Jeetje meiden,
ik hoopte hier allemaal fijne berichten aan te treffen en nu lees ik dit allemaal.
Twinkel, wat ongelooflijk vervelend dat ze je niet wat meer zekerheid kunnen geven. Het klopt wat Anouk zegt, dat je minder ver kunt zijn dan je denkt, maar goed, ik snap dat jij die zekerheid wil. En ik ken het, dan ga je overal op letten, voel ik dit nog wel, is dat nog wel hetzelfde. Meid, ik hoop dat je volgende week goed nieuws krijgt. Het zal een zware onzekere week voor je worden. Ik weet het, onzekerheid is killing.
Heel erg veel sterkte!!
Mier, Ik kan me volledig aansluiten bij wat Anouk zegt, niet gaan googlen en vooral snel de verloskundige bellen en ook duidelijk aangeven dat je je ongelooflijk onzeker en verdrietig voelt. En laat je niet afschepen met het feit dat ze nog niet veel kunnen zien bij deze termijn, want je weet dat dit wel kan (nou ja, dit deden ze bij mij, misschien heb jij een aardigere vk). En iedereen kan zeggen dat het bruinverlies niets hoeft te betekenen, jij wil gewoon zekerheid, want die onzekerheid is verschrikkelijk.
Heel erg veel sterkte!!
Vlinder, ik ben in ieder geval blij en opgelucht dat bij jou alles goed is. Probeer ervan te genieten, maar ik vind dit ook nog wel moeilijk hoor, vooral als ik de verhalen van de meiden hierboven lees.
Jeetje, nu ben ik even kwijt wat ik nog meer wilde typen!
Mier en Twinkel, veel sterkte!
Liefs Pippie