Wiebelmeiden 7

Hey mier,

Fijn dat je niet echt ziek geworden bent. Was verder even benieuwd hoe het verder gaat met jullie...Spreek je morgen dan denk ik wel opmsn als je vrij bent. Of ben je oppad?

Liefs Anoek

He meiden,

net weer terug van controle. Alles groeit gestaag maar langzaam. We moeten nu de uitslag van de bloedtest afwachten. Zijn de waarde ongeveer gelijk aan maandag dan mag vanavond de HCG spuit en is vrijdag de punctie. Als de bloedwaarde hoger zijn dan mogen we morgen weer terugkomen voor controle. Het aantal eitjes dat rijpt is goed en hoger dan wij verwacht hadden, dus dat is heel positief.

Wel is het continu afwachten, uitstellen  en niets kunnen plannen (ik moet 1 dag thuis zitten na  punctie en 2 dagen thuis na terugplaatsing)  wel vervelend en slopend, maar het is voor een goed doel. Pink, als het bij jullie zover komt probeer er dan ook vanuit te gaan dat het langer kan duren en dat je zelf niks in de hand hebt.

ik ga nu naar het werk en  ben hier  vanavond wel weer

-x-

waar is iedereen?

hier nog steeds verkouden  heel mijn hoofd zit vol,straks maar even stomen en weer op tijd slapen...morgen heel de dag werken en vrijdag lekker weer vrij!
voor de rest geen nieuws

xxx mier

vs wat een goed nieuws,fijn dat de eitjes zo goed rijpen.
gaat allemaal best snel of niet?

xxx mier

VS, fijn dat alles goed gaat zeg! Dan misschien maar iets langzamer, toch? Ook goed nieuws dat er meer eitjes rijpen dan verwacht. Toch weer meer kans :)

Hier even kort berichtje want we zijn aan het koken (nou ja, mn man kookt en ik kijk, ha ha). Vanmiddag controle gehad bij de VK en alles was prima in orde! Het blijft nu gewoon afwachten.... er gebeurt voor de rest erg weinig.... gisteren weinig leven gevoeld, maar vandaag is uk weer volop aan het trappelen gelukkig!

Meiden, miscshien tot vanavond en anders fijne avond.

Liefs Anoek

VS, dit voelt volgens mij een beetje als het uur van de waarheid of niet? Je zit nu eigenlijk heel dichtbij een eventuele zwangerschap. Hoeveel eitjes had je? Echt lastig dat je niks meer in eigen hand hebt, ik heb er ook veel moeite mee. Ik denk aan je!!

Anoek, gelukkig dat de kleine weer van zich liet horen, pffff, stressvolle situatie als je (bijna) niks voelt.....

Ik voel me deze week weer aardig klote. Het gaat hier per week. De ene week best wel goed, de andere week een dipje. En het aantal zwangeren om mij heen groeit en groeit en groeit.

Pink

Hoi meiden,

Ik heb de BHV-dag er weer op zitten. Wel heel leuk hoor, maar het was een lange dag en ik ben nu echt bekaf. Ik duik dan ook maar vroeg mijn nest in.
De cursus was trouwens van Bosman Mier.

@Pink, logisch hoor dat je je bij tijd en wijle even flink kl*te kunt voelen.
Vooral met zoveel zwangeren om je heen is het heel confronterend dat het bij jullie nog niet wil. Het wachten duurt lang, dus je kunt nu ook weinig.
En stil staan terwijl je verder wilt is niet prettig.
Ik hoop zo voor jullie dat dit ook een mooi jaar voor jullie mag worden!
Sterkte meid en een dikke knuffel van mij.

@Mier, nog in de lappenmand. Shit zeg! Goed uitzieken hoor en blijf maar lekker stomen zolang de boel nog verstopt zit.
Ik had vorige week ook steeds een verstopte neus en heb ook flink gestoomd en gesprayd met zoutoplossing. Nu is het wel weer over gelukkig.
Beterschap meid!

@Vs, fijn hoor dat er zoveel eitjes rijpen. Hoeveel denkt men er met de punctie uit te kunnen halen? Het komt nu idd dichtbij hoor. Spannend!
Veel geluk gewenst en houd ons op de hoogte.

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan