Wiebelmeiden 7

Sorry maar heb ff een beetje uitgeslapen, hihihi. Heb net getest maar helaas negatief.   Ben echt super teleurgesteld!!!! Morgen bel ik ff mijn gyn, hopelijk kan ik dan snel terecht en weet ik meer.

xxx

das balen,maar iig zijn de rode duivels er ook nog niet! nog steeds spannend hoor!

xxx

Hoi meiden,

Ik heb de echo vanmiddag om 16.15 dus ik zit de tijd nu echt even te doden.
Ik hoopte mooi nieuws van Patrcia te weten, maar dat was dus een flinke tegenvaller.
Balen hoor meid.
Ik hoop dat je snel terecht kan bij de gyn om er achter te komen waarom je ongi uitblijft. Ik hoop voor jullie om de gewenste reden.

@Mier, super hè dat we elkaar hebben gezien.
Het was net alsof we elkaar al tijden kennen. Maar ja, eigenlijk is dat ook wel zo als je bekijkt hoeveel we hier afkletsen. Ik denk dat ik met jullie meer klets dan met sommige vriendinnen van mij.
Ik voel me wel goed hoor. Tuurlijk kijk ik nu uit naar de echo van straks en zal ik opgelucht zijn als alles er goed uit ziet.
Sinds maandag heb ik ook wat last van steekjes in mijn buik en last van de onderrug. Het zullen de banden wel zijn denk ik. Ik heb net maar even een potje tijgerbalsem gehaald om er vanavond op te smeren (op m'n rug) en hoop dat dat wat verlichting geeft. Morgenvroeg wel even goed douchen en m'n rug schrobben, want dat spul stinkt altijd wel flink vind ik.

Vanavond zal ik hier nog even een berichtje achterlaten, maar als het positief nieuws is gaan we eerst even bij mijn nichtje/ neefjes langs om hun het nieuws te vertellen.

Tot later meiden!

Liefs, Twinkel3

Hallo,

Ik zie dat het hier rustig is geweest vanmiddag/ vanavond en dat ik dus na mijn berichtje van vanmiddag zelf weer een berichtje plaats.

Gelukkig kan ik jullie laten weten dat we een goede echo hebben gehad vanmiddag.
De zwangerschapsduur wordt geschat op 12w1d, dus toch wel wat meer in de buurt van wat we zelf verwacht hadden.
Er was echt al heel veel te zien, handen-vingertjes-armen-benen-hoofd-romp en zelfs al een gevulde maag. Zo grappig om te zien dat dat allemaal in je lijf gebeurt terwijl je er zelf nog maar zo weinig van merkt.

@Vlinder, veel succes morgen met de combinatietest. Laat je nog even weten hoe het is gegaan?

Liefs, Twinkel3

hey twinkel,

wat fijn dat de echo goed was,nu kan je echt gaan genieten.

geniet er van! hoe was het om het te vertellen tegen je nichtjes en neefjes?

xxx

Idd rustig geweest hier.

Patricia,balen zeg dat de test weer negatief was. Wanneer testte je bij je dochter positief? Vind het wel vreemd dat je ongi zo lang uitblijft. Hopelijk kan je snel bij de gyn terecht.

Twinkel, supergoed nieuws meid! Gefeliciteerd!

Mier, idd de laatste loodjes. Nog 5 dagen werken. Morgen alweer 33 weken. Vanavond bij vk geweest voor controle en alles was in orde!

Vanavond ga ik maar eens vroeg naar bed. Slaap alpaar dagen een uur of 6 (ook nog onderbroken met 1-2 keer plassen) en dat begint me nu wel op te breken.

Weltrusten alvast.

Liefs

Yoehoe Twinkel wat goed zeg!

Dat moet heerlijk zijn geweest. Nu kun je het lekker tegen iedereen gaan vertellen en echt gaan genieten.

Patricia. Wat balen zeg dat de test negatief was. Ben benieuwd wat je gyn zegt. Houd je ons op de hoogte?

Ik ga ook lekker slapen. Drukke dag gehad en morgen naar het ziekenhuis.

Trusten

x-vlinder

Hey Meiden,

Daar ben ik ook nog ff!!! Baalde zo ontzettend vandaag van die negatiefe test. Snap er helemaal niks meer van. Word er zo verdrietig van van al die valse hoop. Ben dus ff met mijn schoonmoeder wezen shoppen. Mijn dochtertje is uit logeren bij mijn ouders. We waren pas om 6 uur thuis en na het eten ben ik dan ook ff naar mijn vriendin gegaan. Heb ff lekker zitten kletsen daar en moest natuurlijk ook ff mijn ei kwijt. Morgen bel ik de gyn ff voor een afspraak en ik hou jullie zeker op de hoogte!!!!
Ga lekker een filmpje kijken met mijn mannetje, dus fijne avond allemaal. Ga er vandoor!!!!

@Vlinder, Succes morgen!!!!
@Twinkel, Ben echt blij te lezen dat alles goed is. Hoe reageerde je nichtje en neefje op het grote nieuws????
@Anoek, Jaja die laatste loodjes he en dan lekker met zwangerschaps verlof. Ff lekker alleen maar genieten en niet meer werken. Kom je misschien ook wat beter aan rust toe!!!!!!

Liefs xxx

Terug
Bovenaan