WIEBELMEIDEN 8

Nou Pink, die pil is maar voor maandje dus dat moet te overzien zijn voor jezelf en je omgeving  En bij ons mag je natuurlijk altijd de heks uithangen als je daar zin in hebt!
Nog even meid, dan het voor jullie ècht beginnen!!!  

tara alweer 41 weken! hoop dat het voor jullie niet lang meer duur! ben zo benieuwd!

mooie foto s van iedereen hoor! erg mooie kamers! super!

pink weer terug aan de pil maar het begint zo op te schieten voor jullie! echt fijn!

ik nog anderhalve dag wachten en dan eindelijk naar het ziekenhuis,ben benieuwd....

xxx mier

Oooo Meiden.

Wat duim ik voor jullie zeg!

Pink het is inderdaad alles voor het goede doel. Het komt nu wel steeds dichterbij. En tja de pil is niet alles maar wel nodig dus dan inderdaad maar een maandje 'heksen'. Hier kun je altijd een tussenlanding maken op je bezemsteel!

Mier ook voor jullie weer spannend. Vrijdag de uitslag waar jullie al de hele week naar uit kijken. Dan nog wachten op je nod. Heb je verder nog afspraken staan?

Meiden die op zoek zijn of straks gaan naar anticonceptie (klinkt wel een beetje raar op dit forum maar jullie snappen wel wat ik ermee bedoel) de nuvaring is mij echt super bevallen. Weinig hormonen, niet meer iedere dag de pil innemen. Ik weet nu al dat ik de ring straks weer ga gebruiken als het weer 'nodig' is. Moet nog wel even navragen hoe het zit met bv en anders tijdelijk de rubbers en daarna weer de ring!

x-vlinder

Goedemorgen!

Heerlij het zonnetje schijnt hier! Dan begint de dag toch een stukje vrolijker (al begon 'ie alsnog vrolijk hoor!). Heerlijik, heerlijk. Ik ga zo direct even in de tuin zitten...lekker genieten.

Mier, nog 1 dagje! Dan uitslag of je eitjes goed zijn gesprongen! Ik hoop het zo meid! Kunnen ze niet direct zien of jullie goed gewiebeld hebben afgelopen weekend? Dan ben je ook van die onzekerheid af!

Pink, vervelend dat je zo'n last hebt van hormonen van de pil. Maar het is hopelijk maar voor eventjes dat je die hormoondingen moet. En als je je niet lekker voelt of lekker wilt zeuren/chagerijnen: daar zijn we ook voor hoor! Proberen we je weer op te vrolijken!

Sterkte meiden!

Liefs, Ukkie26

Nog één dag Mier en dan weer naar het ziekenhuis.
Ik duim voor je voor goede uitslagen!

Enne die Nuvaring, daar hoorde ik Anoek volgens mij ook al over praten.
Wie weet is dat wel wat voor mij, ik zal me er t.z.t. eens in verdiepen.

Ik ga nog even shoppen, hopenlijk is het nu nog rustig in het dorp.
Vanmiddag wellicht nog lekker even hangen in de tuinstoel.

Tot gauw!

Liefs, Twinkel3

Ik heb vakantie!!!!!!!!! hahahaha! Werken is me echt heel erg meegevallen en vond het fijn er weer te zijn. NU lekker 3 weekjes vakantie met zn 3tjes.

Mier,morgen naar het ziekenhuis. Hoe laat heb je je afspraak?

Pink, voor jullie wordt het nu echt concreet en kan het aftellen beginnen. Ik heb ook zo'n last van de pil. Net 1 strip gehad en mn hoofdpijnklachten zijn meteen terug. Kan je een pil kiezen of krijg je een specifieke voorgeschreven? Ik ga idd overstappen op de nuvaring. Ben heel benieuwd. Als dit werkt, dan kijken we weer verder.

Ik ga straks lekker op de bank hangen met mn mannetje!!

Liefs

Hee mier,

Heel veel succes morgen!!!!!! Spannend, hoop dat alles goed is... Net als de vorige keer!

x bo

Terug
Bovenaan