Goedemorgen!!!
Vs, wat een goed nieuws! Weer een stapje dichterbij... Hoop dat alls goed gaat en dat je zaterdag met de andere spuiten mag beginnen. Hoe gaat ie? Heb je ook last van deze hormonen? Ik hoop van niet. Hebben jullie met de pasen ook een extra lang weekend? Is het bij jullie al wat voorjaar? Nou hier dus niet, het regent hagelt en met de pasen willen ze zelfs sneeuw hebben!!!
Pink, wat moeilijk voor jullie, zoveel zwangerschappen om je heen. Natuurlijk ben je blij voor hun. Maar ja, je zou natuurlijk véél liever zelf eens goed nieuws brengen op dat gebied. En wat moeten jullie nog lang wachten op de uitslagen,pffff. Denk aan je hoor
Mier, alwéér een ronde verder, wat balen! En lekker klagen hoor als dat je oplucht! Daar zijn we toch ook voor! Wel lekker dat je dr even tussenuit bent geweest! Heb je veel kunnen boarden? Stiekum vind ik het best een beetje jammer dat wij dit jaar niet gaan. Ik vind het altijd heerlijk in de bergen met de sneeuw en het liefst ook nog een zonnetje dr bij!
Patricia, gaan je morgen weer stappen??? Ik wordt er al moe van als ik er aan denk haha. Hier nog zo'n huismus dus. Denk dat wij ongeveer 2 keer per jaar gaan stappen! Voor de rest lekker thuis met vrienden, en zo nu en dan een keertje theater.
Ben vandaag dus lekker vrij, morgen nog even werken en dan eerst lekker paasweekend (eindelijk weer eens 2 dagen achter elkaar vrij). Dan nog 1 weekje werken en dan hebben we lekker een weekje vakantie! We gaan samen met vrienden naar centerparcs, heerlijk relaxen!
Liefs Tara