Hoi meiden,
Ik heb de echo vanmiddag om 16.15 dus ik zit de tijd nu echt even te doden.
Ik hoopte mooi nieuws van Patrcia te weten, maar dat was dus een flinke tegenvaller.
Balen hoor meid.
Ik hoop dat je snel terecht kan bij de gyn om er achter te komen waarom je ongi uitblijft. Ik hoop voor jullie om de gewenste reden.
@Mier, super hè dat we elkaar hebben gezien.
Het was net alsof we elkaar al tijden kennen. Maar ja, eigenlijk is dat ook wel zo als je bekijkt hoeveel we hier afkletsen. Ik denk dat ik met jullie meer klets dan met sommige vriendinnen van mij.
Ik voel me wel goed hoor. Tuurlijk kijk ik nu uit naar de echo van straks en zal ik opgelucht zijn als alles er goed uit ziet.
Sinds maandag heb ik ook wat last van steekjes in mijn buik en last van de onderrug. Het zullen de banden wel zijn denk ik. Ik heb net maar even een potje tijgerbalsem gehaald om er vanavond op te smeren (op m'n rug) en hoop dat dat wat verlichting geeft. Morgenvroeg wel even goed douchen en m'n rug schrobben, want dat spul stinkt altijd wel flink vind ik.
Vanavond zal ik hier nog even een berichtje achterlaten, maar als het positief nieuws is gaan we eerst even bij mijn nichtje/ neefjes langs om hun het nieuws te vertellen.
Tot later meiden!
Liefs, Twinkel3