Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nou voor zover te zien was de echo goed. De beeb lag alleen heel ongunstig dus moeten we over 2 weken nog een keertje terukomen. Maar de belangrijkste dingen waren in ieder geval goed. We vinden het dan ook niet vervelend om nog een keertje terug te komen.
Pippie, welkom terug! We hebben je wel gemist hoor!
Ukkie en Anoek, wat gaat het snel!!! Ik hoop dat ik ooit ook mag voelen wat jullie nu voelen. Kan me niks mooiers voorstellen! Nog een paar weekjes en dan zijn jullie mama!!!
Hier geen nieuws. Vandaag verschillende wasjes gedraaid, lekker gedroogd achter huis in de wind en nu zometeen strijken, maar dat probeer ik nog even uit te stellen....
Oeioei, we stonden op pagina 2! Dat kan natuurlijk niet. Ook al heb ik weinig te melden, toch maar ff een berichtje zodat we weer op pag. 1 staan.
Hier alles goed. Kleine beweegt actief en ik heb toch wat last van de poetsmania. Vandaag de koelkast onder handen genomen...pff. Nouja, is het weer een keer echt goed schoon, zal ik maar denken. Morgen de badkamer (deels). En zo kom ik de dagen wel door.
Hier alles goed, heb eigenlijk ook niet veel te melden.
Ben vrijdagavond lekker wezen stappen en was pas om 5 uur thuis. Na 4,5 uur moest ik er alweer uit, want ik zou met mijn moeder en mijn dochtertje naar de markt in de stad gaan. Nou moet zeggen dat ik goed uit mijn bedje kon komen, dat viel dus mee. Gezellig de hele dag n de stad geweest. s'Avonds samen met mijn meissie vor de tv gehangen. We waren samen (papa was stappen) dus mocht ze lekker opblijven tot 10 uur toen viel ze in slaap!!! Vandaag weinig gedaan. Het is hier erg slecht weer en de hele dag regent het al.
Ook hier weinig te melden. heb een leuk weekend achter de rug. zaterdag kwam een vriendinnetje langs en bleef ook logeren. was erg gezellig. Vanochtend heb ik haar weer op de trein naar huis gezet en 2 uurtjes later kwam mn mannetje weer thuis na een dikke week van elkaar gescheiden te zijn geweest. Nu zit ie weer lekker naast me op de bank en ben ik helemaal happy! Baby ook, want heeft in dagen niet zo hard getrappeld als toen papa net thuis was, ha ha!