Goedemorgen!
Pink, welkom terug in het miezerige Nederland. Als ik de weerberichten moet geloven, komt het goede weer je achterna: eind van de week wordt het 25 graden en een zonnetje. Kan ik mn verlof net zo afsluiten als het begon, haha.
En jij bent snel zeg: de eerste reactie bij Jeroen en Diana! Leuk he, voor ze! Geeft misschien weer wat hoop?
Wat jammer dat jouw foto niet goed lukte voor op een canvas-doek. Echt een super idee namelijk, om foto's van jou en je mannetje van vroeger (oei, wat klinkt dat oud) erop te doen. Maarja...die zijn natuurlijk niet digitaal...
Mier, wat een ontzettend spannende weken komen er voor je aan! Eerst vrijdag de uitslag en dan een week waarin je gaat zitten wachten of de RD komen. Bah, een week. Da's wel een lange periode zeg.
Ik snap wel dat je niet wilt testen hoor. Dan ga je toch hopen en als 'ie dan negatief is, is het toch (weer) een klap. Vervelende is dat het toch in je hoofd blijft spoken. Zo van: jeej, nog geen RD, het kan nog... En dat een week lang. Meid, sterkte. Als je van je af wilt schrijven of een hart onder de riem nodig hebt: je kunt altijd hier op het forum of per mail je verhaal doen hoor!
Tot later!
Liefs, Ukkie26