WIEBELMEIDEN 8

Haai meiden!

Pink, veel succes vandaag bij de gyn!

Enne Mier, ik ben ook nieuwsgierig hoor, naar je piercings, haha. Kom jij op Schiphol wel door de poortjes? Of ben je dan eerst een half uur bezig alle piercings uit te doen?

Hier alles prima, alleen is Lise compleet het doorslapen kwijt, helaas. Afgelopen nachten was het half 5...gaap. Extra vervelend omdat we haar juist in ons ritme willen krijgen (6 uur wakker). Dat lukt dus nog niet echt.

Verder gaat het goed. We hebben een nieuwe keuken gekocht (JEEJ) en we zijn druk bezig met plannen voor ons nieuwe huis. De keuken wordt al geleverd en geplaatst voordat we erin gaan: we hadden niet gedacht dat we dat zouden redden!

Ik ga snel even ontbijten en dan naar Lise: die is inmiddels alweer toe aan voeding nummer 2 voor vandaag.

Fijne dag en nogmaals: Pink, succes!

Liefs, Ukkie26

nou het valt best mee hoor met de piercings  hier komt het dan hahaha!
navelpiercing ,tepelpiercing ,tongpiercing, kinpiercing en een oorpiercing (tragus)
ik ben niet aso hoor want dat wordt meestal gedacht bij piercings.

navelpiercing zal straks niet meer er terug in kennen denk ik want ze moeten in mijn navel zijn en krijg daar ook hechtingen in,maar dan laat ik hem ook uit want heb hem al een jaar of 12.

na de kijkoperatie mag ik niet werken ivm met buikpijn en mag niet tillen.

hier regen het nou,dus het is hier nu lekker aan het afkoelen! het is heel het weekend mooi weer geweest en we hebben geen enkele bui gehad en ook geen onweer maar nu zijn wij aan de beurt!

xxx mier

pink heel veel succes vandaag! nog even de laatste vragen stellen!

Pink, hoe was het vandaag bij de gyn?

Aha, Mier, 5 piercings. Ik vind het best mooi hoor, heb ze zelf alleen niet. Heb niet eens gaatjes in mn oren. Puur natuur, haha.

Ben je zenuwachtig voor donderdag? Ik kan me voorstellen dat het best spannend is. En krijg je direct te horen wat ze gezien hebben? En hoe word je verdoofd?

Meid, sterkte!

Liefs, Ukkie26

ik heb aan iedere kant 3 gaatjes in mijn oren,maar heb eigelijk bijna nooit oorbellen in en als ik oorbellen in heb dan zijn het alleen de onderste gaatjes!

ik krijg algehele narcose! (verplicht) vind dat juist ook wel fijn hoor!
ik vind het heel spannend,vooral omdat ik het natuurlijk ook best een plek is wat je niet graag laat zien.

ga nu lekker zonnenbanken! en daarna werken

xxx mier

Ha Mier,

jee, algehele narcose. Je bent na de operatie een paar daagjes vrij toch? Kun je weer bijkomen, je schijnt er echt mega-duf van te worden.

En ze gaan via je navel naar binnen?

Ik snap heeeeeel goed dat je het spannend vind hoor. Hoop dat het er goed uitziet van binnen zeg maar.

Zon ze, werk ze en tot forums!

Liefs, Ukkie26

Is het nog nodig geweest om onder de zonnebank te gaan Mier, of kon jij ook gewoon lekker naar buiten? Hier is het nu wel flink zonning in ieder geval.

@Anoek, ja ik heb Mier wel gezien, maar daar zijn me haar piercings niet van bijgebleven. Die tepel- en navelpiercing lijken me logisch dat ik die heb gemist.
Enne... een kinpiercing, had je die toen ook al Mier???

Hopenlijk kun je de narcose goed verdragen Mier, maar ik heb daar toen wel flink last van gehad na een keeloperatie. Neem in ieder geval goed de tijd tot je je weer een beetje jofel voelt, anders krijg je de klap later waarschijnlijk te pakken. Tenminste, dat heb ik zo ervaren.

Ik ga nog even luieren in de tuin.

Tot gauw!

Liefs, Twinkel3

Jeetje, inderdaad algehele narcose is niet niks hoor.
Laat je daarna maar lekker verwennen Mier!

Pink hoe is het bij jullie?

x-vlinder

Terug
Bovenaan