WIEBELMEIDEN 8

Mooie foto's twinkel!!

Nee die stomme banner doet het nog steeds niet!!! En het is ook de enige ivf-icsi banner die ik kan vinden op internet!!

Nou ja, dan maar zo. Ik wou graag met zo'n wijzer erop, die aangeeft hoeveel dagen nog (alsof ik dat niet uit mijn hoofd weet, haha!). Nee, ik weet alleen hoeveel weken nog en dat schiet aardig op vind ik!

Haai!

Pink, balen dat het niet lukt met de banner. Ik heb ook geen andere op internet kunnen vinden. Stom eigenlijk, er zijn toch best veel mensen die via ICSI of IVF zwanger raken. Daar wordt dan weer niet aan gedacht...lullig.

Ik wist helemaal niet dat je de 28e alweer naar de gyn 'moet'! Wat gaan jullie daar doen? Praten over het vervolg? Informatie inwinnen? En het komt steeds dichterbij he...ik vind ook dat het hard gaat hoor!

Ga even wat eten, vanmiddag weer naar de hypotheker (dan krijgen we te horen wat het huizengeintje ons daadwerkelijk gaat kosten...)

Liefs, Ukkie26

Mooie foto's hoor, Twinkel. En leuk, de tekst van "kleine ster" op het lampje! Jullie commode is ook echt gaaf! Met dat open vak aan de zijkant.

Ook al een strakke inrichting...grappig.

Maandag mogen we de laatste vragen stellen, het is maar een afspraak van een kwartiertje. Die week daarna waarschijnlijk prikles bij de ivf-verpleegkundige en dan denk ik dat we daar het hele schema doornemen. Zal zo langzamerhand weleens met de pil moeten beginnen. Nou dat zal weer een feest worden, ik ben namelijk niet zo'n goeie combinatie met de pil (lees: met hormonen). Dus net als de vorige keer weer anderhalve week labiel en depressief en meteen 1,5 kilo erbij. (En als ik stop binnen een week weer 1,5 kilo lichter, gek he? Heeft volgens mij met vocht te maken). Ik ben dus ook heel benieuwd hoe ik op de hormonen ga reageren. Waarschijnlijk ben ik een paar weken een heks, maar wel eentje voor het goede doel zullen we maar zeggen!!

Pink

Hoi Pink,

Tja, de pil... ik ben er ook helemaal klaar mee hoor.
Mijn menstruaties verliepen een stuk pijnlozer zonder pil en ook die hormonen kan ik missen als kiespijn. Ik werd er ook altijd zo chaggie van.
Straks maar eens even bekijken wat we als anti-conceptie gaan gebruiken.
Wie weet wel gewoon condooms. Een spiraaltje vind ik ook zo baarmoederonvriendelijk.

Jij moet dus weer even aan de pil. Het is idd voor het goede doel Pink, houd dat maar voor ogen. Enne... ook in je "heksenbui" kun je hier je hart gerust luchten hoor Pink.
Wij zijn wel wat gewend geloof ik.
Nu maar hopen dat dat geheks een mooi kindje voor jullie zal brengen!

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan