Wiebelmeiden 7

Hallo!

Even snel nog een berichtje van mij! Hier weinig nieuws te melden ;-)

@Mier, kijk je ook de finale van DQ? Ik ga toch voor INgrid denk ik. Jij?
Verder natuurlijk veel wiebelplezier en ik duim voor die positieve test over een week of 2!

@Vs, is misschien een kleine tegenvaller dat je iets langer moet spuiten, maar beter langer doorspuiten dan een halfslachtige poging om onvoldoende eitjes weg te halen, toch? Hoop dat de terugplaatsing meevalt en dat het een verhaal met een mooie staartje mag worden! Ik duim er voor! En misschien kan je dan niet het stokje over nemen van Ukkie, dan misschien wel die van mij! Ik moet nog ietsje langer :)

@Patricia, fijn je hier weer te zien. Eens een weekend zonder stappen??? Dat wordt afkicken of niet? Lekker hoor zon saunaarrangement. Zwaluwhoeve is geloof ik ook best luxe toch? Afvallen... tja ook niet mijn hobby, maar zal er straks toch aan moeten geloven. Sonja Bakker was voor mij (voor ik zwanger werd 7 kilo afgevallen) een goede leidraad. Ik hield me er niet helemaal aan, maar toch ging het goed! Hoe wil je het gaan aanpakken?

@Pink, ook fijn om van jou weer te horen. Je moet nog wel even wachten op de uitslagen. Wat krijg je dan precies voor een uitslag?
Hoe bevalt het in jullie nieuwe huis? Inmiddels alles op zn plek en gewend?
TRouwens, nog aanraders voor leuke dingen om te doen of te zien bij jullie in de buurt? Tips mag je me mailen :)

Goed om jullie allemaal weer te zien hier. Ik snap goed dat jullie af en toe even wat minder er mee bezig willen zijn en daarom minder hier zijn. Ik wilde alleen aangeven dat we er nog steeds voor jullie zijn, ook om over andere dingen te kletsen zoals sauna's en afvallen, ha ha! Het zou jammer zijn als we elkaar uit het oog verliezen. Maar nogmaals, ik heb er alle begrip voor dat jullie minder komen.
Weet alleen dat ik superhard voor jullie duim dat jullie dromen mogen uitkomen!

Fijn weekend allemaal!

Dikke knuffel!

Hallo meiden!!!!

Wat een drukte hier vanavond, gezellig hoor.

Patricia, lekker hoor zo'n dagje naar de sauna. Daar kan ik zelf altijd zo van genieten, en helemaal tot rust komen..heerlijk!!! En heel veel succes met afvallen het gaat je vast lukken.

Grappig vs, dat je bij mij een heel sterk gevoel had wat het wordt, ben wel nieuwsgierig wat je denkt!   Gelukkig kun je over deze hormonen beter dan de pil, je hoort ook wel eens anders. Nog even doorspuiten dus... hopelijk heb je straks voldoende en mooie grote eitjes. Heel veel succes, ik denk veel aan je!

liefs Tara

Hoi meiden,

Fijn om te zien dat jullie hier weer wat meer zijn geweest.
Ik ben toch altijd wel heel benieuwd hoe het met jullie gaat.

@Vs, fijn dat alles er goed uitziet bij jou. Dat de rijping wat langer duurt is niet wellicht vervelend, maar je eitjes laten dus wel een mooie groei zien.

@Pink, 31 dagen is idd kort voor de cyclussen die jij gewend bent.
Hopenlijk komt er wat meer regelmaat in.

@Mier, ik krijg idd al echt een buikje. Mocht je het leuk vinden dan wil ik je de foto's wel opsturen over de mail.
Wanneer is jouw NOD nu weer? Gebruik je nu trouwens nog ovulatietesten of iets dergelijks, of weet je wel vrij exact wanneer je ei komt?

@Patrica, niet stappen??? Ik sta echt helemaal te kijken - hahaha!
Je staat hier toch echt wel bekend als feestbeest nr.1!!!

Fijn weekend nog allemaal,

Liefs, Twinkel3

Hoi Meiden,

Ik ben idd niet wezen stappen dit weekend. Moet eerlijk zeggen voor mezelf ook wel vreemd, hihihi. Ga ook niet meer zoveel stappen hoor als anders. Mijn mannetje heeft een nieuwe baan en ik zie hem nu dus wat minder. Vind het dus wel gezellig om thuis te zijn in het weekend en lekker samen op de bank een spelletje te doen of saampjes een happie eten. De laatste tijd natuurlijk ook wel erg vaak wezen stappen. Wil weer wat vaker iets leuks met mijn dochter gaan doen in het weekend, lekker naar de dierentuin, zwemmen of speeltuin.

Mijn dieet gaat eigenlijk best wel goed. Ben vanf maandag al 3,4kilo afgevallen. Ik volg geen Sonja Bakker op dit moment, want daar heb ik ff nog geen zin in. Ik let gewoon goed op wat ik eet en probeer me eigen aan 1000kcal te houden. Verder drink ik veel water en eet volkoren producten en fruit. Ik heb aardig lang het Sonja Bakker dieet gevolgt en weet dus wel wat ik kan/mag eten. Ik denk dat het op deze manier iets makkelijker voor mij vol te houden is. Dit weekend iets meer gegeten dan me lief is, maar ja dat is meestal wel zo in het weekend. Gister hebben we patat gegeten met een frikandel en ik sla erbij. Vandaag eten we kabab schotel. Morgen doe ik dus maar een halve fruitdag inlassen. Heb op internet een afslankplan gemaakt. Ik moest mijn gewicht invullen en mijn streefgewicht en hoelang ik erover wil doen. Nou het is dus de bedoeling dat ik in augustus op mijn streef zit (als ik het volhou) Er staat bij elke dag wat ik die dag zou moeten wegen. Erg handig dus. Zo weet ik tenminste dat het goed of slecht gaat.

Ben trouwens gister op de fiets met mijn moeder en dochter naar de stad geweest. Ik was versleten. Het was best een aardig stuk. We hadden op de heen weg windje tegen. Het was wel lekker.
@Ukkie, En gebeurt er al wat???Ben zo benieuwd??Hoe voel je je??
@Anoek, Heb je buikfoto bekeken op hyves. Wat een buik he, hahaha. Zo'n buik had ik ook wel ongeveer.Hoe voel je je??

De volgende keer reageer ik ook op de rest, maar mijn eten is gebracht. Ga nu dus lekker eten.

Liefs xxx

hey twinkel,

ben wel benieuwd naar je buikje,dus je mag het sturen naar mijn mail hoor.
ik heb over een dag of 14 mijn nod (hoop echt dat het nu raak is )

xxx

Goedmorgen!

Hier nog even een berichtje van mij, voordat we weg gaan
We gaan vanmiddag pas weg, maar ik moet nog van alles doen! Jaja, ik ben zo'n uisteller, altijd alles op het laatste moment. Moet straks nog strijken en koffer inpakken, en dan samen met mn vriendin nog even boodschappen doen. En dan in de loop van de middag, lekker in het zwembad van Center parcs!

Ik wens iedereen een hele goeie week toe, en werkse allemaal!

liefs tara

Even een korte update van mij: het rommelde hier vannacht best wel, veel harde buiken tussen half 3 en half 5, ook echt pijnlijke. Maar: het zet niet door (helaas, helaas). Vandaag officieel mn uitgerekende datum, hoop dat er toch nog iets gebeurt.

Houd jullie op de hoogte.

Liefs, een wachtende Ukkie26

Oh, en Tara, fijne vakantie. Hoop hier goed nieuws te hebben staan als je terugkomt...

Terug
Bovenaan