Wiebelmeiden 7

Hé Mier,

Jij hebt dus weer drukke dagen voor de boeg !
Ik vind het ook helemaal spannend voor jullie meid en hoop dat je snel weer met goed nieuws mag komen.

Deze week heb ik een ontzettend drukke week gehad en helaas is dit weekend ook al behoorlijk volgepland. Ik voel me nu dan ook niet helemaal "je van het".
Vanmiddag doe ik het maar even rustig aan en vanavond heb ik een concert met de muziekvereniging. Ach ja, als dat goed gaat geeft dat ook wel weer een kick.

Tot gauw,

Liefs, Twinkel3

He meiden,

het bezoek aan de kliniek gister was ok. De eitjes groeien, maar niet heel snel (zijn nog kleiner dan 10mm). De bloedwaarde gaan ook gelukkig ook nog steeds omhoog. Maar ik moet nog een aantal dagen langer doorgaan met spuiten en maandag weer terugkomen voor controle. Hopelijk zijn de eitjes dan bijna 18 mm want dan kan de punctie gepland worden voor 2 dagen later.
Net werd er weer een doos met medicijnen bezorgd voor de komende paar dagen. Ik moet zeggen dat ik blij ben dat niet alles in 1 keer is gekomen, want dan zou ik me echt rot geschrokken zijn over de hoeveelheid.
Ik heb de afgelopen weken altijd de hoop gehad dat ik het zwanger-zijn-stokje van Ukkie zou overnemen en dat Ukkie's beeb op dezelfde dag zou komen als bij mij de terugplaatsing. Maar  Ukkie, nu hoop ik  dat dat niet gebeurt want dat zou nog minstens een week wachten zijn :(.

Hier is ons bezoek van de afgelopen 2 weken weer naar huis. Aan de ene kant is dat prettig want dan heb ik tenminste wat tijd voor mezelf, maar aan de andere kant vind ik het vooral jammer. Het was erg gezellig, een goeie afleiding en nu heb ik het idee dat we er weer meer alleen voor staan.

Hormonaal gezien gaat het nu allemaal best goed en heb ik niet het idee dat ik ergens last van heb. Geef mij maar deze periode ipv de pil!!! Wel lijkt alles wat er gebeurt surrealistisch en net alsof het  bij iemand anders plaatsvindt. Elke keer als we de echo hebben gehad wil ik weer direct aan het werk gaan en niet even de dingen laten bezinken.

liefs vs

hey twinkel,

ik hoop ook dat ik binnenkort met goed nieuws kan komen hoor!
jij heb het ook lekker druk allemaal! alles goed voor de rest? krijg je al een buikje?

hey vs,

gaat dat zo snel allemaal joh! wat fijn! spannende weken zeg!

ukkie en anoek alles goed??

xxx

Hey!!

Ik ben donderdag naar het ziekenhuis geweest om bloed te prikken, het was mijn 3e cyclusdag. Ik had deze keer een hele korte cyclus, 31 dagen. Maar helaas moeten we nog wel tot 5 mei wachten op de uitslag. Dat wordt dus heel spannend....

VS, wat fijn voor je dat je je weer even wat beter voelt dan een paar weken geleden. Wat gaat het snel allemaal. Ik hoop zo dat jij het stokje van Ukkie mag overnemen......

Mier, weer druk aan de wiebel dus. Ook voor jou weer spannende dagen.

Zit elke dag even te kijken of Ukkie of Anoek al een kleintje hebben gekregen.

Anoek, wat een megabuik, ik heb je hyves even bekeken!!!

Ukkie, hou je het nog even vol?

Twinkel, succes met je concert!!

Pink

Hey Meiden,

Sorry hoor dat ik al een tijdje niet ben geweest hier, maar heb het druk en wil er niet zoveel meer mee bezig zijn, vandaar. Ik zal proberen om wat vaker te tikken. Wel ben ik aan mijn zoveelste poging begonnen een maandag om aftevallen.Hopelijk gaat het deze keer well lukken en kan ik het deze keer wel volhouden.

Nou meiden ik ga weer. Heb visite mijn nichtje is hier aan het logeren.  Ga dus niet stappen dit weekend. MIsschien volgend weekend weer, moet ik nog ff kijken. Oja ik ga 25 april lekker een dagje met mijn vriendin naar de sauna toe in de zwaluwhoeve. We hebben nu alleen een saunaarangement genomen, de volgende keer nemen we  ook een massage.

Nu ga ik echt weg hoor.
Doeiiiiii dikke kus  en knuffel voor jullie allemaal  

Mier, ik moest van de week toen ik half sliep aan je denken en kreeg een heel positief gevoel dat het bij je zou gaan lukken!!! Beetje vaag maar ik hoop heel hard dat het waar mag zijn.

Pink, wat duurt het allemaal lang voordat je uitslagen krijgt. Hoe hou je het vol? Ik kan me voorstellen dat je heel graag wilt weten waar je nu aan toe bent zodat je je daar ook op kan richten. Nu is het alleen maar wachten, wachten en wachten. Kijk je wel eens bij het "als zwanger worden langer duurt" forum? Daar stond een link naar de volgende site: http://www.tearsandhope.com/  wat de emotionele kant van de mm beschrijft. Ik heb een flink potje lopen janken daarom, maar het gaf me ook het gevoel dat ik niet de enige ben.

xx

He Patricia,

Lekker zeg een dagje sauna! Ik ben nu al jaloers op je want ze  zijn hier  niet :(.
Succes met afvallen, hopelijk lukt het om er een paar pondjes vanaf te krijgen. Wie weet moet je een afvallen-met-stappen-plan gaan volgen ;).

liefs

vs wat lief van je! ik moest toen ik het las gelijk een traantje wegpinken...

vs,pink en patricia ik duim echt superhard voor jullie dat het allemaal niet te lang meer ga duren.

niet stappen patriciahahaha

xxx mier

Terug
Bovenaan