Wiebelmeiden 7

He meiden,

hehe, eindelijk het huis even voor mij alleen. We hebben logees. Er leuk en gezellig, maar het is ook fijn om even alleen te zijn. Vooral om ook het forum te kunnen bekijken ed, want ik heb niet graag dat een bekende weet dat ik hier schrijf enzo.

Vandaag ben ik wat moe enzo en heb ik last van de RD. Dat laatste is niet zo vreemd want ik ben tenslotte een paar dagen van de pil af. Het prikken gaat tot nu toe goed. De lupron  ik vanaf donderdag moest doen, moet ik idd in de koelkast bewaren. Dit  zijn 20ml injecties en die gaan erg makkelijk. Als ik het doe zie je er niks van, als manlief het doet wordt het een rood puntje ;). Vanaf vandaag ben ik ook met FSH begonnen. Deze was vanochtend wel wat heftiger. We hebben namelijk gekozen voor de variant die we zelf moeten mengen en daar was ik op het moment zelf toch wat onzekerder door. Veel te bang om iets niet goed te doen. Maar dat zal na een paar keer ook voorbij zijn.

Ik vind het trouwens wel heel fijn om hier te schrijven en dat jullie zo meeleven. Dat maakt het allemaal een stuk makkelijker. Bedankt!

liefs
vs

Pink: 6 zwangerschappen al! Het lijkt wel een virus  die jij helaas nog niet hebt. Hoe voel je je eronder? Hoe gaat het trouwens momenteel met jou en de wetenschap dat het voor jullie het ICSI traject wordt? Begint het al een plekje te krijgen?

Vlinder: jippie je bent weer terug! Ondertussen al helemaal gesetteld?

Tara: lekker dat je bijna een week vakantie hebt! Hier is pasen maar 1 dag dus we hebben geen lang weekend. Wel hebben we gelukkig niet te maken met sneeuw. Het is vandaag zonnig en zo'n 16 graden. Het wordt later deze week wel weer wat kouder.

Twinkel: gezellig druk weekend voor jou!

Ukkie: blij dat het geen blaasontsteking is maar harde buiken.

Mier: wat ga je stappen? Gezellig! Heb je er zin in?

Patricia: ja je bent helemaal omgeslagen richting stappen. Wat maakt het voor jou zo leuk?

Anoek: klinkt goed tapas. Dat vind ik ook altijd erg lekker. Ze hebben hier alleen geen goed restaurant daarvoor zitten.

Ik denk trouwens dat Ukkie en Anoek beide een jongetje krijgen.  

Fijne paasdagen allemaal!

Nog plannen voor deze dagen?

@Mier, hoe was het stappen?

@Vs, fijn te horen dat het spuiten je zo goed afgaat.
Heb je veel last van de hormonen?

Wij gaan vanmiddag naar mijn ouders om pasen te vieren.
Mijn zusje komt er ook met haar vriend en ook nog een oom en tante van mij.
Wel gezellig dus.

Ik spreek jullie wel weer.

Liefs, Twinkel3

Hey Mieden,

Nou heb het gisteravond/nacht weer super naar mijn zin gehad hoor. We waren voor ons doen vroeg thuis, half 5. Het was zo gezellig dat ik vanavond misschien wel weer ga. Ff kijken of mijn vriendin zin heeft en wat mijn vriend ervan vind, hahaha. Wat het stappen voor mij zo leuk maak, uhmmmm ik denk ff gewoon mijzelf kunnen zijn ff geen vrouw van en moeder van, maar gewoon Patries. Ja en dan natuurlijk gewoon gezellig dansen, daar ben ik gek op.

Verder gaat het goed hier. We wiebelen wanneer we zin hebben en niet omdat het moet. Ik zou ook echt niet weten wanneer ik in mijn vruchtbare dagen zit en dat laat ik lekker zo. We zien het allemaal wel.

Ik ga weer, ga ff naar mijn vriendin. Mijn dochter zit een filmpje te kijken en mijn vriend zit achter de xbox!!!

Fijne dagen allemaal
Liefs xxx

Hoi Allemaal.

Druk bezig met paaseieren zoeken allemaal?

Wij zijn bij onze ouders geweest en hebben een heerlijke wandeling gemaakt en verder weinig dingen gepland staan vandaag.

Morgen gaan we lunchen mjammie!

vs fijn om te lezen dat het spuiten goed gaat. Ik heb het van dichtbij met een collega meegemaakt en dat lijkt me toch best moeilijk. Hoelang moet je nu daar mee doorgaan?
Ik duim echt voor jullie dat deze eerste behandeling meteen goed mag gaan verlopen!

x-vlinder

Hallo iedereen!

Heeft iedereen leuke paasdagen ???
Wij wel, onze nieuwe vloer(donker eik)  ligt er sinds gistermiddag in, en ik ben dr helemaal blij mee! Deze vloer is veeel mooier als de oude(beuken). Nu alleen de  plintjes nog. Gisteravond hebben we gezellig  een bbq gehad (gewoon binnen gegeten hoor, alleen de bbq stond buiten.)
Vandaag staat er niet zo  veel op progamma. Straks nog even naar de babywinkel om de kinderwagen te bestellen, en voor de rest moet ik nog boekhouden :( Dat laatste heb ik dus helemaal geen zin in, maar ja...

Mier en patricia, zijn jullie weer een beetje uitgelapen???

VS, wat  fijn dat het spuiten goed  gaat. Wanneer moet je weer naar de kliniek?  
Wat gaan ze dan doen?

Pink, nog een zwangere? Hoezo een babyboom! Vind je het prettig te horen van  vs hoe alles verloopt? Zo weet je een beetje wat jullie ook te wachten staat. Hopelijk maakt het alles wat minder onderzeker.

Voor de rest wens ik iedereen nog lekker vrij dagje, en geniet ervan!

Liefs  Tara

Hey Miertje!

Heb je al dag of 2-3 niet gesproken, maar moet je even laten weten dat ik vanavond naar de finale van ANTM heb gekeken. Wat je zegt.... ik ben het er niet mee eens, ha ha! Maar van de uiteindelijke 2 finalisten toch wel de beste keuze. Wat vond jij er nou ook al weer van?
Vanaf volgende week HNTM. Weet nog niet of ik dat ga volgen... wil nl ook graag Grey's Anatmoy kijken en das dezelde tijd....

Iedereen leuke pasen gehad trouwens? Hier weinig bijzonders gedaan. 1e paasdag een verjaardag en vandaag gewoon thuis geweest met z'n 2tjes. Veel gedoe en toestanden hoeft voor mij niet zo meer.

Zo maar eens naar bed... weltrusten.

Liefs Anoej

Halloooo,

Hoe is het met jullie meiden? De paasdagen goed doorgekomen?

Wij wel.
Heerlijk beetje uitgerust, geshopt en lekker gegeten.

Zie dat het hier wel een beetje rustig is de laatste dagen...maar goed. In de lente bruisen de meeste van de energie, is het alweer langer licht en worden er weer meer dingen gedaan voor mijn gevoel.

Ik ga zo eens kijken of ik nog een balletje kan slaan.

Tot snel.

x-vlinder

Terug
Bovenaan