Wiebelmeiden 7

En het was vandaag nog wel de eerste dag van de lente?!!! Ook hier (natte) sneeuw... bleehhhh

Hier weinig bijzonders met de paasdagen. Misschien morgenavond nog met zn 2tjes uit eten. Voorlopig de laatste x denk ik.Zondag hebben we een verjaardag en 2e paasdag zijn we gewoon thuis.

Zo lekker dancing queen kijken; halve finale! Geloof alleen dat ik de enige ben die kijkt, hahahah

Fijne avond meiden!

X

Hoi Meiden,

Wat een weer he!! Echt niet normaal. Heb wel geen sneeuw ofzo gezien, maar wel heel veel regen. Word er echt niet goed van.
Vandaag moest ik lekker een dagje werken en het was echt mega druk. Heb de benen onder mijn lijf vandaan gelopen. Na het werk ben ik met mijn vriendin ff bij een andere vriendin een bakkie wezen doen en kom net pas thuis. We hebben ff gezellig naar oude muziek zitten luisteren van toen we 15 waren ofzo.

Morgen ga ik uiteraard weer lekker stappen natuurlijk. Heb er al helemaal zin in, hahaha. Moet zeggen tot een paar mnd geleden was ik ook een huismus en ben trouwens nog steeds graag thuis hoor. Vind het heerlijk om lekker te bankhangen, maar vind het ook erg lekker om te stappen. Vroeger heb ik dat nooit gedaan dus moet denk ik ff de tijd inhalen nu het nog kan. Had eerlijk gezegt nooit gedacht toen ik de eerste keer meeging dat ik het zo leuk zou vinden. Dacht eigenlijk dat het niets voor mij was, veels te druk enzo, haha.

Voor de rest heb ik geen nieuws!!!!

Liefs xxx

ps, fijne paasdagen allemaal!!!!

vanavond weer stappen dus! ik ga morgen ook  in rotterdam!!!

wil je ook meeraden voor jongen  of meisje  bij de wiebelmama wat ukkie en anoek gaan krijgen!!

groetjes mier

Hallo,

Nou nou daar gaat gestapt worden vanavond.

Heel veel plezier Mier en Patricia.

En alle andere ook gezellige paasdagen toegewenst!

x-vlinder

Hoi Hoi,

Ja tuurlijk wil ik ook meeraden wat de wiebelmama's krijgen. Vind ik wel een leuk idee. Ik denk trouwens dat Ukkie een jongen krijgt en Anoek een meisje. Waarom ik dat denk weet ik niet, maar toen ik je vraag las dacht ik dat. Ga altijd uit van mijn eerste ingeveing. Ben trouwens wel erg benieuwd hoor of het klopt, hahaha. Wat denk jij Mier dat het word bij de meiden???

Wat leuk dat je in Rotterdam uitgaat. Waar ga je heen?? Misschien komen we elkaar wel tegen, hahaha Zal best wel niet hoor. Ik ga altijd naar cafe 't plein toe!!!

Nou ik ga ff een uurtje liggen met mijn meissie want we zijn allebei moe. Moet vanavond wel genoeg puf hebben natuurlijk anders hou ik het niet vol tot 5 uur.

Nou ik ga weer.
Fijn weekend en gezellige paasdagen!!!

Liefs xxx

wat leuk dat bijna iedereen bij ukkie voor een jongen gaat (behalve ik en vlinder)
en bijna iedereen voor een meisje bij anoek! (behalve vlinder)
we zullen zien vind het grappig om een voorsprelling ervan te maken!

ik ga morgenavond naar de maassilo in r dam (bij de euromast)

xxx

Hier weinig nieuws. Lekker rustig aan dit weekend, heerlijk!!

Oh ja, geen 5 zwangeren, het zijn er nu al 6!!!! Gelukkig allemaal 'spontaan', dus zonder kunst- en vliegwerk. Ik denk dat ze net zo gelukkig zijn met de kleine op komst als dat ik zou zijn wanneer ik zwanger zou zijn, ik gun het ze allemaal dus ook heel erg. Kan echt niet wachten totdat wij aan de beurt zijn....

VS, lukt het met prikken? Moeten de spuiten ook in de koelkast bewaard? En lukt dat dan een beetje met werk enzo? Ik duim heel veel voor je....

Liefs Pink

Hey meiden,

Alles goed?

Mier en Patricia, stappen?! Veel plezier in Rotterdam!
Stappe"n? lijkt voor mij een vorige leven, ha ha!

Pink, 6 inmiddels al... onvoorstelbaar zeg. Natuurlijk gun je het een ander, maar je wilt zelf ook zó graag. Jullie tijd komt ook meid! Daar duimen we met zn allen voor!

We zijn net thuis van even lekker hapje eten in de stad. In onze favouriete tapas-bar is het altijd superdruk, dus was alleen nog heel vroeg plek. Maar vind het ook niet zo erg. ben snel moe, dus kan nu lekker op de bank hangen. Was wel erg leuk hoor. Ook wel gek want is voorlopig denk ik wel de laatste keer geweest dat we met zn 2tjes zijn wezen eten!! We hebben er in elk geval van genoten!

Fijne avond, paasdagen en tot ergens dit weekend!

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan