WIEBELMEIDEN 8

anoek ik had je nog even succes willen wensen voor vandaag maar ben gister heel de dag weggeweest en was pas vannacht om half 1 thuis
dus bij deze nog succes!

ga nog lang niet testen want vorige maand ben ik zo bedrogen met mijn 4 dagen overtijd!

ik moet bij het minste of geringste al janken..... komt van alle spanningen denk!

xxx mier

Hé meiden,

Voor jou idd een heel spannende week Mier.
Helemaal niet gek hoor dat je hier emo onder bent, laat die tranen maar rollen hoor meid, hopenlijk lucht het wat op.
Vervelend is het idd dat je niet weet wanneer je echte NOD-dag nu is.
Ik had dat ook altijd met mijn onregelmatige cyclus, maar probeerde er met behulp van temperatuurverschillen achter te komen. Dat vertelde me ook niet alles hoor.
In de maand dat ik zwanger bleek had ik op de dag van de test ook nog geen verhoogde temperatuur, dus blijkbaar zei het bij mij allemaal weinig.
Dikke knuffel van mij hoor Mier en ik hoop voor jou dat de week snel voorbij zal vliegen (en dan wel zonder RD's natuurlijk!).

@Pink, jee zeg... de eerste reactie op Diana en Jeroen!
Er stonden er al een heleboel zag ik gisteren.
Ik vind de naam ook erg leuk en vind het ook echt een dot van een meisje om te zien.
Hoe lang heb jij nu nog vakantie?

Ik ga me nu eerst maar eens even aankleden.

Tot gauw.

Liefs, Twinkel3

Goedemorgen!

Pink, welkom terug in het miezerige Nederland. Als ik de weerberichten moet geloven, komt het goede weer je achterna: eind van de week wordt het 25 graden en een zonnetje. Kan ik mn verlof net zo afsluiten als het begon, haha.

En jij bent snel zeg: de eerste reactie bij Jeroen en Diana! Leuk he, voor ze! Geeft misschien weer wat hoop?

Wat jammer dat jouw foto niet goed lukte voor op een canvas-doek. Echt een super idee namelijk, om foto's van jou en je mannetje van vroeger (oei, wat klinkt dat oud) erop te doen. Maarja...die zijn natuurlijk niet digitaal...

Mier, wat een ontzettend spannende weken komen er voor je aan! Eerst vrijdag de uitslag en dan een week waarin je gaat zitten wachten of de RD komen. Bah, een week. Da's wel een lange periode zeg.
Ik snap wel dat je niet wilt testen hoor. Dan ga je toch hopen en als 'ie dan negatief is, is het toch (weer) een klap. Vervelende is dat het toch in je hoofd blijft spoken. Zo van: jeej, nog geen RD, het kan nog... En dat een week lang. Meid, sterkte. Als je van je af wilt schrijven of een hart onder de riem nodig hebt: je kunt altijd hier op het forum of per mail je verhaal doen hoor!

Tot later!

Liefs, Ukkie26

Anoek, hoe was je eerste werkdag? Volgens mij heb je er stiekum best wel van genoten!! En dan is het natuurlijk extra leuk om weer thuis te komen! Waar was Benthe vandaag? Al bij het KDV?

Mier, spannend hoor! Heb je een idee wanneer je vruchtbare periode (slijm?) en eisprong was? Dan kun je het misschien iets beter inschatten wanneer je NOD is?
Ik had het de afgelopen periode weer goed. Ik heb drie dagen rekbaar slijm gehad en ik heb mijn eisprong daarna gevoeld. Ik wist dus dat ik op vakantie tussen woensdag en vrijdag ongesteld zou worden en ja hoor, donderdagavond! Helaas hebben we er niks aan, maar toch. Het is aan de ene kant zó fijn om niet meer 'op commando' te hoeven wiebelen,  het heeft  voor ons zegmaar een hele andere dimensie gekregen. Aan de andere kant mis ik die spanning tijdens het wiebelen op de vruchtbare dagen ook wel een beetje hoor, het gevoel van: misschien hebben we nu een baby gemaakt, dat is er nu niet meer.
Maar gelukkig schiet het voor ons op. Over 9/10 weken kunnen we beginnen.

Ik wil graag zo'n IVF-ICSI banner maken, had via google een babysite gevonden waar dat kon, maar die banner doet het niet. Helaas. Iemand van jullie een site gezien waar ik zo'n banner kan maken?

Ukkie, wanneer moet jij weer aan het werk? Of mag je weer aan het werk kan ik misschien beter zeggen, dat andere klinkt ook zo negatief he? Wat doe je trouwens voor werk?

Liefs Pink

Haai Pink,

ik heb nog 2 weekjes vrij! Heb achter mn zwangerschapsverlof 6 weken vakantie geplakt: ik had nog wat uren over van vorig jaar...
Ben wel blij hoor, dat ik dat heb gedaan. Anders had Lise met 12 weken al naar het KDV gemoeten.
Over 2 weekjes moet ik weer (voelt aan de ene kant als moeten, aan de andere kant ook wel fijn hoor, wat anders dan luiers verschonen en badderen). Omdat we in augustus en september nog geen plek op het KDV hebben, hebben mn mannetje en ik onze vakantiedagen zo gepland dat hij thuis is als ik werk en omgekeerd. Hij gaat 4 dagen werken en neemt 1 dag vakantie, dus 3 van huis weg. Ik ga 3 dagen werken waarvan 1 thuis. Dus hoeven we niet stad en land met Lise af te zeulen.

Vanaf oktober hebben we 2 dagen, vanaf november 3. Dat willen we, dan kunnen we beiden 4 dagen werken. En dan maar eens zien of het bevalt...

Ik werk trouwens als belastinginspecteur in Amsterdam. Klinkt erger dan het is hoor (vind ik).

Jij zit toch in het onderwijs? Er zijn wel wat wiebel-juffen zeg! Twinkel en Vlinder toch ook?

Over 10 weken gaat het voor jullie echt beginnen! Wat gaan ze dan precies doen? Ik hoop dat het snel raak mag zijn!

Liefs Ukkie26

Pink, hier misschien? Heb ff getest, na wat geruzie doet hij het (lijkt)

http://9maand.com/club/ncban/ivfban.php

Hoi meiden,

Sinds vandaag ben ik dus officieel een werkende wiebelmama! En ik moet eerlijk bekennen dat het wel erg fijn was om weer aan de slag te gaan. Had het er van t weekend wel moeilijk mee, maar was er vandaag ook wel klaar voor. Benthe was lekker thuis bij mn mannetje dus dat was voor mij heel erg fijn. Pas na onze vakantie gaat Benthe na het KDV. Hoef nog maar 3 dagen te werken en dan heb ik weer vakantie, ha ha!

Dus Pink, nee we zijn nog niet op vakantie geweest ;-) Fijn dat jullie het zo goed naar jullie zin gehad hebben. Nu ook hier dreze week mooi weer, lekker begin van mijn vakantie ;-) Over 10 weekjes gaat het beginnen. Spannend voor jullie zeg. Hoe en wat gaat er dan gebeuren? Starten met spuiten en zo?

Miertje, thanks en geeft niet hoor. Weet toch wel dat je aan me denkt, ha ha!!! Ja idd shit dat je NOD een week verspreid ligt. Ik zou gewoon de uiterste datum afwachten en misschien wel wat langer, gezien de teleurstelling de vorige keer... als je dat kan volhouden. IK hoop echt zo voor jullie dat het raak is. Vrijdag weet je in elk geval of je een goede eisprong hebt gehad. Ik blijf gewoon duimen!

Ik ga nog even bij de mama;s kijken en dan nog wat wiien en vroeg naar bed.... ben wel beetje moe, hahahah!

Liefs

Hallo,

Ja, ja ik kom ook uit onderwijsland.

Ook hier is het lekker druk de laatste tijd. Gezellig hoor meiden!

x-vlinder

Terug
Bovenaan