WIEBELMEIDEN 6!

Hey meiden,

Nou een heel verhaal...

Om 11 uur dus de huisarts gebeld. De kweek was negatief, geen blaasontsteking. Ik nogal over mn toeren, want wat nu. Wel aangedrongen zoals de vk gisteren gezegd had op antibiotica. Hierover zou de ha rond 13 uur terugbellen.
Vervolgens de vk gebeld. Gezien de pijn bij mn schaambeen zou het ook al de indaling kunnen zijn... maar de vk wist het ook niet precies. Moest van haar 1,5 uur een warm bad nemen, daarna wat eten (gezien de tijd denk ik) en daarna uurtje op bed om te zien of het daarna over zou zijn. Helaas had ik in bad en in bed ook last van harde buiken, al kwam dat in 75% van de gevallen door een volle blaas. Dus vk maar op spoednummer gebeld en ze is net geweest.
Ze heeft de groei gecontroleerd en kindje is heel erg hard gegroeid. Als ze mn kaart niet had gezien, zou ze me op 30 weken hebben geschat. Morgen ben ik 29 weken, dus enorme groei, hahaha. Daardoor kan mn baarmoeder ook geprikkeld raken. Verder is de beeb erg druk wat ook weer kan zorgen voor de harde buiken. Ze heeft het hartje geluisterd en dat was helemaal prima.. Gelukkig :) Om uit te sluiten dat het mogelijk begin van de bevalling is, heeft ze ook nog een inwendig onderzoek gedaan. Mn baarmoedermond was niet weker of wat verstreken en helemaal potdicht. Godzijdank... pffffff is toch wel je worst nightmare als dat niet zo zou zijn en je bevalling op gang zou zijn gekomen. Het is véél te vroeg... Goed, inmiddels had ik van de ha wel de antibiotica gekregen, want het kan voorkomen dat ze het niet vinden in je urine maar je wel een blaasontsteking hebt. Dus nu gaan we er vanuit dat er toch een blaasontsteking is, gecombineerd met een overgevoelige baarmoeder door groei en druk kindje. Als demedicijnen aanslaan, moeten de harde buiken wegtrekken.
De vk heeft ook nog de gyn gebeld voor advies, maar beide zijn van mening dat ik rust moet houden (geen bedrust gelukkig) en moet afwachten wat de medicijnen gaan doen. Slaan ze niet aan, dan moet ik er rekening mee houden dat ik de komende 11 weken nog last zal hebben van harde buiken.
Van dat laatste gaan we nu nog maar even niet uit. Zometeen bij het eten de eerste pil. Hoop zo dat het over gaat, want het is erg vermoeiend zo.
Rest van de week moet ik zeker nog thuis blijven.

Lief van jullie dat jullie zo meeleven.

Liefs

Jee, wat een dag voor jou zeg Anoek!

Gelukkig dat het idd nog niet de indaling en het begin van de bevalling is.
En wat een groei zeg!
Lekker rustig aan doen hoor en ik spreek je wel weer.

(Ik moet nu snel naar de keuken want mijn mannetje moppert al dat hij alleen de afwas moet doen, vanavond ben ik niet thuis).

Liefs, Twinkel3

Hoi mier ik vind het echt heel erg voor jullie en snap dat jullie heel erg verdrietig zijn.
Hoe gaat het lichamelijk met je? heb je veel pijn? Sterkte meis.

Anoek hoe gaat het nu met jou? Hoop dat die pillen werken en dat je je wat beter voelt!
Doe maar lekker rustig aan.

Hoe is het met de rest van de meiden??

Ik ben vandaag bij de ha geweest en die heeft me doorverwezen naar de gyn, daar ben ik wel blij mee. Hoop dat we een beetje duidelijkheid krijgen. kan 4-2 al terecht dus dat is gelukkig al vrij snel.

Liefs bo

Hoi hoi

Het gaat ietsje beter. In elk geval in mn hoofd... ben nu gerustgesteld en daardoor ook meer ontspannen. Dat helpt natuurlijk ook wel. Heb nog wel steeds last van harde buiken. Ben vandaag heel even naar buiten geweest, omdat de muren op me afkwamen. Klein stukje lopen; goed voor mn hoofd,maar hoe langzaam ik ook loop mn buik protesteert. Dus inspanning leidt helaas nog steeds tot een harde buik. Rest van de dag mn gemak houden op de bank of op bed.
Het is te hopen dat de pillen werken en ik me beter ga voelen, want de rest van de zwangerschap in en rond huis hangen zou ik echt vreselijk vinden. Maar ja, als het zo is, is het zo, want alles voor mn kindje.

Ook vandaag minder nieuws.Belde toevallig naar de kinderopvangorganisatie voor een offerte zodat ik de toeslag kan gaan aanvragen. Krijg ik even te horen dat van de 4 dagen ze er waarschijnlijk maar 2 kunnen aanbieden..... Misschien wel bij of gedeeltelijk bij een andere vestiging (welzelfde plaats). Maar ik wist niet wat ik hoorde. Toen we nl een rondleiding kregen, gaven ze daar aan dat mogelijk aan de donderdag een probleem zou zijn... maar 4 dagen konden ze wel bieden.Je kan je voorstellen dat ik best pissed ben. Ik heb echt een groot probleem als we geen opvang krijgen, want de opa's en oma's wonen echt ver weg en is geen optie. Ben nu als een gek gaan informeren bij een andere organisatie en gastouderopvang... Ik hoop dat het allemaal goed komt....

Bo, fijn dat je al zo snel terecht kan bij de gyn. Hoop dat het idee dat er meegekeken gaat worden je wat meer rust geeft.

Twinkel, hoe is het met jou?Beetje bijgekomen? En hoe bevallen de meubeltjes?

Miertje, lieve meid, weet niet wanneer we je hier weer zien, maar hoop dat je alle ruimte neemt voor jezelf en je verdriet en je goed met je mannetje hierover kan praten.

Pink, bijna verhuizen. Gaat alles optijd klaar zijn? Heb trouwens een geweldig vakantiepark gevonden dat volgens mij vlak bij jou in de buurt is :) Mannetje is alleen nog niet van de locatie overtuigd, ha ha!!

Ik ga zo maar eens weer languit op bed liggen....even nog wat rusten en dan komt mn mannetje alweer thuis.Blij toe want verveel me wel.Met mn hoofd is nl niks mis, ha ha ha!!

Liefs

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));
document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

-  Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (18-01-08) 29w4d, 31 mrt uitgerekend, 8 feb jan. volgende controle VK, nog 6 weekjes werken!!!

- Anoek,  30 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 28w1d  (18-01-08), 10 april uitgerekend,  28 januari volgende controle VK anti-D spuit

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend, nu 13 weken(10-01-07) 4 feb volgende controle VK  

- Mier1980,27 jaar, in ronde 12 zwanger (miskraam)

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje(s), 1 september uitgerekend

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 1-2 september uitgerekend. Kloppend hartje bij 6 3 dagen. 31 januari 2e echo

- vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, waarschijnlijk 31 aug / 1 sept uitgerekend!

- Bo 25 jaar, 10e ronde, nod  rond 26 januari, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje

-Patricia, 26 jaar, ronde 13, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen  3  jan  en 15  jan (cyclus  29 - 40 dagen)

- vs77, 30 jaar, 16e ronde, nod rond  22 jan, cyclus 25-30 dagen, 1e kindje, MM

- Pink, 27 jaar, 1e kindje, MM, misschien nog een kans om zwanger te worden via ICSI

Hoi meiden,

Het was hier de afgelopen dagen rustig, maar ik zag dat er weer een paar berichtjes zijn geplaatst. Ik denk dat we allemaal even flink van slag waren door het nieuws van Mier.
Ik snap het meid dat je je nog steeds klote voelt. Dat heeft z'n tijd ook nog wel nodig.
Ik ben wel heel benieuwd hoe het nu met je is en hoe het allemaal is gegaan deze week. Maar natuurlijk alleen als jij behoefte hebt om dit met ons te delen Mier.
Het voelt voor mij ook allemaal wel dubbel hoor. Tuurlijk ben ik blij met het nieuws dat wij maandag hebben gekregen, maar jouw bericht heeft mij ook flink geraakt.
Ik gunde het je zo en was zo blij voor je, en nu dit...
Ik wens je het allerbeste Mier en heel veel sterkte de komende tijd.

Ik heb gisteren een afspraak gemaakt met de VK. Ik kan op woensdag 13 februari terecht. Dat duurt dus nog 3 weekjes. Hierna mag ik nog een afspraak maken bij het echocentrum voor een echo rond 12 weken zwangerschap.
Ook al voel ik me nu niet meer zo onzeker over de zwangerschap, toch willen we wachten tot na de echo voordat we vrienden en collega's gaan inlichten over de zwangerschap. Nog een paar weekjes op onze woorden letten dus.

Fijn dat jij al zo snel bij de gyn terecht kunt Bo. Het gaf mij wel wat rust toen ik eenmaal wist dat er met ons meegekeken werd. Anderhalve maand na de afspraak met de huisarts was ik al aan de Clomid en zwanger. Ik hoop dat ze jullie ook goed kunnen helpen Bo. Veel succes met alles.

En Anoek, nog steeds wel last van harde buiken dus. Vervelend lijkt me dat, als je wel van alles wilt, maar eigenlijk niets mag of kan.
Toch je rust dus nog maar pakken voor zolang als het nodig is.
Ik hoop dat je snel weer wat mobieler kunt zijn.

Ook groeten aan de andere meiden.

Liefs, Twinkel3

-  Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (18-01-08) 29w4d, 31 mrt uitgerekend, 8 feb jan. volgende controle VK, nog 6 weekjes werken!!!

- Anoek,  30 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 28w1d  (18-01-08), 10 april uitgerekend,  28 januari volgende controle VK anti-D spuit

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend, nu 13 weken(10-01-07) 4 feb volgende controle VK  

- Mier1980,27 jaar, in ronde 12 zwanger (miskraam)

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje, 6 september uitgerekend.
Kloppend hartje gezien/ gehoord bij 7 weken, 2 dagen.
Eerste afspraak VK: woensdag 13 februari

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 1-2 september uitgerekend. Kloppend hartje bij 6 3 dagen. 31 januari 2e echo

- vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, waarschijnlijk 31 aug / 1 sept uitgerekend!

- Bo 25 jaar, 10e ronde, nod  rond 26 januari, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje

-Patricia, 26 jaar, ronde 13, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen  3  jan  en 15  jan (cyclus  29 - 40 dagen)

- vs77, 30 jaar, 16e ronde, nod rond  22 jan, cyclus 25-30 dagen, 1e kindje, MM

- Pink, 27 jaar, 1e kindje, MM, misschien nog een kans om zwanger te worden via ICSI

Terug
Bovenaan