Wiebelmeiden 7

vs wat een goed nieuws zeg!! emotioneel zal het idd wel heftig zijn,doe lekker rustig aan he meid!

anoek vandaag is DE dag! er kwamen al 3 mannen in de winkel die allemaal vader waren geworden vandaag! een collega van mij,haar dochter is vandaag ook uitgerekend maar was er ook nog niet! en mijn nichtje is vandaag ook  jarig !!! allemaal op de 10!!!!

xxx

Hallo,

VS wat een geweldig nieuws! Tot nu toe kan het niet beter.
Doe het inderdaad rustig aan en we duimen gewoon door voor je!

x-vlinder

Ben ik weer.

Hoe is het eigenlijk met de andere meiden?

Nog nod's in aantocht of zijn jullie er niet zo mee bezig?

Ook voor jullie hoop ik echt dat er snel goed nieuws mag zijn (duim duim duim)!

xxx

Hier ben ik ook weer even kort.

VS, wat een goed nieuws zeg! Echt geweldig! Hoe lang moet je nu wachten totdat je weet of het echt gelukt is? Ik moet zeggen: het is wel snel gegaan hoor, bij jullie, de afgelopen paar maanden. Pff. Denk dat het in NL een stuk langzamer gaat allemaal.

Mier, bij jou je NOD weer in aantocht? Mijn duimen draaien overuren.

Met de andere meiden ook alles goed?

Hier gaat het prima. Kraamhulp is weg (dat was wel even lastig hoor), maar het gaat goed. We zijn zelfs al 2 keer met Lise naar de winkel geweest, lekker buiten in het zonnetje boodschappen doen. Heerlijk. En mevrouw ligt gewoon te slapen in de kinderwagen...

Kraamvisite druppelt af en toe binnen, we hebben bewust niet teveel 'bezoekjes' op 1 dag gepland, om de rust in huis ook te bewaren. lise moet anders heel veel verwerken en daar wordt ze (daar worden babies in het algemeen) onrustig van.

Meiden, ik ga gauw ontbijten. Fijne dag.

Liefs, Ukkie26 & Lise

Goedemorgen,

Vs, hoe gaat het met je? Ben benieuwd hoe je je voelt, maar doe lekker rustig aan. Snap dat je nu even niet hier bent als je rust moet houden.

Hoe is het met de andere meiden?

Hier niks te melden. Voelt nu een beetje als mn tijd uitzitten.... Volgende week dinsdag weer controle en ga dan vragen of ze willen proberen te strippen. Hopelijk is er dan al eea verweekt zodat ze kunnen strippen. Anders heeft het namelijk geen zin.

Zo maar eens kleine boodschap doen (brood is op :-( ) en vanmiddag komt wrs een vriendin langs.

Liefs Anoek

Meiden, hoe is het met jullie?

We stonden alweer op pagina 2, dus ik haal ons weer even naar boven!

Liefs, Twinkel3

en weer naar boven...

Mier en VS, hoe is het met jullie? En Pink, met jou? Alles goed?

Mier, je NOD is alweer in aantocht? Hoop echt dat het snel raak is bij jullie en dat alles goedgaat.

VS, spannend hoor, nu. Hoe loopt het nu verder? Gewoon afwachten? Nouja, gewoon...is natuurlijk echt onwijs spannend. Hoop zo dat het goed gaat allemaal...

Wij zijn vandaag voor het eerst als gezinnetje op stap geweest met de auto: even boodschappen doen en naar het winkelcentrum. En net even bij mn ouders gegeten. Lise gedraagt zich voorbeeldig. Slaapt in de Maxi Cosi en huilt alleen als ze honger heeft. Heerlijk. Alleen heeft ze (knap hoor) de laatste dagen precies honger als het avondeten op tafel staat. En aangezien ik borstvoeding geef...nouja. Dan warm ik mn eten wel op in de magnetron...

De kleine meid is stil, en over een paar uur moet ze weer gevoed dus...ik ga snel mn bedje in...

Fijn weekend en meiden: succes met alle NODÅ› in aantocht.

Liefs, Ukkie26

Terug
Bovenaan