Wiebelmeiden 7

Hoi meiden,

Ik ben ook weer thuis van een weekendje bij vrienden.
Nu heerlijk lui met de pyama aan op de bank.

Ik heb een drukke week voor de boeg, dus dan is het nog wel lekker om het zondagavond even rustig aan te doen.
Verder ook weinig nieuws te melden.

Liefs, Twinkel3

He meiden,

Jeetje Paticia, hoe hou je dat toch vol al dat stappen. Wel erg leuk hoor!, maar ik kan dat geloof ik niet meer, nachtbraken. Ik wordt al moe bij de gedachte.

Hier het hele weekend gewerkt en vanavond avonddienst. Ik zie jullie weer.

Liefs Pippie

Stonden we alweer op pag 2......

We hebben vanavond bezoek, dus zal niet hier zijn. Misschien later op de avond nog ff.
Mier, kijk jij voor mij naar ANTM? Wil wel weten wie er uit moest! Ik gok op Dionne...hahaha

Fijne avond.

Liefs Anoek

hey anoek,

ik gok op brittany! hoop dat ze blijft maar denk dat ze eruit gaat!

xxx mier

anoek ik heb weer gelijk  maar jammer dat ze eruit is  volgende x denk ik dionne!

groetjes mier

Heb tot 1e reclame gezien en Brittany deed echt heel raar bij die go sees, dus had al zo'n idee. Geloof dat zaterdags de herhaling is, dus dan maar even kijken, ha ha!

Weltrusten!

Hey Meiden,

Het ziekenhuis heeft mij net een half uurtje geleden gebelt voor de uitslagen. Ik ben NIET zwanger, aan de ene kant baal ik natuurlijk als een stekker, maar aan de andere kant had ik niet anders verwacht!! De uitslag van de clamydia was goed, had ik ook al verwacht. De uitslagen van het zaad van mijn vriend was iets minder, (er waren wel veel zwemmers, maar niet allemaal ff snel ofzo) daar baal ik nu dus wel van. De gyn zei dat ik me daar nog niet te druk om moet maken, omdat het pas de 1ste keer was en hij koorts heeft gehad en medicijnen slikt. Het was gelukkig niet super slecht, maar ook niet super goed. Hij zat er net iets onder. Over 3mnd moet hij weer een potje inleveren en gaan we pas weer verder. Ik hoef dus nu ook geen clomid meer te slikken. Wel begin ik vanavond met mijn kuur duphaston om mijn ongi op te wekken. We wilde natuurlijk ff stoppen met de ziekenhuis bezoeken en daarom gaan we pas over 3mnd verder met onderzoeken als mijn vriend weer zijn potje heeft ingeleverd. We moeten het nu dus gewoon ff afwachten!!! Bij mij gaan ze dus ook pas onderzoeken doen als het zaad over 3mnd het zelfde is als nu. Gelukkig voor mij dus nu nog ff geen HSG onderzoek!!

Nou ik ga weer, misschien tot later
Liefs xxx

Hey patricia,

Balen zeg... eigenlijk dubbel balen... niet zwanger en geen supergoede uitslag van het "potje". Idd wel verstandig om het over 3 mnd weer te doen ivm z'n koorts en ziek zijn en zo. Wel fijn dat jouw andere uitslagen goed waren. Hebben ze enig idee hoe het dan wel kan dat je ongi zo lang wegblijft? Hoop dat de medicijnen snel werken en je weer verder kan. Succes meid.

En hoe is het met de andere meiden? het is hier de laatste tijd zo rustig... hoe komt dat toch? Of lijkt dat zo nu ik zoveel vrije tijd heb?

Vanavond heb ik pufclub, maar hoop hier weer wat meer te lezen als ik terug ben.

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan