Wiebelmeiden 7

VS, fijn dat de waardes goed waren en dat jullie door kunnen gaan! Ik hoop echt dat het snel werkt allemaal.

Hier alles prima. Nog steeds veel last van harde buiken maar geen tekenen dat beeb snel komt. Vanmiddag controle VK, laat wel even weten hoe het was.

Het is hier trouwens wel rustig zeg, de laatste tijd. Begin me wat zorgen te maken of het wel goed gaat met de rest...

Mier? Pink? Patricia?

Ukkie26

Update: alles weer goed bij de VK, been ligt klaar om geboren te worden (maar wanneer...da's de grote vraag)...

hoi meiden,

ukkie nog 3 daagjes!! kan je het voorstellen dat je tussen nu en 3 weken mama ben??
echt leuk hoor! en het gaat wel ok hoor

anoek vandaag ben je nog niet geweest zag ikhahahaha

vs fijn dat de waardes goed zijn zeg,wel een opluchting!!

voor de rest niet veel te melden,ben onwijs moe van het werken dus ga lekker op tijd naar bed.

groetjes mier

hoi meiden,

ukkie nog 3 daagjes!! kan je het voorstellen dat je tussen nu en 3 weken mama ben??
echt leuk hoor! en het gaat wel ok hoor

anoek vandaag ben je nog niet geweest zag ikhahahaha

vs fijn dat de waardes goed zijn zeg,wel een opluchting!!

voor de rest niet veel te melden,ben onwijs moe van het werken dus ga lekker op tijd naar bed.

groetjes mier

Hoi,

Ik ben er nog hoor Miertje  Ben vandaag alleen bij de Wiebelmama's geweest, dus vandaar dat je me gemist hebt denk ik!
Hier beginnen de zenuwen een beetje te komen, hihi!! Mn lichaam is druk aan het oefenen, net als bij Ukkie. Ben benieuwd wanneer we nu voor het eggie mogen

Meiden, ik hoop jullie hier snel weer wat meer te zien. We hebben een tijd terug gekozen voor een apart topic voor de mama's in spe, maar zie hier de laatste tijd de wiebelmeiden nog maar weinig. Wil jullie niet uit het oog verliezen en het zelfde geldt voor de andere meiden. Laten jullie snel weer wat horen?

Miertje, ik stuur je snel een berichtje terug

Liefs Anoek

Hallo meiden!

Mier, wat balen dat je laptop stuk was. Gelukkig ben je weer in de lucht! Zitten je wiebeldagen dr alweer aan te komen?

Vs, fijn dat ook de bloedwaarden goed zijn. Hoop  dat je straks een heleboel goeie eieren hebt!  

Pink  en Patricia, hoe is ie met jullie????

Het is idd wel  jammer dat hier  wat stiller is de laatste tijd, ik hoop dat dat van korte  duur is. Hebben jullie nog plannen voor het weekend?
Wij niet echt, morgen nog even werken, weekend rustig aan en dan maandag eindelijk op vakantie!!!!  

liefs tara

vandaar dat ik je gemist had anoek!
alles goed? ik ben zo benieuwd!! naar jou en ukkie s beeb!!

tara mijn wiebeldagen komen er idd weer aan vandaag dag 11 dus het zal tussen nu en woensdag ergens mijn eisprong zijn.
en eindelijk weer in de lucht ja,we hebben al een andere laptop dus dat is wel wat makkelijker,nu de kapotte maar laten maken want hij was nog maar een jaar oud!!

met de rest alles ok??

ga nu even poetsen en dan daarna even lekker shoppen met mijn moeder!

xxx mier

Terug
Bovenaan