WIEBELMEIDEN 6!

hey vlinder,

je vroeg over het ziekenhuis maar daar hoeven en willen we in ieder geval nog niet heen,ik was inmiddels binnen een jaar zwanger dus hoop dat ik nu binnen nu en een paar maanden weer zwanger ben.

xxx

Ik hoop het ook voor je Mier!!!

En natuurlijk ook voor alle andere dames hier.

Liefs, Twinkel3

we moeten maar afwachten,het is allemaal nog maar zo kort geleden!

volgende week ga je toch ook naar de 9 maandenbeurs twinkel?

xxx

Ja, op zaterdag.

Ga jij ook nog wel Mier?

Wie weet komen we elkaar nog tegen! Ik vraag me af of we elkaar dan zo snel  herkennen. Mocht je me zien, dan geef me maar een por hoor.
Ik ben nl. zo'n muts die straal langs bekenden heen kan lopen, omdat ik dan helemaal in gedachten ben.

Liefs, Twinkel3

nou dan kan ik je een hand geven want dat heb ik ook wel hahaha
ik ga idd nog wel ja,heb kaartjes dus.. nee hoor anders had ik ook wel gegaan!
wij gaan ook zaterdags

xxx

De negenmaandenbeurs leek mj ook wel heel leuk, maar ja...ik kon geen slachtoffer vinden dat met me mee wou. Helaas, mischien een andere keer.

Gaan jullie ook naar de huishoudbeurs, of alleen naar de negenmaandenbeurs?

Tara  

Hahahaha   nou Twinkel en Mier dat wordt dus niks met jullie op de 9 maanden beurs

Staat er bij jullie nu ook voetbal op??? Mannen-avond dus... wel fijn, kan ik de hele avond op de laptop! Ga zo eens even lekker mn pyama aantrekken. Heerlijk... doe ik altijd na het werken mn "huispak" aan... even niet zo opgedirkt. NU had ik het alleen nog niet gedaan omdat er hier zoveel te doen is geweest.

Miertje, wil je nog wel even bedanken voor de tip van die online-winkel. Ken het van jou en durfde dankzij jouw ervaring te bestellen. Thanks!

Meiden ik hoop dat dit een goede oplossing is en we zo ook een aantal meiden, die  de laatste tijd zo weinig kwamen, weer wat meer zullen terug zien hier.
Mier, msnen we af en toe nog wel???

Liefs

Ja, hier ook voetbal hoor. Bleh, vind ik niets aan.

Maar goed, verder was er ook al weinig leuks op de TV, dus mijn man is helemaal blij.

Ik schiet zo ook in de pyama en dan maak ik me eerst even een lekkere kop thee, mmm!

@Mier, dan is de kans idd wel heel klein dat we elkaar treffen, als we alletwee van die mutsen zijn - hihihi!

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan