WIEBELMEIDEN 6!

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (09-01-08) 28w2d, 31 mrt uitgerekend, 16 jan. volgende controle VK, bloed prikken voor rhesusfactor en anti-D-spuit

- Anoek,  30 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 27 weken  (10-01-08), 10 april uitgerekend,  28 januari volgende controle VK anti-D spuit

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend, nu 13 weken(10-01-07) 4 feb volgende controle VK  

- Mier1980,27 jaar, in ronde 12 zwanger van 1e kindje,nu(09-01-08) 7weken, /- 27 augustus uitgerekend,11februari termijnecho,20februari afspraak verloskundige!

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje(s), 1 september uitgerekend

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, eind augustus begin september uitgerekend

- vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, waarschijnlijk 31 aug / 1 sept uitgerekend!

- Bo 25 jaar, 9e ronde, nod  30 december, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje

-Patricia, 26 jaar, ronde 13, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen  3  jan  en 15  jan (cyclus  29 - 40 dagen)

- vs77, 30 jaar, 16e ronde, nod rond  22 jan, cyclus 25-30 dagen, 1e kindje, MM

- Pink, 27 jaar, 1e kindje, MM, misschien nog een kans om zwanger te worden via ICSI

Nou meiden,

Daar ben ik dan:
MET GOED NIEUWS

Op de echo was een mooie krent te zien in een vruchtzakje met een knipperlichtje in het midden. EEN KLOPPEND HARTJE!!

Zo bijzonder en ik ben zo opgelucht. Ik weet ook wel dat ik nog steeds een slag om de arm moet houden, maar zover zijn we. Ik ben zo gespannen geweest vandaag en ik ben zo gelukkig nu.

Echt raar, daar is  het minimensje dan, zei de verloskundige, mijn kindje gewoon. Zo bijzonder. Ik kan wel janken als ik kijk naar de echoplaatjes. Terwijl het lijkt op een zak water met een krent erin.

Ik ben inderdaad ongeveer 6 weken en 3 dagen nu. Ze kunnen het nog niet zo heel nauwkeurig schatten nu, maar kwamen ook hierop uit. Dus dat betekent dat de uitgerekende datum 1 a 2 september is.

Over 3 weken mag ik weer terug komen en als het kindje dan goed gegroeid is dan is de kans dat het misgaat nog maar heel klein.

PFFFFFFFFFFF,

Liefs Pippie

Die krent is jouw kindje!!!! Gefeliciteerd, en nu maar genieten he?

Liefs Pink

IEIEIEIEIEIEKKKSSSSSS!!!!

Ik lees nu de roze wolk pas goed en ben helemaal verbaasd.
Volgens mij zijn felicitaties op zijn plaats.

Vlinder_____ mag ik je bij deze van harte feliciteren!!!!!!!
Geweldig!!

Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (09-01-08) 28w2d, 31 mrt uitgerekend, 16 jan. volgende controle VK, bloed prikken voor rhesusfactor en anti-D-spuit

- Anoek,  30 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 27 weken  (10-01-08), 10 april uitgerekend,  28 januari volgende controle VK anti-D spuit

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend, nu 13 weken(10-01-07) 4 feb volgende controle VK  

- Mier1980,27 jaar, in ronde 12 zwanger van 1e kindje,nu(09-01-08) 7weken, /- 27 augustus uitgerekend,11februari termijnecho,20februari afspraak verloskundige!

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje(s), 1 september uitgerekend

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 1-2 september uitgerekend. Kloppend hartje bij 6+3 dagen. 31 januari 2e echo

- vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, waarschijnlijk 31 aug / 1 sept uitgerekend!

- Bo 25 jaar, 9e ronde, nod  30 december, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje

-Patricia, 26 jaar, ronde 13, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen  3  jan  en 15  jan (cyclus  29 - 40 dagen)

- vs77, 30 jaar, 16e ronde, nod rond  22 jan, cyclus 25-30 dagen, 1e kindje, MM

- Pink, 27 jaar, 1e kindje, MM, misschien nog een kans om zwanger te worden via ICSI

Hoi pippie.

Ja leuk he?

Wat gaaf dat alles er goed uit ziet! Ik kan ook bijna niet meer wachten op de eerste echo. Ben heel erg onzeker eerlijk gezegd.

x-vlinder

pippie wat geweldig! lijk me echt zo mooi he!!

ik heb vandaag een heel klein beetje rozig afscheiding gehad,echt maar minimaal maar ben zo onzeker! toch maar even bellen morgen naar de verloskundige

xxx

Hoi hoi!!

PIPPIE!!!!!!!!!!!!! wat een geweldig nieuws. Vaak zeggen ze ook dat als het hartje klopt, de kans dat het nog mis gaat echt een stuk kleiner is. Natuurlijk is het nog geen garantie, maar NU GAAN GENIETEN MEID!!!

Mier, das schrikken... gewoon morgen de vk bellen als je ongerust bent hoor. Daar zijn ze voor. Ik denk dat het nog van de innestelling kan zijn.... Ik heb met 8 weken bruin verlies en zelfs helder bloedverlies gehad...

Nu ga ik Wie is de mol kijken. Misschien nog tot straks.

X

Terug
Bovenaan