WIEBELMEIDEN 8

Hoi Meiden,

Hier word ook weer lekker wat afgekletst zeg!! Gezellig!!
Hier gaat alles goed, ben vandaag precies 13wk en voel me eigen super. Vorige week ben ik de hele week misselijk geweest, maar dat is nu gelukkig voorbij. Vanaf gister heb ik juist weer energie voor 10, heerlijk gewoon. Eindelijk komt er weer wat uit mij handen. Heb gister de hele dag mijn huis gedaan, zelfs de binnenkant van de keukenkastje, hahaha.

Lisa heeft natuurlijk lekker vakantie dus we gaan allemaal leuke dingen doen. Mijn vriend wilt naar dierenpark Amersfoort gaan een maandag. Daar hebben ze een dinobos en Lisa is helemaal gek van dino's. Ook gaan we natuurlijk naar de Efteling, daar gaan we elk jaar wel een paar keer heen. Niet alleen voor Lisa hoor, ook voor ons zelf, hahaha. Heb met mijn vriendin al afgesproken om er 2de kerstdag heen te gaan. Beetje erg vroeg gepland, maar ja kan maar vast staan, toch?? Mijn vriend moet werken die dag en wil wel wat leuks doen, hahaha. Donderdag ga ik met die meid naar diergaarde Blijdorp. Kan ik gelijk ff mijn jaarabonnement halen. Zou eigenlijk vandaag gaan, maar Lisa is erg moe en voelt ook warm aan. Ff aankijken dus maar.

@Pink, Welkom weer terug in Nederland. Fijn dat je een lekkere vakantie heb gehad met mooi weer. Nou als het goed is gaat hier het mooie weer ook beginnen. De laatste tijd hebben we hier alleen maar regen gezien, bah bah bah. Nog een paar wk en dan gaan jullie beginnen toch?? Wat gaan ze precies doen?? Ga je gelijk ook beginnen met spuiten?? Spannend in ieder geval allemaal.

@Mier, Spannende week voor jou/jullie. Wel vervelend dat je NOD zo verspreid ligt zeg. Als je het kan zou ik ok wachten tot je uiterste NOD. Trouwens heb je last van kwaaltjes of wil je daar niet bij stil staan. Mijn duimen draaien in ieder geval op volle toeren voor je!!!!!

Liefs xxx

Goedemorgen,

Nog steeds geen wiebelbaby dr bij....nu 40+6!!!!!

Pink, ben je alweer een beetje gewend  aan ons kikkerlandje? Gelukkig vanaf morgen weer wat  warmer weer!
Lekker dat jullie  samen zo goed kunnen praten over wat er allemaal gaat gebeuren, is  wel heel belangrijk hoor!    't komt nu eindelijk wat dichterbij hè? Maandag dus nog een keertje naar de gyn en de week erop naar de ivf- verplaagkundige. Heb je enig idee wat je van maandag kan verwachten? Wordt allemaal wel  weer spannend hoor! Voor jullie helemaal natuurlijk, maar voor ons ook  hoor! We hopen allemaal zo dat jij en mier met ons mee gaan verhuizen  naar het andere topic...

Mier, nog even geduld meis! Vrijdag weet je of je een goede eisprong hebt gehad!  Wel lekker idd dat je gelijk 's ochtend vroeg mag, zit je ook niet de hele dag in spanning. En dan natuurlijk nog het hoogtepunt je NOD! Wel lastig dat je niet precies weet wanneer die is. Ik draai m duimen al bijna blauw

liefs Tara  

Haai!

Pink, heb je de banner al geprobeerd? Hij werkte bij mij hoor! Heb me wel eerst "ingetekend" zoals ze dat noemen daar (volgens mij is het een Belgische site). En toen deed 'ie het.

Mier, hoe is het met jou? Ben je zenuwachtig voor vrijdag?

Hier is het goed: het zonnetje schijnt zowaar (achter de wolken...). Net even boodschappen wezen doen, lekker buiten. Ik ga zo even snel stofzuigen en dan lekker in het zonnetje zitten!

Tot later!

Liefs, Ukkie26

Heb dit ook bij de wiebelmama's gevraagd maar....

ik ben zo benieuwd naar hoe iedereen aan zn 'nickname' komt?

Anoek, Mier, Patricia, en VS, dat spreekt voor zich, maar de rest...wil het wel weten!

Ik zal de aftrap nemen: ik was altijd heeeeeel klein. Toen ik 9 was
verhuisden we naar een klein dorpje in Groningen. Ik moest natuurlijk
naar een nieuwe school. Ze dachten daar dat mn broertje en ik tweeling
waren! En ik ben ruim 3,5 jaar ouder! Nouja zeg. Zo klein was ik dus.

En zo kreeg ik al snel de bijnaam Ukkie. Die "26" is omdat ik, toen ik me hier registreerde, 26 jaar was...

Heb trouwens nu wel een normale lengte hoor, 1.75m ofzo. Ik was zo
klein omdat ik teveel en verkeerde medicijnen kreeg voor mn astma, er
zaten wat te veel hormonen in en die remden de groei. Daar zijn ze
gelukkig op tijd achtergekomen, zo kon ik mn groeiachterstand nog
inhalen...

wie is de volgende?!

Hoihoi,

Wat leuk om te weten hoe iedereen aan zn nickname komt! Reatie an Pippie staat bij de wiebelmama's meiden!

Tara 77 komt van....
Ik heb al heel lang het idee dat als ik een meisje zou krijgen dat ik haar Tara zou noemen, of Tamara... maar vind zelf Tara iets leuker, leker pittig!  
Dus...of onze beeb een Tara wordt ?!? Nog even afwachten dames!

Zegt trouwens niet zoveel hoor, want ik heb inmiddels  een andere leuke meisjesnaam en mn jongensnaam is ook veranderd.....  
Ben gedurende de zwangerschap een nóg leukere naam tegengekomen.  Ik heb  de huidige  naam trouwens  ook van het  Forum. Grappig hè? Zag de  naam een keer staan in  1 van de topics en had gelijk zoiets  van...JAAAAA dat is het!  Gelukkig was vriendlief het wel met me eens ;)

En 77 is mn geboortejaar.

liefs Tara

Haha wat grappig. Hoe ik aan mijn naam kom? Mijn vriend was naar Pinkpop het weekend dat ik me aanmeldde voor het forum!! Vandaar Pink en geboren in 1980!!

Ukkie, de banner doet het bij mij nog steeds niet. Ik stond al aangemeld maar hij reageert niet. Ik wilde zo graag het spuitje als afbeelding erbij maar die doet het niet!!

hmmm Pink,

heb even geklooid maar bij mij komt er ook geen symbooltje op de banner. Zo irritant!!!

Alles goed hier verder? Mier, met jou ook?

Pink, ik ga nog even voor je zoeken, je weet maar nooit...

Liefs, Ukkie26

Haha, wat grappig Tara.

Ik heb Tara ook heel lang een leuke naam gevonden voor als wij een meisje zouden krijgen (nog wel voor de zwangerschap hoor). Inmiddels hebben wij wel een andere naam voor een meisje in gedachten die we nog iets leuker vonden, maar Tara blijft ook leuk.

Twinkel is ontstaan uit een mix tussen de letters van mijn voornaam en die van mijn meisjesachternaam. Een beetje gegoocheld met de letters dus.
Bij twinkel denk ik ook altijd aan een twinkel in de ogen van blijdschap en dat vond ik ook wel een mooie associatie, vandaar.

In de lamp op onze kinderkamer vind je een verwijzing hiernaar (slaapliedje - twinkel twinkel kleine ster). Het zal menigeen niets zeggen, maar voor mij heeft twinkel wel een extra betekenis gekregen sinds het forum.

Ik zal foto's toemailen.

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan