Hey Meiden,
Het ziekenhuis heeft mij net een half uurtje geleden gebelt voor de uitslagen. Ik ben NIET zwanger, aan de ene kant baal ik natuurlijk als een stekker, maar aan de andere kant had ik niet anders verwacht!! De uitslag van de clamydia was goed, had ik ook al verwacht. De uitslagen van het zaad van mijn vriend was iets minder, (er waren wel veel zwemmers, maar niet allemaal ff snel ofzo) daar baal ik nu dus wel van. De gyn zei dat ik me daar nog niet te druk om moet maken, omdat het pas de 1ste keer was en hij koorts heeft gehad en medicijnen slikt. Het was gelukkig niet super slecht, maar ook niet super goed. Hij zat er net iets onder. Over 3mnd moet hij weer een potje inleveren en gaan we pas weer verder. Ik hoef dus nu ook geen clomid meer te slikken. Wel begin ik vanavond met mijn kuur duphaston om mijn ongi op te wekken. We wilde natuurlijk ff stoppen met de ziekenhuis bezoeken en daarom gaan we pas over 3mnd verder met onderzoeken als mijn vriend weer zijn potje heeft ingeleverd. We moeten het nu dus gewoon ff afwachten!!! Bij mij gaan ze dus ook pas onderzoeken doen als het zaad over 3mnd het zelfde is als nu. Gelukkig voor mij dus nu nog ff geen HSG onderzoek!!
Nou ik ga weer, misschien tot later
Liefs xxx