmonddoekjes en hydrofielwashandjes gekocht, en 2 kruikenzakken.

En dan nog...is het eind nog lang niet in zicht. Badje met toebehoren, aankleedkussen met hoezen, flessen, spul voor borstvoeding en ga zo maar door...

Ben wel blij dat ik nu wat dingen heb: geeft rust. Ik geloofde nooit in nesteldrang, ben ook nog zeker geen poetsmiep (maak eigenlijk niet meer schoon dan voor mn zwangerschap), maar het geeft mij geen rust dat het kamertje nog niet af is. Dat MOET gewoon af... Ach, zullen de hormonen wel zijn.

Meiden, fijne avond en tot snel!

Ukkie26

Hallo meiden,

Hier is de informatrice van Moeders van moeders vanmorgen langs geweest.
Eerst deed ze nog even een zwangerschapstest en gelukkig - er kwamen weer twee streepjes te staan.
Ik mocht ook al meteen beginnen met het plassen (eerst in de kan en dan in de fles).
De lucht valt me gelukkig nog mee. Verder kon ik ook nog een kadootje uitzoeken.
Ik ben maar voor het serviesje gegaan, dat vond ik wel schattig.
De eerste weken breng ik de flessen zelf weg naar de apotheek en vanaf half februari komen ze ze aan huis ophalen.

Verder heb ik nog een logeetje op het moment. We zijn net even wezen zwemmen en nu is mijn man boodschappen aan het doen met haar.

Ik ga zo ook nog even kijken op de site van anel. Leuk hoor om al die mooie spulletjes te bekijken.

Liefs,

Twinkel3

Hallo meiden,

De beste wensen voor 2008!

Wij hebben ook een leuke jaarwisseling gehad. Leuk feestje met vrienden.
En jaja, maar liefst 30 euro uit het straatje gehaald, we wilden met zijn allen uit eten van   het gewonnen geld, maar dat wordt nu de Mac Donalds ben ik bang.

Goh leuk al die verhalen over lakentjes en lampen. leuke sites. Ik ben zelf helemaal verliefd op www.liefwinkel.nl. Ook hele leuke dingen in hele felle kleurtjes.

Liefs Pippie

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (21-12-07) 25w4d, 31 mrt uitgerekend, 16 jan. volgende controle VK.

- Anoek,  30 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 25 weken  (27-12-07), 10 april uitgerekend,  2 januari volgende controle VK

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend, 24 dec termijnecho en 7 jan volgende controle VK  

- Mier1980,27 jaar, in ronde 12 zwanger van 1e kindje,+/- 27 augustus uitgerekend

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje(s), 1 september uitgerekend

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, eind augustus begin september uitgerekend

- Pink, 26 jaar, 13 maanden bezig, minder rondes  door onregelmatige cyclus tussen 28-48 dagen, afspraak bij gyn gemaakt, 1e kindje, NOD geen ID!!

- vlinder, 14e ronde, nod rond 23 dec, cyclus 24-28 dagen, 1e kindje, MM

- Bo 25 jaar, 9e ronde, nod  30 december, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje

-Patricia, 26 jaar, ronde 13, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen  3  jan  en 15  jan (cyclus  29 - 40 dagen)

- vs77, 30 jaar, 16e ronde, nod rond  22 jan, cyclus 25-30 dagen, 1e kindje, MM

Zo die moest ik nog even aanpassen.

En ook heel belangrijk:

De glitters........!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi meiden,

WAAR ZIJN JULLIE??
het is wel rustig zeg! twinkel fijn dat de vrouw van mvm langs is geweest,bij mij hebben ze nog niet gebeld maar zal 1 dezer dagen wel komen,ik heb maandag gebeld dus...effe afwachten!
vandaag boekje van babydump binnen gekregen met sokjes!!

xxx

Terug
Bovenaan