Wiebelmeiden 7

die topic van ik denk dat ik verkeerd vrij,die reacties slaat echt helemaal nergens op!
ik snap dat niet hoor,doe gewoon normaal,we zitten toch hier allemaal voor hetzelfde!

xxx

Hoi Mier,

Bedoel je het topic op het zwanger zijn forum?? Daar gaat het idd erg hard eraan toe zeg. Echt niet normaal!!!

Hopelijk ben je snel weer opgeknapt!!! Vanavond lekker vroeg je bedje in!!!

Jaaaaaaaaaaaaa bijna donderdag, ben mega zenuwachtig!!!

Liefs xxx

hey patricia,

ja die topic bedoel ik ja,echt niet normaal!

snap dat je zenuwachtig ben!

xxx

Ik had daar net ook ff gelezen, omdat ik ff ging spieken bij de wiebelmama's. Nou wat dat ene mens er allemaal uitgooit echt asso gewoon. Ze liep te dreigen en al. Heb er wel ff op gereageerd. Kon het echt niet laten.

Ja ik ben zo zenuwachtig dat ik misschien morgen al wel een test ga doen. Kan denk ik echt niet langer wachten hoor.Mijn geduld houd natuurlijk een keer op, hahahaha

Liefs xxx

ja vond het ook ECHT niet normaal!

spannend hoor,ik zou het raar vinden als het nu niet raak zal zijn!

xxx

Ja het zou ook een erge teleurstelling zijn hoor als het niet zo is. Heb namelijk nog nooit zoveel klachten gehad en al helemaal niet zo lang. Ben namelijk nog steeds misselijk iedere keer en heb nog steeds last van mijn borsten!!!
Zodra ik een test hef gedaan laat ik het natuurlijk gelijk weten hier!!!

xxx

@hoe gaat het trouwens met jou??

ja idd,denk wel dat het goed zit!!
ben benieuwd!

ja gaat wel goed hoor,het komt wel goed want alle uitslagen waren goed en we zijn nog jong en gezond dus.... hoop alleen dat het geen maanden meer duurt!

xxx

Hoop ook dat je snel weer zwanger zult zijn en dat dan alles goed gaat!!!

Trouwens heb je net een mailtje gestuurd naar hyves met mijn msn.

xxx

Terug
Bovenaan