Wiebelmeiden 7

ukkie wat spannend zeg!
het zal nu niet lang meer duren denk...eindelijk dan jullie beeb in je handen sluiten!

tara veel plezier!

xxx mier

Hey meiden,

Hier niks te melden. Redelijke nacht gehad. Moest er maar 3x uit om naar het toilet te gaan.... nacht ervoor 7x.... Verder is het erg rustig in mn buik.

@Patricia, ik voel me best wel goed. Buik begint nu wel in de weg te zitten en ben wel erg bezig met de komst van de kleine, maar lichamelijk trek ik het nog prima. Kan nog fietsen, ha ha! Alles gaat weliswaar wat langzamer maar kan me nog goed redden zo.

Liefs

supermooie foto s twinkel,je kan het verschik al goed zien!
ga nu lekker naar bed want voel me niet zo als het wezen moet (verkouden)

xxx mier

Ha meiden.

Jullie hebben lekker gekletst zeg! Leuk om te lezen allemaal.

Vs hoe gaat het er nu mee?
Pink: voor jullie komt het nu ook steeds dichterbij. Kun je het wel een beetje aan allemaal? Je zal ook wel veel steun aan VS kunnen hebben denk ik!
Patricia: ik krijg het gevoel dat je een metamorfose bent ondergaan (haha) niet meer zoveel stappen, afvallen, klinkt zeker ook goed hoor!

Hoe  is het met de anderen?

Hier is alles goed. Donderdag weer naar de vk.

Tot snel weer.

x-vlinder

Goedemorgen!

Geen bijzonderheden hier

Mier, niet ziek worden hé?! Heb je gisteren HNTM gekeken? Of was je moe van werken?
Zitten wel een paar mooie meiden bij zeg. Ben benieuwd. Als je de voorstukjes ziet, vliegen ze elkaar goed in de haren, ha ha!
We hadden met DQ trouwens gelijk gekregen hé?

Liefs

Hé Mier,

Hoe is het nu met je?
Ben je een beetje opgeknapt na een goede nachtrust, of heb je het flink te pakken?
En hoe is het met het wiebelen, zit je nu weer in de afwachtfase?
Met een verstopte neus wiebelen is ook niet echt ideaal, maar goed... als het niet anders is...
Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

En hoe is het met de andere meiden?

Ik had vandaag lekker een dagje vrij, alleen heb ik vanmiddag nog een vergadering op mijn werk. Dat doet toch wel wat afbreuk aan het gevoel van een dag helemaal vrij zijn.
Ik heb vanmorgen wel weer wat langer in mijn bed kunnen liggen en dat was wel heerlijk, vooral nu de tijd is verzet.
Morgen gaat bij mij om half 6 de wekker, omdat ik morgen BHV-cursus heb.
Het is ongeveer een uurtje rijden naar de cursuslokatie, maar op die plek staat altijd file 's ochtends vroeg, dus moeten we al op tijd vertrekken. Bleh!
Vanavond dus ook maar op tijd het bed in.

Liefs, Twinkel3

hey meiden,

nog geen babynieuws??

goed verkouden hier! maar lekker op tijd naar bed gegaan gister en vanavond weer,morgen lekker vrij.
ik heb het laatste stukje van hntm gezien,vond de meiden die ik had gezien echt een beetje tegen vallen,vond die blonde die er later nog in mocht wel knap.
en we hadden idd gelijk anoek

twinkel is die bhv training van ricas?

xxx mier

Terug
Bovenaan