WIEBELMEIDEN 6!

Miertje...
Was je mannetje bij je toen het gebeurde?
7 weken... toch al een aardig vruchtje denk ik... Het moet vreselijk geweest zijn om het te verliezen. Het vruchtje wat je kindje was dat zó gewenst was... Laat je vooral door andere mensen niks aanpraten dat het nog niet echt een kindje was of zo hé? Dat schijnt heel vaak gezegd te worden, maar ik vind dat absoluut niet waar. Je hebt afscheid moeten nemen van je kindje, hoe klein het ook nog was. Dat is iets ingrijpends en mag je echt verdriet om hebben.
Blijf je volgende week ook nog thuis? Alleen gaan werken als je je daar goed bij voelt he.
Sterkte.

X

Mijn man is klaar met douchen, dus we gaan zo naar onze vrienden
(beetje op tijd, kunnen we hun kindje nog even zien).

Tot morgen!

Liefs, Twinkel3

Niezen tijdens het epileren???
Nee, geen last van hahahahaha!!!!! Eerder tranende ogen als ze van wenkbrauw wisselt...

ik ben idd van de week thuis gebleven,volgende week blijf ik ook nog thuis denk.
ik heb er veel verdriet van dus wil effe geen gezeik op mijn werk en zo

xxx

Je hebt groot gelijk hoor Mier! En als ik jou zo begrijp (weet je nog opmsn) dan is er ook alle begrip voor.

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie?

We zijn hier vanmorgen druk aan de poets geweest en ik kom net terug van de kapper.
Toch wel weer lekker om het een stukje korter te hebben.
Mijn man zit nu nog bij de kapper en dan gaan we straks de boodschappen nog even halen. Een echte zaterdag dus.

Verder weinig bijzonders.

Liefs, Twinkel3

Hoi,

Iedereen druk vandaag?
Ik voel me vandaag eindelijk lichamelijk weer wat beter. Bijna geen harde buik gehad! Denk dat de medicijnen dus hun werk doen en ik wel degelijk een blaasontsteking heb/ had. Maar ben nu wel met vlagen misselijk.... Bijwerking van de medicijnen??? Staat wel in de bijsluiter, dus zou kunnen. Moet de kuur afmaken t/m dinsdag. Maar liever misselijk dan een paar harde buiken per uur. Verder ben ik de laatste dagen ook steeds weer zo moe... en ik dóe helemaal niks...
Maandag naar de vk voor controle. Ze gaan toch bloedprikken en zal meteen vragen of ze hb willen checken.

Vandaag ook naar de kapper geweest en daarna door om de kinderwagen, maxicosi en nog wat kleine spulletjes op te halen. Ben helemaal blij met mn spulletjes :)
Ukkie, hebben jullie de kinderwagen nu al in huis of moet ie nog komen?

Tara, is de 2e x sauzen goed gegaan?

Patricia, veel plezier met stappen vanavond.

Liefs

Hallo,

Ik kom net uit mn bed rollen, en heb dus heerlijk uitgeslapen(kan nu nog :)) Nu eerst een lekken ontbijtje klaarmaken, en dan straks weer aan de slag in kinderkamer!

Anoek, wij hebben op de hele bovenverdieping rode (steenrood) vloerbedekking liggen, en dit wilden we er niet uithalen. Dus, nu worden 2 muren in de kinderkamer ...oranje! Vond weinig andere kleuren leuk staan bij rood, maar helemaal tevreden met de kleurkeuze! Vrijdag heb ik al 2 ledikantdekentjes gekocht bij de Hema; 1 roomwitte en 1 die is aan de ene kant rood en aan de andere kant oranje, ze waren nu in de aanbieding :)

Wat betreft de meubeltjes, die hebben we nog niet gekocht. Maar we gaan een kledingkast en een ladekast bij de Ikea halen (Hemnes serie) en het ledikantje moet ik daar eest nog even zien. Ik wil wel andere, leuke gekleurde knoppen aan de kasten zetten. Babykamertjes bij de babyzaken vielen me in kwaliteit tegen, of waren heeeel duur. vandaar..

Lekker dat het eindelijk wat   beter gaat met de harde buiken anoek!

Mier, toch nog redelijk snel, dat je het vruchtje kwijt bent. Soms hoor je wel dat mensen er weken op moeten wachten. Doe idd nog maar even rustig aan, je hebt het nodig! Het is niet niks wat je nu hebt meegemaakt. Denk nog steeds aan je hoor.

xxxTara

Terug
Bovenaan