WIEBELMEIDEN 6!

Mier, we denken hier ook nog steeds aan je hoor!!

Anoek, wat spannend allemaal zeg. Ben heel blij voor je dat alles nog potdicht zit om het zo maar te zeggen.Dat park is zeker Esonstad??? En ja, dat is dicht bij ons in de buurt!!

Twinkel, kun je al een beetje gaan genieten?

Hier toch wel veel verdriet (vooral van mijn kant). Druk met verhuizen, dus moe en als het dan een beetje tegenzit, dan komen de tranen heel gemakkelijk. Zaterdag verhuizen we, dus als het goed is krijgen we dan weer wat meer rust. We hebben de vragenlijsten ingevuld en nu is het maar wachten op bericht van het ziekenhuis over de afspraak. Ben er wel steeds meer van overtuigd dat we vast en zeker toch wel een kansje hebben met ICSI. Maar ik wil mezelf ook niet té positief laten denken, want dan valt het ook zo tegen. Gisteren op de tv het berichtje van dat kindje dat te vondeling was gelegd....... Breng maar hier, wij hebben genoeg liefde om te geven denk ik dan, maar ja, zo simpel is het niet!!

Liefs Pink

Hé Pink,

Niet gek hoor dat je de traantjes hoog hebt zitten. Het is ook een heel spannende en onzekere periode die jullie tegemoet gaan. Tuurlijk heb je misschien wat afleiding aan je nieuwe huis, maar al je gevoelens neem je met je mee. Af en toe even flink uithuilen kan soms ook opluchten meid. Maandagmorgen hoorde ik ook het bericht van het kindje dat te vondeling is gelegd. Ik kan me hier ook erg kwaad over maken.
Het is dan zo oneerlijk verdeeld.
Ik wens jullie heel veel succes en geluk toe voor de komende tijd en hoop voor jullie dat ICSI jullie uitkomst mag zijn.

Langzamerhand durf ik weer wat meer te genieten van de zwangerschap.
Ik vind het nog wel spannend hoor, maar ik denk dat we er gewoon vanuit moeten gaan dat het wel goed gaat. Het is ook jammer om je zwangerschap te laten bepalen door angst, dus gaan we maar gewoon van het beste uit.

Liefs, Twinkel3

Pink, fijn weer wat van je te horen. En die traantjes... gewoon laten lopen. Heel begrijpelijk allemaal. Hoe gaat het met je mannetje? Begrijp ik uit je verhaal goed dat zijn verwerking anders is dan de jouwe? Op zich heel normaal. Mannen doen het toch op een andere manier. Snap datje niet al te positief wilt zijn, maar aan de andere kant is positiviteit ook wel weer goed. Toch?
Dat park is idd Esonstad. Heb je daar goede dingen over gehoord en is er voldoende te doen in de omgeving als het slecht weer is?

Twinkel, snap dat je nog niet iedereen wilt inlichten. Hebben wij overigens ook niet gedaan hoor. Aantal dierbaren wisten het, maar de rest van de familie, vrienden en collega's hebben we het ook pas met 12 weken verteld. Ik vond dat ook wel weer fijn. Ik voelde juist de behoefte om het nog even stil te houden; te genieten in stilte zeg maar. Snap nu waarom, hahaha, want zodra mensen weten dat je zwanger bent krijg je ongevraagd allerlei adviezen en zodra het zichtbaar is menen ook onbekende zich met je te moeten bemoeien... zucht...

Patricia, heb je al lang niet meer gezien hier... Lees je nog wel eens mee? Zo ja, laat je dan eens weten hoe het met je gaat?

Miertje, fijn dat je wat laat horen. Het is gewoon ronduit k.u.t.   dat je nu ook nog eens moet wachten tot het afkomt. Hoe lang moet/ mag/ wil  je wachten?

Liefs

Ha lieve meiden.

Hier ben ik weer...eindelijk weer eens tijd!

Goed om alles te lezen en te horen hoe het met iedereen gaat.

Mier: Ik vind het echt knap dat je toch regelmatig hier bent! Hopelijk  krijg je veel steun van de mensen om je heen. Hier bij de wiebelmeiden in ieder geval. Als er iets is of als je iets kwijt wilt, als je iets wilt vertellen of juist niet...we zijn er voor je (ook per mail!).

Pink: Fijn als je straks in je nieuwe huisje woont. Dan zul je ook weer wat meer rust krijgen. Hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid uit het ziekenhuis. Is er al een 2e analyse gemaakt van het zaad? Gelukkig kunnen ze heel veel en weten ze steeds meer van de behandelingen. Jullie maken echt wel goede kans hoor. Een kennis van mij is deze week bevallen van een dochtertje (1e keer raak met IVF). Zij is altijd een heel goed voorbeeld voor mij geweest. Ik weet hoe je je voelt! Blijf hoop houden...ik had die ook al opgegeven maar je ziet het....wonderen bestaan waarschijnlijk wel!

Anoek: Wat een ellende allemaal. Maar ja, zoals we hier wel vaker zeggen...het is voor een heel mooi doel vergeet dat niet he!   Hopelijk voel je je snel weer wat beter.

Alle andere wiebelmeiden: Ik denk ook aan jullie hoor...ook al ben ik er niet zo vaak de laatste tijd en ook de komende tijd niet helaas.
Ik duim voor degene die zwanger willen worden dat dat dit jaar  allemaal goed gaat komen en  voor degene die zwanger zijn dat dat allemaal goed mag verlopen!!!

Tot snel.

x-vlinder

Hallo,

Pink, ik vind je gevoelens helemaal niet raar hoor! Wel goed dat je het toch weer iets positiever begint te zien. Icsi  geeft natuurlijk geen garantie op een kindje, maar  geeft je wel een reeele kans. Hoop voor je dat alles een beetje snel gaat, en dat je niet eindeloos hoeft te wachten. Sterkte, en veel plezier met het inichten van je nieuwe huis.

Mier, denk ook aan je hoor...

Wij hebben dit weekend onze wintersport geboekt.... we gaan naar center-parcs. Na wat overleg (we  gaan samen met vrienden, degene die ook zwanger is) .Omdat wij dit jaar toch niet willen snowboarden met dikke buik, leek het ons ook wel leuk om lekker te relaxen in centerparcs, hoezo burgerlijk ?!? Nu gaan we dus begin april een weekje in een superdeluxe huisje met sauna en elke dag ontbijtje aan huis. Heb dr wel zin in, en vind het stiekum ook wel lekker dat dit maar een 1 uurtje rijden is, en wintersport al snel een uutje of 11-12 is...

xxx tara

-  Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (18-01-08) 29w4d, 31 mrt uitgerekend, 8 feb jan. volgende controle VK, nog 6 weekjes werken!!!

- Anoek,  30 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 28w1d  (18-01-08), 10 april uitgerekend,  28 januari volgende controle VK anti-D spuit

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend, nu 13 weken(10-01-07) 4 feb volgende controle VK  

- Mier1980,27 jaar, in ronde 12 zwanger (miskraam)

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje, 6 september uitgerekend.
Kloppend hartje gezien/ gehoord bij 7 weken, 2 dagen.
Eerste afspraak VK: woensdag 13 februari

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 1-2 september uitgerekend. Kloppend hartje bij 6 3 dagen. 31 januari 2e echo

- vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, waarschijnlijk 31 aug / 1 sept uitgerekend!

- Bo 25 jaar, 10e ronde, nod  rond 26 januari, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje

-Patricia, 26 jaar, ronde 13, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen  3  jan  en 15  jan (cyclus  29 - 40 dagen)

- vs77, 30 jaar,  1e kindje, MM via ICSI

- Pink, 27 jaar, 1e kindje, MM, misschien nog een kans om zwanger te worden via ICSI

He meiden,

Mier, gooi het er allemaal maar uit hoor. We zijn er hier voor je mocht je het een en ander van je af willen schrijven. Zowel nu als over ik weet niet hoe lang. Ik denk aan je meid.

Pink, volgens mij gaat het allemaal met de nodige ups en downs. Wij weten het nu wat meer dan een maand langer dan jullie en de afgelopen week is de eerste geweest waarbij ik geen traantje heb gelaten. Maar ik heb dan ook een hele goeie week gehad. Hopelijk krijgen jullie wat meer rust als de verhuizing achter de rug is, alhoewel het besef dan misschien wel meer doordringt. Veel sterkte en probeer de dingen te nemen zoals ze komen.

Anoek, gaat het alweer wat beter met je? Wel ontzettend balen van het kinderopvang, vooral als ze eerst zeggen dat het wel kan.

Tara, dat klinkt als een ideale wintersportvakantie :).

Bo prettig dat je zo snel terecht kan. Hopelijk geeft het je rust dat er wordt gekeken of er een aanwijsbare oorzaak is of niet.

Hier gaat alles zo zijn gangetje. We hebben nog steeds niet  het infopakket ontvangen voor de ICSI (zul je natuurlijk net zien dat die in de post in kwijtgeraakt). Maar ik hoop dat we ons kunnen inschrijven voor de info ochtend volgende week woensdag. Dat zou waarschijnlijk net mooi uitkomen met mijn cyclus, zodat we gelijk kunnen beginnen.

liefs
vs

Hey Meiden,

Haha Anoek, tuurlijk lees ik hier nog af en toe. Heb het alleen de laatste tijd een beetje erg druk gehad en kon dus ook niet reageren. Het gaat eigenlijk heel erg goed met me. De druk van een 2de kindje is er echt af en ik geniet weer helemaal van het nu. Voor mijn relatie is het echt beter zo, we hebben het veel meer naar ons zin zonder al die verplichtingen. Ook kan ik weer heerlijk genieten van mijn dochter en kijk ik met veel plezier (dus zonder tranen) naar haar babyfoto's.
Ben afgelopen zaterdag weer lekker wezen STAPPEN en aanstaande zaterdag ga ik weer gezellie. Die meid blijft dan gewoon thuis bij haar papa. Doe ook veel leuke dingen met mijn dochter, lekker wandelen, shoppen, knustelen, koken en allemaal dingen die zij leuk vind, heerlijk gewoon. Het enige wat een niet meewerkt is het weer, maar daar hebben we allemaal last van!!!

Liefs xxx

Liefs xxx

Terug
Bovenaan