Wiebelmeiden 7

Haai meiden,

Hoe is het met jullie? Het is hier rustig, maar dat kan ik goed begrijpen hoor...

Hier gaat het prima. Ben vandaag weer met Lise naar het consultatiebureau geweest. Ze is nu 9 weken en 1 dag, 60 centimeter en ruim 5900 gram. Groeit als kool! Bovenin de groeicurve zit ze... de BV gaat goed dus.

Ben vanochtend met Lise naar de stad geweest en heb me (weer) niet in kunnen houden: bij de HEMA hebben ze zulke leuke kleertjes! En heb flesjes en bewaardingen gekocht voor als ik weer aan het werk ga en ga afkolven...de kolf hebben we via marktplaats (dure dingen).

Al met al een druk dagje dus, zeker omdat alles tussen de voedingen door moet...

Ga nu huishouden, krijg bezoek vanavond.

Liefs, Ukkie26

hey meiden,

ik ben vanmorgen bij de dokter geweest omdat ik er emotioneel echt doorheen zit!
en ik heb weer een doorverwijzing naar het ziekenhuis gehad dus kan 3 juli al terecht!
ze moeten nu echt gaan doen anders gaan we er aan onder door denk ik.
al geven ze maar medicijnen of iets....
voor de rest weinig te melden....

liefs mier (ik hoop dat jullie me het niet kwalijk nemen dat ik er nu minder ben)

Lieve Mier.

Goed dat je gegaan bent en al terrecht kan!

3  juli is al over een paar weken inderdaad. Hopelijk kunnen ze  jullie snel verder helpen!

Ook al ben je er niet zo vaak ik wil je wel even laten weten dat ik vaak aan je denk.

x-vlinder

Lieve Mier,

wat ontzettend kl*te dat je er emotioneel zo doorheen zit meid! En heel goed dat je naar de HA bent geweest, groot gelijk.

Fijn dat je eerder bij de gyn terecht kunt. Sterkte meid!

Dikke knuffel,

Ukkie26

Lieve Mier,

balen dat je er zo doorheen zit, maar ook wel erg goed te begrijpen. Fijn dat je over een paar weken naar de gyn kan. Hopelijk kan die je nu wel wat antwoorden geven waarom het allemaal zo moeilijk gaat  en je ook op weg helpen om het wat sneller te laten verlopen.

Verder wens ik dat je je zo gelukkig mogelijk voelt en als dat voor nu betekent dat je even wat afstand neemt van het forum dan is dat niet meer dan logisch.

liefs
vs

Hmmmm, niet op klikken hoor!! Ik dacht dat ik een mooie banner voor de wachtlijst had aangemaakt, maar hij doet het niet!!!

Pink

Hey Mier,

Vervelend dat je niet lekker in je vel zit,maar wel heel begrijpelijk! In ieder geval wel goed van je dat je naar de HA bent geweest. en 3 juli, dat is al best snel. Hopelijk kunnen ze nu iets meer voor jullie betekenen in het ziekenhuis.
En we snappen het best hoor, dat je hier wat minder bent. Wel fijn dat je ons op de hoogte houdt.

heel veel sterkte, en een dikke knuffel
Tara

Terug
Bovenaan