WIEBELMEIDEN 8

Ooooo Mier.

Weet niet zo goed wat ik moet zeggen.

Helaas weer bruin verlies en dat is inderdaad geen goed teken. Wel een goede eisprong en dat is ook heel wat waard! Dat moet je goed onthouden hoor want tenslotte moet er toch een goede eisprong zijn. Ik weet nog dat dat bij mij toen niet het geval was en dat is helemaal shit. Wel goed dat je donderdag al een kijkoperatie krijgt! Is je ongie dan al helemaal over of maakt dat niks uit?

Sterkte he meid! Ook bij jullie komt het goed hoor...dat MOET gewoon!!!

x-vlinder

thanx vlinder!
jullie bijna al uitgerekend en ik zit nog te kutten.... vind ik echt balen... maar ja er is gewoon niks aan te doen,donderdag schiet iig al op!
ik krijg geen clomid omdat mijn cyclus ,,zo regelmatig,, is....

xxx mier

we zullen zien!
ik geloof ook nooit dat ik bij jullie allemaal gelijk heb hoor! het is ten slotte altijd 50% kans maar vind het wel grappig dat ik het tot nu toe goed heb.

nu ik en pink nog....

@Mier,

Wat klote dat je bruinbloed verlies heb. Das erg balen!!! Wel fijn dat je iig een goede eisprong heb gehad. Donderdag al een kijkoperatie, das lekker snel. Hoop echt dat jij (en pink natuurlijk) ons snel zullen volgen. Het moet idd gewoon. Mijn duimen draaien constant voor jullie.

Hier gaat het lekker. Vandaag alweer 13+3wk. Het schiet lekker op. Vind het erg snel gaan, maar ben er ook niet dagelijks meebezig. Denk dat dat komt omdat ik Lisa heb. Zij vraagt een hoop aandacht. Vandaag hebben we heerlijk samen van het mooie weer genoten. Lekker een badje in de tuin en badderen maar. Vanavond de hele avond bij mijn vriendin op visite geweest. We waren gewoon ons huis uitgevlucht. Het was hier binnen vanavond om half 9 gewoon 29graden. Niet uit te houden dus. Hopelijk hebben we morgen weer zo'n lekkere warme dag!!

Ga nu lekker mijn bedje in ben best wel moe.
Liefs xxx

Hé Mier,

Shit zeg dat de eerste tekenen van een ongi zich weer hebben laten zien. GRRR!!!
Ik kan me goed voorstellen dat het allemaal wel erg confronterend is bij de wiebelmama's op dit moment. Pippie, Vlinder en ik lopen al op het laatst en daar had jij ook bij kunnen zijn... Echt ongelofelijk shit zeg!
Wanneer je nu al weer zwanger was geweest had dit waarschijnlijk wel iets anders gevoeld.
Voor mij zijn deze maanden voorbij gevlogen, maar ik kan me voorstellen dat ze voor jou voorbij gekropen zijn.
Ik kan niets meer doen dan voor je blijven duimen meid en je een heel dikke knuffel geven!

Wel fijn dat jouw bloedwaarden goed waren in ieder geval en ze zijn idd vlot met de kijkoperatie. Aan de ene kant wel heel snel, maar zo hoef je er ook niet zo lang tegenaan te hikken. Ik hoop voor je dat ze een "kleinigheid" kunnen vinden die makkelijk verholpen kan worden, zodat er voor jullie ook duidelijkheid komt over waarom het niet wil lukken met zwanger worden.

Heel veel succes gewenst!

Liefs, Twinkel3

Ha lieve meiden!

Ook kom ik hier nog even kijken hoor of er nog gepost is.

Hoe is het er nu mee?

Pink, jij hebt nog lekker vakantie natuurlijk? Nog leuke dingen op het programma staan?
Mier, jij ook weer lekker weekend? Het is lekker zomerweer dus dat is al mooi meegenomen.

Redden jullie het verder een beetje? Als er iets is (of niet)  gewoon lekker hier komen hé...dat weten jullie!

x-vlinder

Terug
Bovenaan