Hey meiden,
Jeee, veel gebeurd hier vandaag...
Ik heb bij het hele wiebelmama- en meiden een beetje een dubbel gevoel. Ik denk ook zeker dat het confronterend is en zat daar zelf ook wel mee. Daarnaast willen de zwangeren ook hun verhaal kwijt. Ik merkte ook dat ik zelf ook meer postte op het april 2008 forum..wilde hier ook mensen niet kwetsen. Dit gaat wat mij betreft dan ook niet over zeuren, absoluut niet, alle gevoelens zijn heel begrijpelijk. Alleen staan de gevoelens zo lijnrecht tegen over elkaar. Om die reden vind ik het wel een goed plan om een wiebelmama-topic te openen. Aan de andere kant vind ik het ook wel moeilijk, net zoals pink schreef.... het voelt toch een beetje als een "scheiding", we zijn tenslotte eigenlijk al, tenminste de meiden van het begin, 9 maanden een steun voor elkaar. Natuurlijk zal ook ik bij de wiebelmeiden blijven komen, maar hoop dat jullie ook een beetje begrijpen wat ik bedoel...
Pink, nu dus een datum voor de eerste afspraak. Heel spannend dus allemaal. Enig idee wat er dan gaat gebeuren? Hoop dat het minder lang gaat duren voor jullie kunnen beginnen dan aangegeven was. Hoe staat het met je huisje?
Miertje, JE BENT GEEN ZEUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En nu wil ik daar niks meer over horen!
Hoe is het met je? Morgen werken hé? Hoop dat het je mee zal vallen. Mocht het uiteindelijk toch niet gaan, dan wel aangeven hé?
Hier een enorm vchagerijnig muts... ben met hoofdpijn opgestaan en heb het nu nog steeds. Rommelig dag op mn werk en voel me niet fit..... echt gezellig ben ik thuis dus niet. Wat doen jullie om van een chagerijnige bui af te komen??? Ik kan er nl altijd zo heerlijk in blijven hangen.... bleehhhh
Dikke knuffel voor jullie allemaal!
Anoek
P.S. UKKIE, waar ben je???????????????