WIEBELMEIDEN 6!

hey,

het voel nu een beetje dat ik een zeur ben,maar kan beter maar gewoon eerlijk zijn,want als ik zeg dat het me niks doet en dat ik het helemaal niet erg vind dan zal ik keihard liegen!!! ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen
de wiebelmama s ben ik wel mee eens hoor!

xxx mier (sorry sorry sorry)

Mier, ik vind dat je alle recht hebt om je k#t te voelen en je hoeft je daarvoor niet te verschuldigen.

Nee, helemaal niet denken dat je zeurt hoor Mier.
Heel begrijpelijk dat het moeilijk en confronterend is.

Ik vond het vooral belangrijk om te weten wat de nog niet zwangere meiden ervan vinden, maar naar wat ik begrijp staan jullie wel achter het idee van wiebelmama's.

Ik zal een topic gaan openen op het zwanger zijn forum.

Voor alle meiden geldt natuurlijk dat iedereen overal welkom is en ik hoop dat iedereen zich snel mag aansluiten bij de wiebelmama's.

Je zult mij op beide topics nog wel vinden hoor, want ik kan echt niemand van jullie missen meiden.

Liefs, Twinkel3

Tsja, de wiebelmama's....
Dan is het echt gescheiden he? Ik snap het wel hoor!!

Wij hebben na de verhuizing nog geen internet, dus even een heel kort berichtje achter een andere computer vandaan.

Wij hebben 3 maart een afspraak in het UMCG, dus ben erg  benieuwd. Het benauwd me allemaal heel erg en ik vind het best wel moeilijk. Kan er wel heel goed over praten, dus dat is wel fijn.

Ik hoop binnenkort wat meer tijd te hebben. Lezen de wiebelmama's nog wel mee?

Liefs Pink

Hoi Pink,

Tuurlijk lees ik hier nog mee en je bent net zo goed welkom bij de wiebelmama's hoor. Ik denk dat het alleen wat prettiger is voor sommigen om niet steeds met blije zwangerpraatjes geconfronteerd te worden wanneer je het zelf moeilijk hebt.

3 Maart dus een afspraak in het UMCG.
Wat gaat er dan gebeuren?

Wel prettig dat je er goed over praten kunt, dan kun je soms al even wat stoom afblazen.

Veel succes meid!

Liefs, Twinkel3

Hallo allemaal,

Ik ben blij dat iedereen wel positief tegenover het idee van wiebelmama's staat. Verder wil ik nogmaals aangeven dat ik helemaal NIET vind dat er ook maar iemand zeurt. Ik hoop alleen dat er op deze manier wat meer ruimte komt voor de gevoelens van niet zwangeren.   En als jullie wel nieuwsgierig zijn naar het hoe en wat van de zwangerschappen dan lezen/posten jullie daar toch gewoon ook mee!

Ik hoop iig dat de wiebelmeiden nog lang blijft bestaan(beetje dubbel, want het allerliefst wil ik dat iedereen snel wiebelmama wordt) En dat iedereen hier de niet zwangeren blijft steunen, alleen dat hun nu centraal komen te staan en niet de zwangeren.

xxx Tara    

Dus Pink, 3 maart. Spannend hoor, hopelijk kunnen ze jullie snel helpen.
Voel je je al een beetje thuis in je nieuwe huis?

Tara

Terug
Bovenaan