Wiebelmeiden 7

Ha meiden,

jeetje Mier, ik kan me voorstellen dat het erg lastig is te horen dat iemand dichtbij je weer een kindje krijgt, en dat het bij jullie (nog) niet zo is. Sterkte.

Patricia: spannend hoor, nog steeds geen RD. Wanneer word je door het ziekenhuis gebeld met uitslag van bloedprikken? Mijn duimen draaien!

Ik heb vandaag mn laatste werkdag gehad (voorlopig dan...). Raar. Voelt een beetje alsof je ontslag neemt, maar net anders. Iedereen wil je nog even (nouja, even...) spreken, succes wensen enzo. Heb gelukkig alles goed over kunnen dragen dus ik ga met een gerust hart mijn verlof in.

Ik denk dat ik volgende week best een raar gevoel zal hebben. Maarja...het went vast snel.

Verder alles goed met de meiden hier? t is wel erg rustig de laatste tijd. Ik zal proberen daar wat verandering in te brengen (vanaf nu: tijd zat).

fijne avond,

liefs, Ukkie26

lekker ukkie verlof!

voel me gewoon zo teleurgesteld! we zijn nu ruim een jaar verder en nu nog niks...

Heerlijk Ukkie en Anoek dat jullie zwangerschapsverlof hebben! Nog even lekker van de rust genieten, al kunnen jullie natuurlijk niet wachten totdat de baby er is......

Mier, ik weet precies wat je voelt. En daar komt bij dat je dan ook nog van jezelf baalt, want je wilt dat helemaal niet voelen, je gunt het een ander heus wel, maar jezelf stiekum nog een beetje meer..... Soms heb je goede momenten, maar er hoeft inderdaad maar iets te gebeuren en het is weer mis.

Bo, sterkte met alles!

Patricia, wat een onzekerheid zeg. En wat vaag van het ziekenhuis. Hopen dat er snel meer duidelijkheid voor jullie komt!

Twinkel, begint je buikje al te groeien?

Wij moeten maandag dus naar het ziekenhuis. Volgens de laatste berichten is de wachttijd 9 maanden voor ICSI, dat duurt dus veel te lang. Maar ja, we hebben geen keus. Alleen ben ik bang dat dat hele lange maanden gaan worden, alsof alles stilstaat en je dus niks verder komt. Jullie horen het maandag wel! Duimen hoor!!!!!

VS, hoe is het bij jou? Wel fijn dat jullie al zo snel kunnen beginnen, al is het natuurlijk niet een ideale situatie. Je zou het liefst familie en vrienden om je heen hebben in deze tijd denk ik.

Goed weekend!!

Liefs Pink

Hey meiden,

Alles goed? Hier zit ik een beetje remy te wezen...  Mannetje is vanochtend om 8.30 vertrokken van huis en vanaf die tijd ben ik dus in mn uppie. Nou ja met 2en dan, want geen rust in mn buik, hahaha! Verveel me een beetje. Zou eigenlijk wat in huis moeten doen, maar heb niet zo'n zin...

Maar goed, had dus wel weer even tijd om de foto's op de pc te zetten en mn Hyves aan te vullen met nieuwe buikfoto's. Eindelijk, hahaha! Dus als jullie het leuk vinden, jullie weten ze te vinden. Twinkel en Ukkie, jullie heb ik de foto's gemaild.

Pink, 9 maanden is zeker erg lang. Klinkt wel beter als 1,5 jaar wat je eerst vertelde. Spannend die eerste afspraak. Lijkt me ook wel een beetje dubbel.... 9 mnd is zeker lang als je al geruime tijd met je kinderwens bezig bent. Wie weet ligt bij jullie hetzelfde geluk als bij Vlinder.... hoop het zo voor jullie. Hoe het ook loopt, ga er vanuit dat je straks ook met een positieve test loopt te zwaaien! Weet dat je altijd bij ons terecht kan.

MIertje, hoe is het met jou? Beetje de avond alleen doorgekomen?

Liefs Anoek

pink fijn dat je het begrijpt en dat jij dat gevoel ook wel kent,maar het is precies wat je zegt!

anoek ben de avond wel doorgekomen,wel veel gehuild maar ja dat is ook weleens goed!

xxx mier

Geeft niks Mier. Is juist goed. Meestal lucht het wel op. Hoop dat dat bij jou ook het geval was.

Up!

Stonden alweer helemaal onderaan. Het is hier zo rustig en ik zit me te vervelen....
Zo maar weer de volgende was ophangen en opruimen. Geen zin in. NOg geen sprake van nesteldrang, ha ha!!

X

Hoi meiden,

Het is hier idd rustig geweest dit weekend.

Eigenlijk hebben wij ook weinig bijzonders gedaan, behalve de normale dingen als boodschappen en poetsen enzo.
Vandaag is echt zo'n bankhangdag. We lopen allebei nog in de pyama rond.

@Mier, shit zeg! Denk je dat het weer een beetje gaat, krijg je zo'n bericht.
Ik kan me voorstellen dat je hier even flink door van de kaart was. Het is ook zo oneerlijk verdeeld. Hoe is het nu met je?

@Pink, 9 maanden is idd erg lang, vooral als je al zo'n tijd bezig bent.
Het blijft nog steeds een spannende en onzekere tijd voor jullie. Ik vind het knap hoor, hoe jullie hier mee omgaan. Hopenlijk wordt jullie geduld en inspanning over niet al te lange tijd beloond met een prachtig kindje. Ik duim voor jullie meid!
Mijn buikje begint nu idd wel wat te groeien. Het lijkt nog niet echt op een zwangerschapsbuik hoor, maar de gewone broeken houdt ik nu met elastiekjes bij elkaar. Van een vriendin heb ik al wel wat positiebroeken gekregen, waarvan er één nu al wel mooi zit. Ik zit nu echt een beetje tussen "servet en tafellaken", d.w.z. een te grote buik voor de gewone broeken en een te kleine buik voor de positiebroeken.
Over een paar weekjes zal er denk ik al wel meer te zien zijn.

@Anoek, ik zal mijn mail even bekijken. Ik ben wel weer benieuwd.

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan