WIEBELMEIDEN 8

Haai meiden!

Pink, welkom in het regenachtige Nederland. En wat goed dat jullie een fijne vakantie hebben gehad en veel hebben gepraat over wat komen gaat.

Mier, inderdaad een mooie maat, 60*90. Lekker groot. Die slippers zijn inderdaad leuk ja! Mijn broertje was vorig jaar 2 maanden in Brazilië en heeft daar een paar paarse voor me gekocht: ze kosten daar nog geen 2 Euro (daar worden ze steeds leuker van, haha). Spannend hoor, vrijdag uitslag. Krijg je dan alleen uitslag van of je eisprong goed was? Of kun je (als je nog niet ongi bent geworden) ook een zw.test doen? Ik hoop zoooo voor jullie dat het niet nodig is en dat jullie, net als de vorige keer toen je bij de gyn was, zwanger zijn!!! Snap heel goed dat je ook wilt als je veel zwangeren om je heen ziet...

Oohh Anoek, een Wii-fit. Jij bent heel wat van plan, haha. Benthe toch nog goed gegaan gisteravond?

En wat leuk voor Diana en Jeroen, een meisje! Mooie naam ook! Die hebben er echt zoooooo lang op moeten wachten, geweldig voor ze! Ga zo direct op de babyboom-site kijken...

Ik ga even wat eten. Fijne zondag!

Liefs, Ukkie26

hey ukkie,

2,- voor havanas slippers dat is echt geen geld,hier in nederland bataal je gewoon 23,- voor die slippers!!
leuke maat he! welke maat had jij besteld?
ik krijg alleen de uitslag ofdat mijn eisprong goed is verlopen.
ben benieuwd,vorige x was die goed en bleek dus ook net die ronde zwanger te zijn...
hoop dat het deze x ook zo is.
wordt steeds moeilijker.....
vooral omdat iedereen om me heen is zwanger of hebben al een kindje...wij willen ook zooooooooooooooo graag.....
pffff nog een aantal dagen geduld... zit ook pas op dag 20 kan vanaf donderdag tot de week erop donderdag (echt balen dat de laatste x mijn ongesteldheid na 31 dagen was) dus weet niet zo goed waar ik vanuit moet gaan... weet ook niet precies wanneer mijn eitjes gesprongen zijn,vorige week vrijdag waren ze al vrij groot maar misschien dat ze pas smaandags zijn gaan springen dus dan betekend het nog een dag of 8 geduld!
een heel verhaal he! ach ja we wachten maar af meer kunnen we toch niet doen...

xxx mier

Haai Mier,

haha, nee 2 Euro is nix. Maar het vliegticket naar Brazilië is niet gratis, haha.

Wij hebben de foto op 40*60. Ook groot, maar niet zo groot als jullie oldtimer...ik vind het ook erg leuk hoor, foto op canvas. In ons nieuwe huis gaan we er een mooi plekje voor zoeken!

Maarrehh...als je eisprong goed is verlopen dan zou het zo kunnen zijn dat...het raak is! Je mannetje had zn spul toch al ingeleverd? Of moet dat ook nog?

En weet je: da's nou net het lastige van zwanger worden: je hebt het zelf niet (helemaal) in de hand. Ja, wiebelen natuurlijk, maar verder moet je gewoon afwachten. En dat maakt het juist zo frustrerend, toch? Kon je maar iets extra doen om te zorgen dat het sneller ging, dan had je dat vast al gedaan! Je hebt er echt alles voor over en je kunt er gewoon zo weinig aan doen. Da's zoooo lastig.

Meid, ik duim dat je eitjes goed zijn gesprongen en dat jullie goed gewiebeld hebben!

Liefs,

Hallo meiden,

Hier begint mijn zomervakantie en verlof met miezerweer.
Wel jammer, want we willen straks nog even het dorp in gaan.
Daar is nl. van alles te doen, maar dat is leuker met een zonnetje.
Wie weet klaart het nog op.

@Mier, een spannende week voor jou hoor.
Wanneer zou je eventueel een eerste test willen doen?
Ik hoop ook zo voor jou dat het deze maand raak is meid!
Heel veel succes met afwachten deze week en ik duim voor je.

Gaaf trouwens dat Diana en Jeroen een dochtertje hebben gekregen.
Ik keek ook regelmatig even op de babyboomsite, maar heb door alle drukte deze week niet meer gekeken. Ga ik zo meteen even doen.

Ook nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man!
En wat een leuk kado-idee.

@Pink, jij ook weer terug op Nederlandse bodem.
Fijn dat je een relaxte vakantie hebt gehad waarin jullie alle tijd hebben gehad om te praten over hetgeen wat komen gaat.
Ik wens jullie ook veel succes met alle voorbereidingen en ook voor jullie draaien mijn duimen!

Tot snel.

Liefs, Twinkel3

Ik had trouwens de allereerste reactie bij Diana en Jeroen van Babyboom! Ik was gisteravond op de site aan het snuffelen want ik moest alle afleveringen van Babyboom het vervolg natuurlijk nog bekijken en ik was nieuwsgierig naar Diana en Jeroen en eerst stond er nog niks en toen stond ineens daar het berichtje! Geweldig voor hun!!!

Twinkel, eindelijk vakantie en verlof!! Heerlijk he? Ik heb de helft van mijn vakantie er alweer opzitten!

Mier, zo'n canvas doek is echt mooi. Ik wilde heel graag twee maken met op elk een foto van mijn mannetje en van mij toen we klein waren. Helaas werden mijn foto's niet mooi bij het inscannen, té onduidelijk!

Bo, fijn dat bij jou alles goed gaat! Hoeveel weken ben je nu?

Anoek, zijn jullie al op vakantie geweest bij ons in de buurt of komt dat nog?

Pink

Wat leuk dat Diana en Jeroen een dochter hebben! het is hun zo gegund na al die jaren.
En de eerste reactie voor Pink!!!!!
Ik ben nu 12 weken, dus de 1e 3 maanden zitten er gelukkig op!

Mier spannend hoor... wel minder dat je van donderdag tot donderdag ongi kan worden, dan duurt een week wel heel erg lang. Heb je trouwens ook last van klachtjes of wil je daar helemaal niet op letten?

Xx bo

Hallo,

Pink welkom terug. Ik geloof dat je het mooie weer aan een lang touwtje meegesmokkeld hebt want als we de berichten mogen geloven wordt het hier beter komende week!
Super dat jullie een fijne vakantie hebben gehad en goed hebben kunnen praten over het een en ander. Ja, het komt allemaal steeds dichterbij voor jullie gelukkig!

Mier jij hebt lekker geshopt zie ik wel. Heerlijk is dat he? Het zal voor jullie een lange spannende week gaan worden. Eerst de uitslag en dan je nod afwachten.
Jullie moeten gewoon werken denk ik of niet? Dat kan ook wel weer afleiding geven natuurlijk.

Heb net ook even snel op babyboom gekeken en wat gaaf voor hun zeg! Na al die jaren een mooi meisje dat is helemaal geweldig. Dat moet ook moed geven om door te gaan met alles straks.

Tot snel weer allemaal.

x-vlinder

Terug
Bovenaan