WIEBELMEIDEN 8

Goedemorgen meiden!

Hoe is het hier? Is het bij jullie ook zo'n mooi weer? Hie wel, alleen is het wat benauwd. Maar: beter dan regen.

Mier, wat ontzettend balen dat je ongi er weer aan lijkt te komen. Getver. Het was toch best hoopvol, met 2 eitjes op springen! Wel fijn dat je zo snel al een kijkoperatie krijgt. Hopen dat het goed zit daarbinnen en dat jullie aan een klein beetje hulp van de gyn genoeg hebben.

Pink, met jou alles goed? Maandag gesprek bij de gyn, toch? Vind je het spannend?

Hier kunnen jullie gewoon van je af schrijven hoor! Als jullie balen, of erdoorheen zitten ofzo. Daar zijn we voor...

Fijn weekend.

Liefs, Ukkie26

Spannend Mier!! Ik hoop zo voor je dat het een kleinigheidje is wat zo verholpen kan worden!!!

Maandag naar de gyn. Ik vind het niet spannend op zich. We kunnen nog even wat vragen stellen en dat is het dan ook denk ik, want de afspraak duurt maar een kwartier!! Maandag duurt het nog 'maar' 9 weken, gaat best wel snel he? Gisteren op kraamvisite geweest bij een stel dat hun kindje via IVF heeft gekregen. Zij zijn vorig jaar precies in week 40 gestart, dus een goede week voor hun, hopelijk ook voor ons!!!!!!!!!!!!!

week 40 schiet echt al op pink! zal een spannende tijd worden

mijn ongesteldheid is nu echt weer doorgezet sinds afgelopen nacht,had ook niet anders verwacht na het bruinverlies....
donderdag naar het ziekenhuis,ik zie er best tegenop,maar het zal wel goed komen!!vandaag even andere piercings in laten doen bij de piercingshop want anders krijg ik ze er donderdag niet zelf uit en in en dat is ook best lastigwant ze moesten er allemaal uit!
wordt een kort weekje om te werken,maandag dinsdag en woensdag (heerlijk) ik hoef dan pas dinsdags weer te gaan werken.

twinkel ik had er idd anders tegen aan gekeken als ik weer zwanger was geweest,maar dat is helaas niet....

xxx mier

Hé meiden,

Proberen jullie ook zo koel mogelijk te blijven vandaag met dat zweterige weer.
Hier in de Achterhoek is het in ieder geval flink klam, bah!
Douchen kan even niet, omdat de kitrand van het bad is vervangen en die moet minimaal 24 uur uitharden, dus het is even wassen bij de wastafel en misschien straks wel even douchen bij een vriendin.

@Pink - veel succes morgen bij de gyn!

@Mier - waar heb jij allemaal piercings dan??? Tja, ik ben nu eenmaal nieuwsgierig!
Idd een korte werkweek voor jou. Wel lekker dat je vrijdag/ zaterdag ook niet hoeft te werken (of mag dat ook sowiezo niet na een kijkoperatie?).

Fijne zondag nog!

Liefs, Twinkel3

Ja Twinkel, ik ben ook niet nieuwsgierig maar wil graag alles weten! Ik was ook benieuwd naar de piercings van Mier!! Dus Mier.............................................

Hoi hoi,

Ook hier is het warm en klam...bleehhhh.... morgen schijnt het nog erger te worden. Gelukkig hebben we airco in de auto want we moeten morgen een aardig eindje rijden naar mn schoonouders om de konijnen te brengen voor hun " vakantie" ;-)

Hoe is het hier?

Pink, succes morgen! Alle laatste vragen op papier gezet of heb je niet zoveel vragen meer? Elk afspraak brengt je steeds weer een stapje dichterbij.

MIertje, hoe is het met jou? Zie je tegen de kijkoperatie op? ook al is het dan voor een goed doel?

Twinkel, jij hebt Mier toch ook ontmoet? Ik weet er volgens mij zo 2, maar ik laat het aan mier over om het te vertellen:)

Liefs

Hahahahahahahahahahahahaha...ik ben ook helemaal niet nieuwsgierig hoor Mier  maar wel heel benieuwd!

Pink veel succes morgen. Laat je weer even weten hoe het gegaan is?

x-vlinder

Terug
Bovenaan