WIEBELMEIDEN 6!

pippie, wat een goed nieuws!  Ga dr lekker van genieten meid.

Vlinder, leuk he, om eindelijk ook tussen  de zwangeren te staan. Nog een paar dagen, dan mag je ook voor de echo toch? Succes.

Mier,  hoe is ie? Het is  hopelijk  niets bijzonders. Gewoon de vk even bellen, dar zijn ze voor. Niet te ongerust maken hoor, komt vast wel goed.

Pippie, jij vroeg of ik me ook had opgegeven voor moeders voor moeders.  Nou om eerlijk te zijn.. niet.  Ik heb ook geen excuus waarom niet, gewoon niet gedaan. Ik vind het wel heel erg goed hoor dat de andere zwangere meiden het wel doen.

Van de week ben ik wezen shoppen voor positiekleding, en met tassenvol teruggekomen. Alleen de broeken, dat wou nog niet zo lukken. Alle broeken die ik leuk vond, waren in mijn maat uitverkocht. Heb nu 1 broek gekocht, 2 truien, en heel veel shirtjes en hempjes. Bijna alles bij de hennes gekocht, dus ook niet duur. Ik had ook nog een kortingsbon uit de viva mama (20%) . Heb ook nog een aantal dingen in de uitverkoop kunnen scoren met 50 tot 70 % korting. Kortom veel gekocht voor weinig geld.
's Avonds kwam  mn buurvrouw ook nog met een tas vol kleren aan. Zij heeft een paar mnd geleden hun 2e kindje gekregen. Het waren leuke kleren,vooral de spijkerbroek van mama-licious,  en alles in mijn maat.  Ik heb dus ineens een flinke collectie in de kast hihi. Voorlopig kan ik 2 van mn eigen broeken nog wel aan, maar het begint wel te knellen. Ik krijg al een klein buikje, al lijkt het nu meer of ik gewoon dik word, dan dat ik zwanger ben.

nou genoeg geschreven,
tot morgen!
Tara

Pippie, wat een goed nieuws! Nu kun je echt gaan genieten!

En Vlinder, jij ook! Echt super.

Anoek, veel plezier met het kamertje vandaag. Laat je even weten hoe 'ie eruit ziet?

Fijne dag!

Ukkie26

Mier, hoe is het? De vk nog gebeld?

Tara, don't be ashamed girl... IK heb me ook niet opgegeven voor Moeders voor Moeders... Zag het niet zo zitten om eerlijk te zijn. Ik ben zo weinig thuis en op mn werk ging het niet.
Fijn dat je zo goed geslaagd bent! Je buikje wordt vanzelf een zwangerschapsbuikje hoor! Of liever gezegd BUIK, hahaha. Die van mij is niet meer te verbergen en begint zelfs al een beetje in de weg te zitten!

Vandaag lekker vrij, dus heb al weekend! Heerlijk. Ben er ook aan toe. Heb even kunnen bijtanken. Nu op mn gemak het huis een beetje op orde maken. Tussen 12-16 kunnen ze komen met de spulletjes. Kijk er zo naar uit! Niet dat ik er wat mee kan, want moet eerst allemaal in elkaar gezet worden en dat kan mn man vanavond pas doen... Jammer, maar is niet anders. Zal geduld moeten hebben, maar dat is nu niet echt mn sterkste kant sinds ik zwanger ben, hihi!!

Liefs

hey meiden,

ik heb de verloskundige gebeld en moest me geen zorgen maken! pfff gelukkig!

xxx

Mier gelukkig maar! Ik zag er ook al niet zo veel kwaad in. Als het nu oud of helder bloed is.... en zelfs dan hoeft het niet meteen fout te zijn, kijk maar naar mij.

Ze zijn nu de spullen naar binnen aan het brengen!

x

oh wat leuk zeg!! dat wordt van het weekend klussen voor je man!  en jij lekker inrichten!! leuk hoor!

je wordt er wel onzeker van hoor,maar het was echt maar een ietsiepietsie rozig sijm! misschien een beetje te grote van de pink! nu niks meer te zien gelukkig!

xxx

Het kan heel goed nog van de verdere innestelling in je baarmoeder zijn hoor! Snap dat je je onzeker voelt. Toen ik bloed verloor heb ik drie dagen lopen janken tot de echo uitwees dat alles goed was. Alleen was het bij mij anders van kleur en wat meer. Nog niet veel hoor :)

Spullen zijn dus net gebracht. Jeetje je wil niet weten hoeveel pakketten het zijn; 6 voor de commode, 6 voor de kast, 2 voor het ledikant en 1 voor de wandplank.... pffff kammertje staat helemaal vol nu. Beneden staat nog een doos van de box in de gang en 2 dozen voor de kinderstoel, maar die zijn kleiner dan ik verwacht had, hahahaha. O ja en nog matrasje en de babyfoon. Die ga ik nu maar bestuderen. De rest kan ik niks mee, veel te zwaar, hahaha. Die mannen maar sjouwen... zouden eerst niet naar boven brengen, maar "bij hoge uitzondering" wel gedaan... jaaa natuurlijk... betaal genoeg...
Maar doet geen "pijn" alleen het mooiste voor mijn kindje :)

Ukkie, hebben jullie ook zo'n aerosleep matrasje? Ziet er best vreemd uit, maar ze schijnen het beste te zijn!

Vanochtend werd ook nog het kraampakket bezorgd van de verzekering en net lag de nieuwe Kinderen ook in de bus. Echt een babydagje voor mij!

Natuurlijk laat ik weten hoe het geworden is! Zal eens kijken of ik hier ook een plaatje neer kan zetten!
Liefs

zo genoeg dozen dus! leuk hoor!!

de verloskundige zei dat het waarschijnlijk een adertje was gesprongen in mijn baarmoederwand! maar was heel lief en kon altijd bellen!

xxx

Terug
Bovenaan