Hallo allemaal.
Jeetje VS, het gaat hard (vind ik). Volgende week al aan de hormonen. Ik hoop voor je dat je daar goed op reageert en dat het dan voor jullie toch snel raak mag zijn.
Hier alles prima (nog steeds), baal alleen nogal van het kinderdagverblijf. Ik heb net maar eens gebeld om te vragen hoe de stand van zaken is (we hebben in oktober een brief gekregen waarin gemeld werd dat we op de wachtlijst staan), is er gewoon (nouja, gewoon!) geen plek tot volgend jaar april! Belachelijk. Ze gaat e.e.a. nog wel bekijken, maar vooralsnog geen plek dus. We moeten nu dus hals over kop iets anders zoeken/regelen. Echt belachelijk, ze hadden ook al wel bij onze inschrijving vorig jaar kunnen zeggen dat het nogal druk was, dan hadden we direct voor een andere gekozen (en daar hoger op de lijst gestaan dan wanneer we nu switchen). Sta er echt perplex van.
Gisteren de een-na-laatste pufclub gehad, het komt nu echt dichtbij. Zeker omdat gisteren een collega van me is bevallen van een meisje, Julia. Nu heb ik er echt nog meer zin in! Hoop dat onze kleine op tijd komt.
Meiden, ik ga me nuttig maken (wilde via uitzendinggemist.nl "de mol" kijken maar die doet het nu niet).
Tot later,
liefs, Ukkie26