Wiebelmeiden 7

Hé meiden,

Het gaat er idd flink aan toe op sommige topics.
Erg aso hoor. Gelukkig vind ik het met jullie erg gezellig.

@Mier, in de lappenmand? Lief zijn voor jezelf hoor en hopenlijk knap je snel weer op.

@Patrica, wij zitten volgens mij ook allemaal in spanning voor jou.
Ik kan het me wel voorstellen hoor dat je niet kunt wachten tot donderdag.
Op dag hoeveel zit je nu al?

@Vs, de eerste stappen zijn dus gezet. Ook voor jullie wordt dit een spannende tijd waarin er veel op jullie af zal komen. Ik duim flink voor jullie dat ICSI jullie middel mag zijn. Ik denk aan je meid!

Morgen hebben wij de 12-weken echo. Wel spannend hoor.
Ik probeer er gewoon vanuit te gaan dat alles goed zit, maar zal wel erg opgelucht zijn als we morgen een positieve bevestiging krijgen.

Liefs, Twinkel3

hey twinkel,

heel veel succes alvast morgen! alles goed voor de rest?

xxx

vind het nog steeds heel bijzonder dat ik je in het echt heb gezien,gek he!
vond het in ieder geval erg leuk!

xxx

Hey Twinkel,

Ja echt aso he!!! Maar goed als wij het onder mekaar maar gezellig hebben, toch??

Ik zit op dag 13 of 14 alweer. Ja ik kan echt niet wachten hoor tot donderdag. Als de test nou morgen weer negatief is kan ik misschien nog deze week langs mijn gyn. Hopelijk is dat niet nodig en heb ik gewoon een positest in mijn handen morgen.

Oh wat leuk morgen je 12weken echo, spannend hoor!!! Kom je wel vertelen morgen hoe het was???

Liefs xxx

Hey meiden,

Even snel een berichtje van mij.
Zijn vanavond in het ziekenhuis geweest voor een voorlichting over Bevallen in het ziekenhuis. Ik wil wel graag thuis bevallen, maar je weet het nooit, dus wilde ik graag weten waar ik dan terecht zou komen. Dat weet ik nu en ik weet ook heel zeker dat ik héél graag thuis wil bevallen. Ga alleen naar zh als het om medische redenen moet.

Verder erg druk op mn werk met de laatste afrondingen, dus s avonds beetje moe:-( Hier is wel veel gekletst zeg, dus vergeef als ik niet overal op reageer.

Mier, Little Label is super! Heb van de beurs ook spulletjes daarvan, van mn moeder gekregen. Rompertje, shirtje en vestje! Meid, hoop dat de eerst volgende RD's voor jou lekker wegblijven.

Twinkel, veel succes morgen.

Vlinder, weet niet meer wanneer je moet, maar jij ook veel succes!

Patricia, jee wat houd jij het spannend zeg. Duimen draaien nog op volle toeren.

Liefs

hey anoek,

lekker thuis bevallen,lijk me idd ook wel fijn!

de laatste loodjes voor jou en ukkie,leuk!

xxx

patricia weet je al wat?? ik dacht effe snel kijken ofdat er al een berichtje van patricia is!

xxx

Terug
Bovenaan