Wiebelmeiden 7

oh wat leuk! en wat een leuke naam,zo heet mijn nichtje ook!!

en lekker gedouched hoor,heeft een beetje geholpen anoek

xxx

Zo ik ben ook weer uit bed. Nu ff snel eten en dan nog een aantal uur naar het werk.

Aals alles goed is mag ik morgen beginnen met het spuiten van Lupron, dit is ook een onderdrukker van de cyclus. En dan zaterdag beginnen met spuiten van FSH. Beide moeten 2 keer per dag, dus dat worden 4 spuiten....... De FSH zal voor gemiddeld 10 dagen zijn, afhankelijk van hoe snel  de eitjes  rijpen. Volgende week woensdag moet ik dan weer op controle en dan kijken ze of alles groeit en passen ze evt de dosis aan.

vs

hoi vs,

lekker effe een dutje gedaan?
waar moet je die spuiten zetten? spannend allemaal hoor!

dikke knuffel voor jou

xxx

Jippie het is goed! De waarde is 27, moest lager dan 80 zijn en vorige week was ie nog 500. Dus we mogen nu beginnen. Ik was echt onwijs opgelucht toen we het hoorde.
De komende spuiten moeten allemaal in de buik. Het is een kleine hoeveelheid en gaat met een kleine naald, dus ik maak me daar niet al te druk om. Als alles goed blijft gaan moeten we later progesteron injecteren. Dit is een grotere hoeveelheid van een olieachtige substantie die in de spier (lees achterwerk) moet :(. Dat wordt wat minder fijn. Maar ik zal allang blij zijn als we die veel mogen zetten.

vs

Ooohhh VS, wat fijn dat het toch onderdrukt is en je mag beginnnen met spuiten. Wat zal dat allemaal spannend zijn, maar ook wel fijn dat het nu eindelijk zover is.

Ik ga voor duimen.

Liefs Pippie

VS, wat een goed nieuws lees ik hier op de vroege ochtend!!! Wat zullen jullie opgelucht zijn dat de bloedwaarden goed waren. Nu gaat het dan echt beginnen meid! het zal best wat van jou en jullie vragen, maar heb vertrouwen. Jullie weten waar jullie het voor doen!
Heel veel succes en duimen draaien nog steeds hier hoor!

Liefs Anoek

Vs wat een goed bericht!!! Ik ga heel erg voor jullie duimen!!

Anoek, natuurlijk is de eerste wiebelmeiden-baby voor jou of Ukkie!! Jullie zijn gelukkig altijd gebleven (en natuurlijk ook met een eigen wiebelmama's topic)!! Fijn dat jullie hier toch nog komen. Het was en is soms nog even moeilijk om al die mooie zwangerschapsverhalen te lezen, maar ik ben bovenal erg nieuwsgierig hoe het met jullie gaat hoor!!

Zei ik nou begin van de week dat er in een week tijd 3 nieuwe zwangerschappen bekend waren gemaakt in de omgeving? Nou het zijn er nu al 5!!!!! AAAAAAAAH!!! En dat allemaal zo dichtbij! Ben superblij voor iedereen hoor, begrijp me niet verkeerd, maar bij ons staat alles nu stil en om ons heen gaat alles dus gewoon door........ Moeilijk hoor!

Pink

VS, wat fijn dat alles goed is en dat je nu (echt) met de behandeling kunt beginnen! Ik hoop dat alles goed verloopt.

Pink, ik kan me voorstellen dat het best (heel erg) lastig is als er zoveel mensen in je omgeving zwanger zijn en worden (bijna alsof het een virus is) en dat het bij jullie vooralsnog niet wil lukken. Sterkte met het wachten o pde uitslagen van de onderzoeken en mn duimen draaien overuren.

Mier, ook voor jullie duim ik! Hoop dat je ongi snel weer weg is en jullie er weer voor kunnen gaan.

Hier gaat het goed. VK-controle gisteren was goed, alleen dachten ze dat ik misschien een blaasontsteking heb. Plasje ingeleverd bij HA, alles goed, geen blaasontsteking. Gewoon harde buiken van de zwangerschap dus.

Verder alles goed met de wiebelmeiden? En ik hoop van harte dat binnenkort de eerste échte wiebelbaby geboren gaat worden (ben er wel klaar voor) . Laat het jullie natuurlijk weten als het begonnen is (tenzij ik niet in staat ben achter de pc te kruipen).

Liefs, Ukkie26

Terug
Bovenaan