Wiebelmeiden 7

Mier, wat ontzettend balen dat je weer ongi bent geworden. Ik kan me goed voorstellen dat je er moedeloos van wordt hoor. Ik vond het ook elke ronde jammer als mn ongi er weer was, en ik mag dus echt niet klagen. Sterkte meid.

Ik ben nooit zo'n stapper geweest. Komt deels door mn astma: dat maakt rokerige kroegen en disco's (met van die rookmachines) niet de ideale plaatsen. Zeker nu met mn zwangerschap zit ik liever lekker thuis. Toch een beetje een huismus geworden. Ach...

Hier gaat alles verder prima. Vanmiddag weer voor controle naar de VK, alles zal wel goed zijn. Heb veel last van harde buiken de laatste paar dagen, soms pijnlijk. Zullen wel oefenweeën zijn of zoiets. Het zet in ieder geval nog niet door en ik lig er ook niet (nouja, niet echt) wakker van.

Fijne dag allemaal.

Liefs, Ukkie26

Korte update: alles was goed bij VK, alleen heb ik mogelijk een blaasontsteking. Moet nu in een potje piesen (lastig, kan het allemaal niet meer zien daaronder) en dat bij de HA inleveren, die test e.e.a. dan.

Hier alles goed?

Fijne avond alvast,

Ukkie26

He meiden,

ik ben net weer terug van de kliniek. De cyste is zich aan het terug trekken en er zijn geen nieuwe gekomen. Voor dat laatste was ik een beetje bang omdat ik nu aan de andere kant een beetje beurs aanvoelde. Dit is alles een goed teken. Als de bloedwaarde straks (over 6 uur) ook goed is mogen we dus echt beginnen met spuiten zetten. Ik ben echt behoorlijk opgelucht. Ik heb vannacht zeer slecht geslapen vanwege de spanning (dat belooft nog wat :)) en ga zo nog even naar bed toe denk.
Het blijkt trouwens dat zo'n 20% van de vrouwen bij de eerste check nog niet goed onderdrukt zijn en dus nog een week of zo langer aan de pil moeten. Ik schrok er eigenlijk van hoe hoog dat percentage was en zou verwachten dat ze dat ook eerder zouden hebben verteld dat er een reeele kans is hierop. Maar goed, ze gaan ervanuit dat ze iedereen kunnen onderdrukken, maar dat dat misschien iets langer kan duren.

liefs
vs

Mier: verrot zeg dat die klote RD weer zijn gekomen. Je wilt zo graag dat dat 9-maanden uitblijft. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen buiten de geijkte, goedbedoelde dingen. Ik denk aan je.

Pink: wat duurt het nog ontzettend lang voordat je de uitslag krijgt. Vooral omdat je zo graag wilt weten waar je aan toe bent.

Patricia: hoe doe je het toch allemaal? Een druk leven, een dochtertje, stappen, shoppen en positief blijven? Ik heb bewondering voor je!

Anoek: met al dat poetsen moet ondertussen echt alles glimmen :). Het gaat wel heel snel nu met de beeb als je vanaf morgen al thuis mag bevallen. Heb je het idee dat je er klaar voor bent? Wel vervelend van je konijn zeg.

Ukkie: balen zeg dat je misschien een blaasontsteking hebt. Hopelijk blijkt dat niet het geval of is het erg snel weg.

Twinkel: nog gefeliciteerd met je verjaardag. Ik was het helemaal vergeten, sorry :(.

-x- vs

Fijn Vs, dat je er geen nieuwe cystes zaten. Dat hadden ze je idd wel mogen vertellen, dat het zo vaak voorkomt dat je nog niet met spuiten kunt beginnen. Nu was het een flinke tegenvaller voor je, anders had je er misschien wat meer rekening mee gehouden. Nu maar hopen dat je bloedwaarden straks goed blijken te zijn, dan kun je met spuiten beginnen. Spannend hoor. Ik duim voor je meid!

Veel succes,

Liefs, Twinkel3

twinkel nog gefeliciteerd met je verjaardagik was het helemaal vergetensorry

vs wat fijn dat er geen nieuwe cystes bij zijn gekomen en dat je aan de spuiten mag beginnen....

ukkie wat vervelend van de blaasontsteking,nog een kleine 2 weken en dan ben je al aan je uitgerekende datum.... leuk

xxx

VS, gelukkig beter nieuws dan vorige week. Inderdaad raar dat ze dat risico niet erbij vermelden. Nu hopen dat je bloedwaarden goed zijn. Ik duim voor je!
Dan begin je met spuiten... dat is om meerdere eitjes te laten rijpen toch? Hoe lang moet je spuiten en volgt de punctie om de eitjes weg te halen?

Mier, lekker gedouched? Ik ga nu ook even.Misschien tot zo op msn!

Liefs Anoek

O ja... de eerste niet-officiële wiebel-baby is geboren... Voor degene die het zich nog herinneren; Elly77 heeft heel in het begin een blauwe maandag meegekletst bij ons... misschien zelfs nog de voorloper van de wiebelmeiden, een topic van Mier. Toen ze zwanger was, is ze verdwenen zeg maar. Elly is bevallen van dochter Mara (zie maart-forum).

De officiële wiebel-baby is natuurlijk voor Ukkie of mij!

Terug
Bovenaan