Wiebelmeiden 7

hey,

mijn neefje heeft zijn diploma A binnen hoor!  wat moeten die kinderen daar veel voor doen zeg,wel heel leuk om te zien! wat heeft hij het goed gedaan,ongelooflijk! (supertrotse tante)het  was echt een half uur achter elkaar zwemmen,en dan om half 7 s avonds! (normaal ligt hij om 7 uur al op bed)

anoek ik zag dat je geslaagd was voor een filmcamera! leuk hoor,wij hebben er ook 1,echt super handig

ga zo lekker naar bed!

fijn weekend allemaal

Goedemorgen!

Mier, wat goed van je neefje! Kan me goed voorstellen dat je supertrots bent!
Hoe is het er verder mee? Heb je al tijdje niet gesproken (op msn of zo). Je nod is nu bijna hé? Wel spannend hoor... nog steeds niks te zien? Hoop voor je dat het weer snel raak mag zijn en duim voor je!

Vs, hoe is het met jou? Ben zo benieuwd... en het is zo spannend allemaal, vooral voor jullie natuurlijk!

Hier nog steeds geen nieuws helaas.... heb eerlijk gezegd de hoop een beetje opgegeven dat onze uk spontaan komt.  Het voelt nu  zo... wordt er wel een beetje verdrietig van... wil mijn uk nu ook weleens zien....

Liefs Anoek

hoi anoek,

hier helaas al voortekenen van weer een ongesteldheid
ik had van de week nog iets gezegd met msn,maar je was er niet denk,hij gaf aan dat het bericht ook niet verzonden kon worden.
mijn schoonzusje dacht dat het echt eerder zou komen,maar kwam ook 5 dagen te laat.
ik snap wel dat je erg benieuwd ben naar jullie beeb.

xxx mier

Hoi Meiden.

Het is hier inderdaad een beetje rustig geweest de laatste dagen.
Maar goed dat is ook niet zo gek:
- VS moet het lekker rustig aan doen.
- Patricia haar laptop is stuk.
Dus ook wel te begrijpen natuurlijk.

Vs ik ben echt heel erg benieuwd hoe het met je is en hoe je je voelt? Alles gaat volgens het boekje dus ik moet zeggen dat ik er een heel goed gevoel bij heb en ik hoop echt dat jullie droom de 18e (de 18e toch?) een heel stuk dichterbij mag komen. Het wachten zal lang duren daar ben ik van overtuigd maar wie weet wordt het dubbel en dwars beloond volgende week!

Hey Mier. Ooooo nee he...toch niet de RD's op bezoek he? Ook voor jullie had ik nog zo hard gehoopt dat een goede  zwangerschap deze keer niet zo op zich zou laten wachten. Hoe voel je je? Hoe gaat het met jullie samen? Praten jullie er nog vaak over of hebben jullie het een beetje op de achtergrond kunnen parkeren? Beetje raar misschien maar ik wil je toch nog eens een keer heel veel sterkte en geluk toewensen. (Hoop niet dat je dat gek vindt dat ik dat nog eens zeg maar ik gun het jullie ook zo!)

Hebben jullie trouwens nog wel eens iets gehoord van Bo of Poppie?

Hier bij mij gaat alles goed tot nu toe. We zijn vandaag precies op de helft. Een mijlpaal bereikt dus! Morgen hebben we de 20 weken echo!
Tot snel weer.

x-vlinder

Hé Mier,

Sh*t zeg dat er weer voortekenen zijn van de RD's.
Is er al weer rood te zien meid?
Ik hoop zo voor jullie dat het anders mag zijn.
Ik denk aan je meid!

Liefs, Twinkel3

Hoi meiden,

Op Hyves de laatste nieuwe buikfoto. Hij is gisteren gemaakt, was toen 40 weken en 2 dagen.
Zal de meiden zonder hyves ff mailen!

Fijne zondag!

Liefs Anoek

Miertje, balen zeg dat de rd's zich weer lijken aan te dienen... hoopte dat het niet zo is...

Dikke knuffel

Lieve Mier,

Nee toch niet WEER de RD?!?!? Ik hoopte zo dat het bij jou nu ook eens mocht lukken.

liefs
vs

Terug
Bovenaan