Wiebelmeiden 7

vannacht om 3 minuten voor 5 is onze dochter Lise geboren. 50cm, 3540 gram, alles goed.

Bevalling ging echt in een noodgang: om 1 uur snachts braken de vliezen, vanaf half 2 weeen om de 3 minuten. VK kwam om 3 uur en toen had ik al 3 tot 4 cm. Ze zou om 6 uur terugkomen. Maar de weeen kwamenn in de tussentijd zo snel op elkaar en ze waren zo hevig dat mn mannetje om iets over 4 weer de verloskundige belde. Ik hield het bijna  niet meer. Toen de VK kwam had ik al volledige ontsluiting en mocht ik meepersen. 25 minuten later is onze Lise geboren.In totaal net geen 4 uur dus...pff.

wel een paar hechtingen helaas (au!) maar ach: het is het dubbel en dwars waard...

We zijn heerlijk van onze kleine meid aan het genieten en zitten, ondanks alle ongemakken waar je als verse ouders mee te maken krijgt, op een giga roze wolk!

Ik ga nu maar eens slapen: we zijn afgelopen nacht flink in de weer geweest.

Fijne avond. liefs een trotse ukkie26

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ukkie gefelkiciteerd met jullie dochter!!!!!!!!!!! wat super zeg!!! echt geweldig! eindelijk zeg,en maar 2 dagen overtijd!!!
super zeg!!! helemaal leuk!! de 1e echte wiebelbaby is er! ook een leuke naam,ga lekker van jullie dochter genieten en bij ons nog blijven he ukkie!
ik en vlinder hadden gelijk jahoeeeeeeee nu anoek nog hahaha

xxx mier

Ukkie, gefeliciteerd met jullie dochter en de eerste echte wiebelbaby!!!!

Uitgebreide felicitaties staan al bij de wiebelmama's!!

Liefs Anoek

PATRIES;jongen
MIER: meisje
TWINKEL: jongen
ANOEK: jongen
TARA: jongen
VLINDER: meisje
PINK: jongen
VS: jongen
PIPPIE: jongen

Anoek

PATRIES;meisje
MIER : meisje
TWINKEL: meisje
TARA: meisje
VLINDER: jongen
PINK: meisje
VS: jongen
UKKIE: meisje
PIPPIE: meisje

WAUW!

Kom ik even snel kijken is de eerste echte wiebelbaby er!

Ukkie van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid!

Wat een super fantastisch nieuws!

XXXXXXXXX

YYYYYEEEEAAAAHHHHHHHH

Van harte gefeliciteerd Ukkie. Dit is echt super!!!!! En wat een onwijs mooie naam.

Vond je het prettig dat de bevalling snel is gegaan?

geniet ervan

liefs
vs

PS de punctie is vrijdag en ik heb 12 follikels groter dan 10mm

VS dat klinkt gunstig allemaal.

Probeer vrijdag rustig te zijn en te blijven, want  dat is wel belangrijk denk ik.

Heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel succes in ieder geval!

Komende weken zullen ongelofelijk spannend worden en ik hoop dat ze snel voorbij zullen zijn en dat alles op rolletjes mag gaan verlopen.

Ik duim voor je hoor. Hoelaat Nederlandse tijd is de punctie?

x-vlinder

Terug
Bovenaan