WIEBELMEIDEN 6!

Oh dat kan natuurlijk ook. Was het bij mij ook. Had ook wel erg inspannende activiteiten verricht die dag, zoals huifkartocht, paardrijden, lasergamen... was niet zo goed blijkbaar. heb het daarna nooit meer gehad.. gelukkig.

Moet de wc nog poetsen en dan is het huis weer op orde... nou ja bijna. Moet boven nog stofgezogen worden en de badkamer poetsen, maar stofzuiger naar boven dragen doe ik niet meer. Wel is het kamertje van de beeb helemaal schoon!!

Puur genieten dit :)

Nou mier, gelukkig heeft de vk je gerust kunnen stellen.

Anouk,die man van jou mag nog flink aan het werk als ik het zo hoor! Leuk hoor,ben  wel nieuwsgierig wat voor een kamertje jullie hebben.  

Ik  heb vandaag een  thuiswerkdagje, alleen wil het werk nog niet zo vlotten. Had nogal wat achterstallige administratie liggen.  

xxx  tara

lekker hoor! dan kan de kamer iig lekker ingericht worden!

ik moet eigenlijk nog gaan sporten maar heb helemaal geen zin maar ga toch maar effe denk!!! ben nog niet geweest van de week!

xxx

Heb een plaatje gevonden van het kamertje. Hopelijk lukt het om hem te plaatsen:

Jaaaa gelukt!!!!!!!!  Ons kamertje wordt natuurlijk niet rose met paars, maar lime-groen en aqua-blauw! Gave is dat de deurtjes en lades  automatisch dicht gaan als je ze dichtdoet... snappen jullie? Ze klappen dus niet hard dicht, maar glijden zeg maar.. We hebben 1 muur helemaal groen gemaakt en de rest is wit. Wil nu ook weer niet te veel drukte. Vloer is whitewash eiken. Boven het ledikantje wil ik nog wel zo'n klamboe. Wat zal het mooi gaan worden!

Liefs

Mooi hoor! Kan me voorstellen dat je al helemaal zin krijgt in het inrichten.

xxx tara

mooi hoor anoek,ik had het natuurlijk al een beetje gezien via msn!
van jollein hebben ze hele mooie klamboe s

xxx

he meiden,

Anouk, wat een leuk kamertje!! Nu maar wachten tot je mannetje thuis is en alles in elkaar kan worden gezet. Spannend! En dan lekker alles inrichten.

Mier, gelukkig niks ernstigs. Volgens mij kan het wel vaker gebeuren, zo'n adertje. Je baarmoedermond is ook zo goed doorbloed nu. Maar ik snap helemaal dat je je meteen zorgen maakt. Maar goed, nu weer lekker genieten.

Tara, ik ga me wel opgeven voor moeders voor moeders, maar snap het ook als je het niet doet hoor. Ik werk best veel en daar kan ik niet sparen dus het zullen bij mij ook geen hele volle flessen worden, maar goed...

Vlinder, wanneer heb je je eerste echo, ik lees tenminste zo tussen de regels door dat die binnenkort al is!

Twinkel, jij maandag de echo toch? Spannend! Ik wens je alvast heel veel succes!

Voelen jullie je eigenlijk ook nog zo goed. Ik heb nog weinig last van iets. 's avonds na het eten voel ik me een beetje weeig/misselijk als ik mijn buik te strak gegeten heb. En als ik nog niet wist waar mijn borsten zaten, dan weet ik dat nu wel. Ze zijn groter en doen zeer. Net 2 blauwe plekken, maar voor de verderrest...........

Liefs Pippie

Hoi meiden,

Daar was ik dan weer! Lekker weekend.
Vanmorgen moest ik mezelf echt het bed uitgooien.
's Avonds gaat het nog wel met de vermoeidheid, maar 's ochtends ben ik echt mijn bed niet uit te branden.

@Pippie, super zeg dat je een hartje zag kloppen op de echo. Wat een opluchting zal dat zijn geweest denk ik. Nu lekker gaan genieten meid, de kans dat het niet goed gaat is echt nihil nu.
Ik hoop dat Vlinder en ik maandag ook zulk goed nieuws mogen brengen.
Voor ons is het nog een paar daagjes afwachten.

@Mier, ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Je wilt het gewoon liever niet zien, maar net zoals de andere meiden en de VK je al zeiden zou ik me niet te druk maken hierover. Veel vrouwen hebben wat bloedverlies in het begin van de zwangerschap en dat het bij jou rozig was is een teken dat het ook maar heel weinig was.
Ik heb de laatste dagen weer wat meer last van afscheiding. Ik vind het toch wel een griezelig gevoel als ik wat voel lopen, maar gelukkig is het allemaal nog wit van kleur.

@Anoek, wauw wat een mooi kamertje zeg!!! Volgens mij zijn wij hier allemaal ook wel erg gecharmeerd van de kleur lime-groen. Ik wil zelf ook graag groen gebruiken op de babykamer, maar dan in combinatie met paars.

@Tara, leuk zeg positiemode kopen. Ik kan niet wachten tot ik ook een mooi buikje ga krijgen, maar tot nu toe nog niets te voelen hoor. Volgens mij kan dit ook pas vanaf een week of 10.
Ik ben in het najaar flink wat kilootjes afgevallen en heb dus nog wel wat broeken waar ik in groeien kan, maar zodra het echt een zwangerschapsbuikje gaat worden duik ik ook de positiemodewinkels in hoor!

Liefs,

Twinkel3

Terug
Bovenaan