WIEBELMEIDEN 6!

Hoi,

Hier ook al uit bed... om 10 uur. Huis/ benedenverdieping aan kant, want we krijgen straks mn ouders op bezoek. Doe het rustig aan en dan is het prima te doen.

Tara, klinkt goed, rood met oranje!! Heb je toevallig de kleur Vreugde van VT Wonen? Die hebben wij nl ook op een van de kamers en wordt er helemaal blij van! Veel spulletjes hebben de kleuren combi rood/ oranje, dus denk dat je nog wel leuke dingen zal scoren de komende tijd! Veel plezier, want het is zo leuk de babykamer inrichten en spulletjes kopen!

Hier een waardeloze nacht achter de rug. Ik moest er vannacht tussen 00:00 en 7:00 uur maar liefst 7!!!!!! keer uit om te plassen.... :-( Dat is dus 1x per uur.... zucht... heel vervelend... hopelijk was het een malig. Moet er de laatste weken gem 1-2 keer per nacht uit, maar dit is wel heel erg veel...
Moeten jullie er s nachts ook uit? Heb t al bijna mn hele zwangerschap, maar heb het er wel voor over hoor! (behalve 7x, hahahaha)

Ga me nu maar eens aankleden... loop nog in mn "huispak".

Liefs

Goedemiddag meiden,

rustig hier de afgelopen dagen, maar wel begrijpelijk. Mier, ik leef met je mee en wens je veel sterkte! Wel fijn dat het vruchtje er snel uitkwam en je niet gecurretteerd hoefde te worden (dat schijnt geen pretje te zijn). Alhoewel: helemaal niet fijn, vruchtje had gewoon lekker moeten blijven zitten...Pfoe. Ik hoop dat jij en je mannetje het een plekje kunnen geven.

Anoek, wij hebben de kinderwagen al in huis. Die hebben we al een paar maanden. Hij was blijkbaar op voorraad, dus binnen 1,5 week na de bestelling was 'ie binnen. En de maxi cosi hebben we ook, gisteren badstandaard gehaald. Het lijkt erop dat we nu de meeste dingen wel hebben. Wiegje is nog in bestelling, en een box moeten we nog. Heb een mooie gezien, maar die is wel duur (250 Euro), hoop stilletjes dat mn schoonouders ons vragen wat we nog willen hebben...dan dus die box. Anders zien we wel even. Misschien dat we dan nog wat kleine dingetjes moeten hebben, en ik moet spullen voor de borstvoeding nog. Heb wel zoogcompressen ( je weet maar nooit, misschien ga ik wel lekken binnenkort), maar voedingsBH's, kolfapparaat enzo moet nog. Misschien dat ik met de kolf wel wacht tot na de geboorte en dan eerst eens zie hoe het gaat.

Verder alles prima hier. Geen last meer van jeuk (jippie, die was toch wel erg vervelend hoor) en ook nog niet van extra vermoeidheid. Ook weinig harde buiken (paar per dag), dus ik heb niets, maar dan ook niets te klagen. Nog 5 weekjes werken, zoals het ernu uitziet moet dat goed gaan. En we willen er nog een weekendje tussenuit...weer iets om naar toe te leven.

Anoek, met jou alles goed? IK las dat het al wel weer wat beter gaat? Doe je wel rustig aan als je deze week misschien weer gaat werken? Voor je het weet...zit je ziek thuis tot de bevalling. Daar moet je toch niet aan denken...misschien kun je halve dagen gaan werken, kun je wat meer rust nemen.

En Tara, leuk he, zo'n kinderkamertje inrichten. Wij hebben ook gekeken naar de IKEA-Hemnes-meubels, maar uiteindelijk toch voor een 'babywinkel'kinderkamer gegaan. Maar IKEA was een serieuze optie. De ledikantjes die ze hebben zijn trouwens niet duur, en onwijs stevig! Als wij geen 'babywinkel'kinderkamer hadden gekocht, had ik zeker een IKEA-ledikantje genomen.

En met de rest van de wiebelmeiden? Twinkel en Vlinder, met jullie zwangerschap alles goed? En met de niet-zwangere wiebelmeiden? Patricia, lees dat je lekker aan het genieten bent...groot gelijk! En knap ook, in jouw situatie.

Meiden, ik ga snel de was ophangen en dan gaan we de hort op: mn moeder (alias: OMA) is vandaag jarig.Lekker taart met VEEL slagroom eten!!!

Fijne zondag en tot snel,

liefs, Ukkie26

Oja, ik moet er gemiddeld zo'n 3 keer per nacht uit om te plassen (dan lig ik van 10 tot 6 in bed), een tijdje geleden had ik een 'slechte nacht' en kon ik zeker 1 keer per uur...

Hallo Allemaal.

Hier ben ik weer.
Heb eerst even bij moeten lezen maar ben nu weer helemaal op de hoogte.

Mier: Natuurlijk begin ik even bij jou! Ik heb nog veel aan je gedacht afgelopen dagen en nu lees ik dat het vruchtje gekomen is. Ik wil je heeel veel sterkte wensen samen met je mannetje. Hopelijk krijgen jullie veel steun en kunnen jullie het gaan verwerken nu allemaal. Neem hier de tijd voor samen want dat is zooo belangrijk!

Verder lees ik veel over babykamertjes en babyspulletjes. Leuk hoor om te lezen...maar ook wel een dubbel gevoel nu even nu ik alle berichtje lees. Mier, Pink, VS, Patricia als jullie het vervelend vinden echt zeggen hoor...dat weten jullie he! Nu zal ik het niet meer zeggen oke? Maar ik vond dat jullie het toch nog maar eens moesten weten!

Hier gaat alles goed. Kan niet wachten tot de volgende echo...maar dat is ook wel logisch denk ik.

x-vlinder

He meiden,

Ben ik ook weer....... Het is hier inderdaad rustig de laatste dagen. Mijn tante is van de week overleden, dus vandaar dat ik even niet hier en de komende dagen ook nog weinig hier te vinden zal zijn.

Mier, hoe is het met je? Ik vind het zo heftig. Ik hoop dat jij en je mannetje het straks een goed plekje kunnen geven, maar dat zal nog wel even zijn tijd nodig hebben. Goed dat je jezelf die tijd gunt. Heel veel sterkte meid.

Anouk, gelukkig dat je je weer wat beter voelt. Ik hoop dat het zo blijft en je langzaam weer wat meer dingen kunt gaan doen.

Twinkel, hoe is het met je? Lekker aan het genieten?

Tara, ik vind de kast van hemnes ook erg leuk. Staat ook op ons lijstje. Ik wil wel een ander ledikantje en de commode wordt waarschijnlijk ook een lage ikea kast. (ik weet zo even niet wat voor soort)

Pink en VS, hoe is het met jullie?

Hier is alles goed, nog steeds soms een wat raar trekkerig gevoel in mijn buik, maar denk ook dat het de aanhechting van mijn buikspieren kan zijn. Donderdag weer echo en ik vind dat weer erg spannend. Maar goed, ik voel me goed (lees: zwanger, pijne borsten, misselijk) en ga van het positieve uit.

Meiden, ik kom van de week nog een keertje langs.

Liefs, Pippie

Pippie, gecondoleerd met je tante. Is het plotseling gegaan of was ze al langere tijd ziek? Heel veel sterkte de komende tijd.

liefs
vs

He meiden,

bah ik heb een ontzettend rot humeur en ik heb zin om een potje te gaan schreeuwen. Waarom?!?!?! Niet echt een duidelijk idee. Waarschijnlijk zal het wel te maken hebben met het ICSI info pakket wat we gister eindelijk hebben gekregen. Ze hebben er 2.5 week over gedaan om een aantal papieren bij elkaar te zoeken en op te sturen. Niks geen gespecificeerde info, maar alle standaard dingen. En blijkbaar heeft de muts bij financien er een week over gedaan om mijn naam boven de standaard prijslijst te zetten die we al hadden. Ik had gehoopt dat ze alles wat specifieker zouden vermelden en ook de kosten voor alle medicijnen ed zouden uitschrijven, blijkbaar niet dus. Ofwel veel meer nieuwe info hebben we niet gekregen, wel een stapel formulieren die we moeten tekenen.
Een daarvan is wat we willen doen met evt overgebleven embryos. Op zich een vraag waar we over moeten nadenken, maar gezien onze situatie mogen we al blij zijn als we uberhaupt al embryos hebben om terug te plaatsen, laat staan dat er nog wat "overblijft". Ik vind het dan ook ver gaan dat er ook formulieren bijzitten waarop we (weer)  onze  achtergrond (kleur haar en ogen, ras, opleidingsnivo etc) moeten invullen.........als we ooit een compleet gezin hebben en er liggen nog embryos in de vriezer dan is vroeg genoeg om dan zo'n donorformulier in te vullen!
Dus waarschijnlijk irriteer ik me aan de manier waarop de dingen hier gaan en zou ik het liefst zaken anders zien. Wie weet is dit wel een van de cultuurverschillen. Ze komen gelukkig wel heel kundig over, maar de persoonlijke zorg kan stukken beter!

Zo ik moest ff spuien.
vs

quote: vs77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-01-2008 01:43:36'));

-  Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (18-01-08) 29w4d, 31 mrt uitgerekend, 8 feb jan. volgende controle VK, nog 6 weekjes werken!!!

- Anoek,  30 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 28w1d  (18-01-08), 10 april uitgerekend,  28 januari volgende controle VK anti-D spuit

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend, nu 13 weken(10-01-07) 4 feb volgende controle VK  

- Mier1980,27 jaar, in ronde 12 zwanger (miskraam)

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje, 6 september uitgerekend.
Kloppend hartje gezien/ gehoord bij 7 weken, 2 dagen.
Eerste afspraak VK: woensdag 13 februari

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 1-2 september uitgerekend. Kloppend hartje bij 6 3 dagen. 31 januari 2e echo

- vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, waarschijnlijk 31 aug / 1 sept uitgerekend!

- Bo 25 jaar, 11e ronde, nod  rond 24 februari, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje, 4-2 gyn

-Patricia, 26 jaar, ronde 13, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen  3  jan  en 15  jan (cyclus  29 - 40 dagen)

- vs77, 30 jaar,  1e kindje, MM via ICSI

- Pink, 27 jaar, 1e kindje, MM, misschien nog een kans om zwanger te worden via ICSI

Terug
Bovenaan