Wiebelmeiden 7

vs wat een supernieuws,eindelijk mogen jullie beginnen!!! denk aan je!

pink 5 mensen alweer,pffffff wat moeilijk zeg! nu wij nog!!!

ukkie oehhhh nog 11 daagjes tot de uitgerekende datum,spannend spannend!! denk je zelf dat het eerder zal komen??

xxx mier

Yoehoeoeoeoeoe!

Ik kan weer meekletsen op het forum.
Internet draait ondertussen in ons nieuwe huis!

Ik zie dat er heel wat geschreven is maar dat is ook niet zo gek natuurlijk als je er 3 weken niet bent geweest.

Heb nog niet alles gelezen hoor...het is een beetje veel (haha).

VS:  ik zie goed nieuws voor jullie...geweldig!
Pink: echt super vervelend allemaal. Natuurlijk gun je het iedereen maar ik weet hoe kl*te je je kan voelen bij zulke berichten. Sterkte!
Mier: vervelend dat je weer ongie bent geworden zeg. Tuurlijk heb je weer alle hoop iedere maand maar maak je je ook zorgen natuurlijk.

Tot de volgende keer weer...

x-vlinder

Goedemorgen!!!

Vs, wat een goed nieuws! Weer een stapje dichterbij... Hoop dat alls goed gaat en dat je zaterdag  met de andere spuiten mag beginnen. Hoe gaat ie? Heb je ook last van deze hormonen? Ik hoop van niet. Hebben jullie met de pasen ook een extra lang weekend? Is het bij jullie al wat voorjaar? Nou hier dus niet, het regent hagelt en met de pasen willen ze zelfs sneeuw hebben!!!  

Pink, wat moeilijk voor jullie, zoveel zwangerschappen om je heen. Natuurlijk ben je blij voor hun. Maar ja, je zou natuurlijk véél liever zelf eens goed nieuws brengen op dat gebied. En wat moeten jullie nog lang wachten op de uitslagen,pffff. Denk aan je hoor

Mier, alwéér een ronde verder, wat balen! En lekker klagen hoor als dat je oplucht! Daar zijn we toch ook voor! Wel lekker dat je dr even tussenuit bent geweest! Heb je veel kunnen boarden? Stiekum vind ik het best een beetje jammer dat wij dit jaar niet gaan. Ik vind het altijd heerlijk in de bergen met de sneeuw en het liefst ook nog een zonnetje dr bij!

Patricia, gaan je morgen weer stappen??? Ik wordt er al moe van als ik er aan denk haha. Hier nog zo'n huismus dus. Denk dat wij ongeveer 2 keer per jaar gaan stappen! Voor de rest lekker thuis met vrienden, en zo nu en dan een keertje theater.

Ben vandaag dus lekker vrij, morgen nog even werken en dan eerst lekker paasweekend (eindelijk weer eens 2 dagen achter elkaar vrij). Dan nog 1 weekje werken en dan hebben we lekker een weekje vakantie! We gaan samen met vrienden naar centerparcs, heerlijk relaxen!

Liefs  Tara

Pink, dat is zeker niet leuk.Snap het goed hoor wat je bedoelt. Mn beste vriendin heeft dat ook. Wil nog niet lukken. Na 2 mk lopen ze nu bij de gyn. Letterlijk elke vriendin is zwanger.... ik ben de eerste die moet bevallen,de laatste is nu een week of 8 zwanger. Heel heftig hoor.
Hoe staat het met jullie behandeling? Zijn jullie deze week nog in het zkh geweest?

HIer alles ok. Af ent oe wat steken onderin mn buik,maar denk niet dat dat wat te betekenen heeft hoor! Voel me goed. Mn mankomt vanavond weer thuis. Ben er wel blij om hoor. NU voorlopig even geen buitenland meer.   Gelukkig! Heb alleen nu elke dag dikke voeten... lijk wel een olifantje, ha ha! Vandaag weer poets-woede en nu is de badkamer ook helemaal toppie schoon! Weet nu even niet meer wat ik nu nog grondig schoon moet maken.....hahahaha!

Liefs Anoek

Hallo meiden,

Fijn om te horen VS dat jullie mogen beginnen met het spuiten.
De eerste stappen in het ICSI traject zijn hiermee gezet.
Ik zal flink voor jullie duimen en hoop dat je hier snel goed nieuws kunt komen vertellen.

@Pink, grrrrrrrr... 5 zwangeren deze week, pffff!
Tuurlijk gun je het iedereen, maar het is voor jou wel heel kwetsend als er zoveel tegelijk zwanger blijken te zijn en dat terwijl een zwangerschap bij jullie toe nu toe is uitgebleven. Ik kan me voorstellen dat je het hier moeilijk mee hebt.
Het wachten duurt idd lang en vooral met dit soort nieuws lijkt de tijd wellicht helemaal te kruipen. Blaas hier lekker stoom af zo vaak je wilt meid en ik hoop dat jullie tijd ook heel snel zal komen.

Hebben jullie nog plannen voor de paasdagen?

Wij gaan 1e paasdag naar mijn ouders en 2e paasdag naar mijn schoonzusje.
Een volgepland weekend dus, maar wel gezellig hoor.

Liefs, Twinkel3

hey twinkel,

lekker druk met de pasen dus.
wij gaan 1e paasdag stappen jaja jullie lezen het goed,ik ga uithahaha
2e paasdag bij mijn moeder eten

xxx mier

Klinkt goed Mier, gezellig!

Wel maf trouwens dat het vandaag heeft gesneeuwd.
Bij pasen hoort toch meer een voorjaarszonnetje naar mijn idee.

Van mij mag de lente komen!

Liefs, Twinkel3

wat een weer was het vandaag he! hagel,regen en sneeuw! bahhh
ik vind sneeuw leuk maar dan wel met de wintersport in oostenrijk!!

tara het boarden was trouwens goed te doen,er lag genoeg!

xxx

Terug
Bovenaan