A
Anoniem
Guest
Hallo!
Hier ben ik
Moest vandaag werken en vanavond een afspraak voor controle bij VK. Alles was goed; bloeddruk, gewicht, hartje, groei kindje en kindje lag met het hoofdje omlaag. Dat kon ze nu voor het eerst voelen. Fijn gevoel toch weer om het hartje te horen en te weten dat het goed groeit! Moet wel mn pijnklachten in de gaten houden (liezen, bil en stuitje). Over 4 weken krijg ik mn rhesus-spuit.
Twinkel, fijn weer 2 streepies!! Goed van je dat je mee gaat doen aan MVM.
Mier, heb ook die sokjes van de babydump gehad, hahaha. We hebben praktisch alle grote spullen daar besteld. Bij het kamertje kregen we €50,- voor de tank, een box of babyfoon (uiteindelijk allebei besteld maar duurdere uitvoering) en bij de kinderwagen kregen we een autostoeltje (gaan we gebruiken voor mijn toekomstige nieuwe autootje) en een verzorgingstas. Verder heb ik ook eindelijk de bon ingeleverd voor het cadeaupakket en dat was best wel ok!
Die site met de lampen lukte weer niet met openen... arggghhh, dus niet gezien.
Ukkie, fijn dat je geslaagd bent bij de prenatal! We hebben waarschijnlijk dezelfde hoeslakens en dekentjes nu ;-) Heb vandaag zelf nog 2 lakentjes gekocht met aqua en lime stiksel.
Op het kamertje hebben we nu houten jalouzieën en dat houden we zo. Ik ben absoluut geen gordijnen-type, dus die komen er ook niet. Dus zo doen wij het.
Ik herken je gevoel ook echt helemaal dat alles af MOET en ook nog NU METEEN! Wanneer komen bij jullie de meubeltjes? Bij ons volgende week vrijdag.
Vandaag ook nog een heel lief pyamatje gekocht... hihi... koopziekte heeft toegeslagen!
Pippie, hoe voel je je?
Pink, succes morgen! Ik denk aan je.
Patricia, al beetje bijgeslapen na je stap-avontuur? Hoe doe je het toch?
Liefs Anoek
Ukkie,
Hier ben ik
Twinkel, fijn weer 2 streepies!! Goed van je dat je mee gaat doen aan MVM.
Mier, heb ook die sokjes van de babydump gehad, hahaha. We hebben praktisch alle grote spullen daar besteld. Bij het kamertje kregen we €50,- voor de tank, een box of babyfoon (uiteindelijk allebei besteld maar duurdere uitvoering) en bij de kinderwagen kregen we een autostoeltje (gaan we gebruiken voor mijn toekomstige nieuwe autootje) en een verzorgingstas. Verder heb ik ook eindelijk de bon ingeleverd voor het cadeaupakket en dat was best wel ok!
Die site met de lampen lukte weer niet met openen... arggghhh, dus niet gezien.
Ukkie, fijn dat je geslaagd bent bij de prenatal! We hebben waarschijnlijk dezelfde hoeslakens en dekentjes nu ;-) Heb vandaag zelf nog 2 lakentjes gekocht met aqua en lime stiksel.
Op het kamertje hebben we nu houten jalouzieën en dat houden we zo. Ik ben absoluut geen gordijnen-type, dus die komen er ook niet. Dus zo doen wij het.
Ik herken je gevoel ook echt helemaal dat alles af MOET en ook nog NU METEEN! Wanneer komen bij jullie de meubeltjes? Bij ons volgende week vrijdag.
Vandaag ook nog een heel lief pyamatje gekocht... hihi... koopziekte heeft toegeslagen!
Pippie, hoe voel je je?
Pink, succes morgen! Ik denk aan je.
Patricia, al beetje bijgeslapen na je stap-avontuur? Hoe doe je het toch?
Liefs Anoek
Ukkie,