WIEBELMEIDEN 6!

Mier......... weet niet wat ik moet zeggen!!! Je was zo opgelucht na de vorige echo!!
Wij denken aan je......

En Twinkel, bij jou 'onverwacht' toch alles goed. Geniet ervan meid!!!

Wat dubbel allemaal.....

Liefs Pink

Kom net terug van mijn werk en hoopte goed nieuws te lezen van Mier, maar zit hier nu met tranen in mijn ogen.

Lieve, lieve Mier, wat ongelooflijk verschrikkelijk voor jullie. Ik vind het zo erg. Ineens is alles weg, is er geen hoop meer. Het zullen verschrikkelijke weken voor jullie zijn. Blijf alsjeblieft praten met elkaar, al sta je er anders in of beleef je het anders. En onderschat niet het verdriet dat je mag en zult hebben bij een miskraam (ik vind het nog steeds een afschuwelijk woord). Grote blijdschap moet ineens plaatsmaken voor veel verdriet.  Het lijkt alsof je van torenhoog naar beneden valt qua emoties.  Het enige wat ik kan doen is jullie heel erg veel sterkte wensen.

Een hele dikke knuffel, Pippie

Lieve Miertje, hoe gaat het met je? Geen idee wanneer je hier weer zult zijn, maar ik wil je op het hart drukken dat je de tijd neemt die je nodig hebt. Niet alleen voor het forum, maar voor alles, werk, vrienden etc... Geef je verdriet de ruimte. Zoals Pippie ook al schrijft, je mag verdriet hebben. Ik hoop dat we je steun kunnen bieden. Weet in elk geval dat we aan je denken. Dikke knuffel voor jullie.

Hier dus zeker nog vandaag thuis. Om 11 uur kan ik de huisarts bellen en weet ik of het nu blaasontsteking is. Ik ben er zelf nu ook wel van overtuigd dat het zo is. Ik moet echt om het kwartier plassen. Komt natuurlijk ook doordat ik zoveel mogelijk probeer te drinken omdat dat goed schijnt te zijn. Vanochtend ben ik opgestaan met erge pijn in mn onderbuik, bij mn schaambeen. Vk had al gezegd dat de steekjes die ik daar voelde kon wijzen op een blaasontsteking als het erger zou worden. Nou en vandaag is het echt erg. Hoop dat ik vandaag ook echt die antibiotica krijg en weer watpijnvrijer door het leven kan....Ik ga niet eerder werken dan dat de pijn minder is en ik niet bij elk klein stukje lopen (10 m van de keuken naar de bank is al teveel) zonder een harde buik te krijgen. Baal er wel van, maar idd Ukkie die kleine is het allerbelangrijkste. Zei van het weekend nog tegen mn man dat ik het onvoorstelbaar vind hoeveel je al van dat kindje in je buik kan houden nog voor het geboren is. Bijna eng gewoon.....
Fijn dat het met jou goed gaat. Misschien wel een goed idee om een paar eerste klas kaartjes te kopen. Vooral op dinsdag en donderdag is het erg druk. Houd jij jezelf ook een beetje in de gaten?

Liefs

bedankt meiden voor de lieve reacties,mails en e-card!

voel me behoorlijk in de steek gelaten,verdrietig en geestelijk aangetast!!!!
nu maar wachten tot het vruchtje eruit komt.
zal hier nog wel komen lezen maar niet meer zo vaak reageren,ik heb weer een klote klap gehad en dat kan er ook nog weleens bij! net ofdat ik niet al genoeg ellende heb gehad! weet ook dat het niet voor niets is dat het lichaam het aan het afstoten is,maar dat maakt het verdriet er niet minder om.

liefs een heel verdrietige mier

Hé Mier, het is idd niet eerlijk dat dit jou moet overkomen.
En je hebt ook het recht om hier boos en verdrietig om te zijn meid.
Ook al weet je dat er waarschijnlijk iets mis was met het kindje en dat het daarom afgestoten wordt, het maakt jouw verdriet er niet minder om. Je hoop, verwachting en toekomstplannen worden ineens weggevaagd en alles is ineens weer onzeker.
Ik vind het zo rot voor jullie meid.
Ik denk heel veel aan je en wens je erg veel sterkte toe.

Dikke knuffel, Twinkel3

Anoek, dat klinkt allemaal heel vervelend, die klachten van jou.
Er wordt echt duidelijk aan de rem getrokken door je kindje.
Het klinkt idd wel als blaasonsteking. Ik hoop dat je met de juiste medicijnen snel weer op de been bent.

Liefs, Twinkel3

He Mier, goed om je hier weer even te zien. Hier is inderdaad allemaal zo oneerlijk. Probeer inderdaad de tijd te nemen om dit alles te verwerken en een plekje geven. Ik denk aan je.

Anoek, hopelijk kom je er snel weer bovenop met antibiotica. Als je al niet van de ene kant van de kamer naar de andere kan lopen zonder een harde buik te krijgen is niet best. Veel sterkte.

En, wat was de uitslag van je urine Anoek?
En hoe is het nu met jou?

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan