Wiebelmeiden 7

@Anoek, Lekker hoor een middagdutje. Das toch helemaal niet erg. Zo af en toe als mijn dochtertje een uurtje gaat slapen smiddags ga ik ook weleens ff lekker een uurtje liggen. Vind het nog steeds heerlijk zo af en toe. Hahaha das ook wel het enige leuke om te strijken de kleertjes van je kindje. De rest vind ik ook niets aan hoor.

Heb geen testen meer gedaan. Denk ook niet dat ik zwanger ben. Wat er wel is waardoor mijn ongi uitblijf weet ik niet. Nou ja we komen er hopelijk volgende week achter. Ik zit nu trouwens alweer op dag 59 van mijn cyclus.

Hoe bevalt het verlof??? Verveel je je al, hahaha

Liefs xxx

Heeyy Meiden,

Waar zijn jullie nou allemaal. Nu zit ik hier in mijn 1tje te tikken, is niet gezellig hoor, hahaha.
Er is niets leuks op de tv vanavond. In ieder geval niets waar ik van houd.
Nou ja ik ga dan maar ff een beetje opruimen.

Fijne avond allemaal
Liefs xxx

Ik denk dat de meeste voor de tv zaten voor Wie is de Mol!!! Geen uitslag communiceren hier dames, want Twinkel moet het nog zien!!!

Daarna heb ik de De 100; het huwelijk gezien en nu zo naar bedje toe.

Weltrusten allemaal!

Humm, blijkbaar had ik te vroeg gejuiched want vandaag was ik weer minder happy. Ach dat zal er wel bij horen.

Bij een oefen terugplaatsing kijken ze welke afstanden en bochten ze moeten nemen om de embryo achter in de baarmoeder te krijgen. Dit  kan eventueel niet lukken omdat de positie van de baarmoeder niet meewerkt (komt niet vaak voor trouwens). In dat geval zetten ze tijdens de punctie een hechting en laten ze de draadjes zitten zodat ze daar wat aan kunnen trekken bij de eigenlijke terugplaatsing.
Bij de punctie wordt ik onder verdoving gebracht (soort roes waar ik wat in en uit zal gaan). Dus dan moet ik er niet zoveel van merken als ze de hechting zetten. Die verdoving is volgens mij wel wat meer dan wat er in NL gebeurt (toch Pink?).

vs

Goedemorgen!!!

Druk geweest hier :)
Patricia nogsteeds wachten op de uitslagen, vind het trrouwens echt belachelijk dat je vriend niet eerder naar de kaakchirurg kan! Als ik er last van had, dan zou ik er echt wel op staan dat ze me eerder hielpen!

Mier, nog druk aan de wiebel ???

Vs, alweer 2 weken aan de pil... waar blijft de tijd! Hopelijk gaat alles goed met de oefenterugplaatsing (had ik nog nooit van gehoord, doen ze dan in nl ook?)

Pink, gelukkig  krijg je  toch 3 pogingen per zwangerschap vergoed, misschien wordt de druk daar iets lager van ??? Wel spannend dat alles nu in werking is gezet.

Wij hebben vanmiddag de 20 weken echo, ik laat jullie wel even weten hoe het is gegaan.

liefs Tara

He meiden,

Ja, daar is ze ook weer.................
Het leggen van de houten vloer, een kapotte computer, veel werken en het erg moe zijn maken dat ik hier al een tijdje niet ben geweest.

Shame, shame, shame.

Ik ga snel lezen hoe het met jullie allemaal is en ga dan weer de draad oppakken,
liefs Pippie

Nou, ook hier even terug zitten lezen

Patricia, ik las dat je   volgende week de uitslagen krijgt van de onderzoeken. Ik hoop dat er voor jullie dan meer duidelijkheid komt. Succes!

VS, jeetje voor jullie is het nu echt begonnen. Houdt het mogelijke eindresultaat je tot nu toe een beetje op de been of is het allemaal erg zwaar? Ik hoop echt dat er voor jullie snel goede tijden aanbreken. Ik duim voor jullie!

Pink, voor jullie zijn dus ook bijna alle uitslagen binnen. Fijn dat je in ieder geval wat eerder kan beginnen dan je verwacht had, al zal het jullie misschien wel allemaal te lang duren.

Mier, nou  voor jullie begint het wiebelen en wachten ook weer. Wel fijn dat je weer met zwanger worden bezig kunt zijn, maar ook erg hard dat je er weer mee bezig moet zijn! Ook confronterend, de eerste keer weer wiebelen voor een baby vond ik best emotioneel, als je begrijpt wat ik bedoel.

Bo, heel erg veel sterkte!!

Echt meiden, ik hoop dat er voor jullie ook snel goed nieuws komt!!

Hier gaat alles verder goed, alleen heel erg moe in combinatie met of door een laag hb. Maar dit nemen we allemaal voor lief!

Liefs Pippie

Hoi meiden,

Inmiddels heb ik ook de laatstste aflevering van Wie is de Mol gezien.
Ik blijk toch een weinig scherpzinnig oog te hebben voor wie het is, want ik zat er weer naast hoor. Het was wel een mooi programma vond ik.

Leuk om jou ook weer te zien Pippie.

Dit weekend zal ik weinig hier zijn, want we gaan nl. bij vrienden logeren.
Een druk, maar gezellig weekend voor de boeg dus.

Tot later!

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan