Wiebelmeiden 7

Hallo meiden,

Hier een berichtje vanuit de witte Achterhoek.
Maf hoor, toen ik vanmorgen wakker werd was de wereld wit.

Ellendig genoeg moest ik uitgerekend vandaag ver rijden i.v.m. een studiedag, dat werd behoorlijk glibberen. Gelukkig is er niets gebeurd hoor, maar mijn adrenalinepeil schoot wel even flink omhoog toen ik in de slib raakte. Pfff!

Alles goed met jullie?

Liefs, Twinkel3

Meiden, waar zijn jullie allemaal???

HIer alles oke,. Begint wat te rommelen, maar zegt verder nog niks. Het is afwachten maar....

Hoop hier snel wat meer berichtjes te zien!

Liefs Anoek

He meiden,

hier gaat alles wel ok denk ik. Het spuiten zetten gaat goed en begint al bijna gewoon te worden. Alhoewel ik vandaag wel een raar gevoel had toen  op het werk ook een zelfde spuit zag, dat was wel een realisatie naar waar ik me bezig ben.
Verder heb ik een beetje beurs gevoel in mijn onderbuik. Het is wat lastig te localiseren waar het precies zit, maar ik heb niet het idee dat het mijn eierstokken zijn. Het wordt wel meer over de dagen, dus het zal wel een reactie op het spuiten zijn. In dat opzichte reageer ik in ieder geval :).
Morgen ochtend (voor jullie straks) moeten we weer naar de kliniek. Dan maken ze een echo en prikken ze bloed. Aan de hand daarvan kunnen ze zeggen hoe het tot nu toe gaat en of ze eventueel de dosis moeten aanpassen. Ik hoop dus heel erg dat alles goed gaat.

liefs
vs

Goedemorgen,

Beetje vroeg vandaag... heb slecht geslapen. Weet gewoon niet meer hoe ik liggen moet.. bleehhhh. Vandaag moet ook de auto naar de garage voor een beurt, dus vandaar dat ik ook zo vroeg ben. Mn man is de auto nu wegbrengen en is ook de hele dag vrij.

Vs, klinkt goed meid. Hoop dat de uitslagen allemaal goed waren. Komt dat beurse gevoel niet van de spuiten zelf die je in je buik zet, al die mini-wondjes van de naalden zeg maar? Of van rijpende eitjes? Heb je het nog gevraagd in de kliniek? Hopelijk laat je snel wat weten, want we leven erg met je mee. Ik duim voor je dat alles goed is.

Liefs Anoek

Goedemorgen,

hier nog een vroege vogel. Krijg last van mn rug als ik te lang in bed lig, dus ja...dan maar opstaan (en waarschijnlijk een kort middagdutje doen om aan mn slaap te komen).

VS: dat zijn hoopvolle berichten. Laat je weten hoe was in de kliniek? Mijn duimen draaien!

Hier trouwens ook gerommel. Gisteravond weer veel pijnlijke harde buiken, elke 10 minuten en dat wel een paar uur lang. Maar het zet niet door. Denk toch echt dat mijn lichaam zich aan het voorbereiden is...maar wanneer het doorzet...da's maar de vraag.

Met alle andere meiden hier alles goed?

Fijne dag, liefs Ukkie26

he meiden,

de echo zag er goed uit. Nu is het afwachten op de bloedwaarde die over een uur of 4 binnen zijn. Afhankelijk daarvan wordt de dosis aangepast. Ik was wel erg blij dat het er nu goed uit zag. Dat maakt de hele situatie een stuk hoopvoller.
Ik laat straks nog wel meer weten (ga nu even aan het werk).

liefs
vs

Hallo,

VS wat fijn zeg dat alles er tot nu toe goed uit ziet. Hopelijk krijgen jullie ook een goede uitslag te horen van de bloedwaarden. Ik duim echt super hard mee!

x-vlinder

Vs, wat fijn dat het er goed uitzag, nu nog hopen dat de bloeduitslagen ook zo goed zijn.
Ik duim ook voor je mee hoor!

liefs Tara

Terug
Bovenaan