Wiebelmeiden 7

Vs, succes hè!!!

Na de terugplaatsing ben je in principe al gewoon zwanger, nu flink hopen en duimen dat het zich goed gaat innestellen.
Mijn duimen draaien hard voor je meid!

Liefs, Twinkel3

He meiden,

jullie duimen draaien werkt goed! Ze hebben 2 klasse A embryos teruggeplaatst die er zeer goed uitzagen. Een embryo van dezelfde kwaliteit vriezen ze vandaag in. De andere 4 groeien iets minder snel en kijken ze morgen wat er van goede kwaliteit is om in te vriezen. Ofwel en super score!
De terugplaatsing stelde lichamelijk niks voor, maar emotioneel wel. Zo dicht bij een zwangerschap ben   ik waarschijnlijk nog nooit geweest.

liefs
vs

Vs,wat goed, klasse A embyo's! Natuurlijk draaien onze duimen nog even door. Het klinkt in ieder geval allemaal heel erg hoopvol.  Nu dus goed rust houden hoor, en onderschat de emotionele kant niet. Een lekker potje huilen vanwege alle spanning is helemaal niet raar hoor!

liefs Tara

Mier, de duimen draaien ook voor jou hoor, jou nod is ook alweer in zicht toch?

Vs, dat klinkt goed! Klasse A embryo's!! Zo dichtbij is het nu inderdaad. Nu hopen op een goede innesteling. Dus goed rust houden en idd zoals Tara zegt, potje janken op zn tijd mag best hoor. Het is niet niks hoor. Wanneer mogen jullie nu testen?

Pink, hoe is het met jou? Hoop dat de verhalen van Vs voor jou vertrouwen geven voor de toekomst. En dat jullie steun aan elkaar kunnen hebben.

Mier, hoe is het met jou? Heb je al een paar dagen niet gezien....

Patricia, is die laptop nu al klaar ;-)???

Hier alles ok. Weinig te melden. Vandaag is d-day, ben 40 weken.... maar nog geen baby.... grrrrr, ben het nu wel beetje zat en hoop dat het niet lang meer duurt.

Liefs Anoek

Halloooooooooooooo?! Baby van Anoek, het is vandaag 10 april, dus kom nu maar tevoorschijn!!!!!!!!! Je moeder heeft nu lang genoeg gewacht!!!!!!!

VS, wat een geweldig nieuws!!! 2 superembryo's!!! Gek idee he, dat je nu eigenlijk al een beetje zwanger bent..... Ik geloof je graag dat het emotioneel is, want je zit er nu zó dichtbij.... Ik duim nog steeds. Wou dat ik zo ver was............................................

Pink

Wauw, wat een supernieuws zeg Vs!
En dat je er emotioneel onder bent is echt helemaal niet gek.
Nu worden het dus spannende weken om af te wachten.
We duimen voor je hoor!

En natuurlijk ook voor de andere meiden hier!

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan