WIEBELMEIDEN 8

Spannend hoor mier, die operatie!
Laat jezelf na die tijd maar lekker verwennen hoor!

Zo, wat een piercings! Ik heb die van je kin natuurlijk op hyves al gezien, en hij staat je goed hoor! En een tepelpercing..... dat lijkt me zoooo pijnlijk om te laten zetten.

Ik had alleen een navelpiercing, maar ik heb hem er met de zwangerschap uitgehaald (ong met 28 weken) omdat hij geirriteerd raakte. Ik weet nog niet af ik hem opnieuw laat zetten, hangt denk ik straks een beetje van mn buik af.... Een hangbuik met piercing vind ik nl geen gezicht  Was trouwens gewoon een heel klein gouden staafje met aan de uiteinden een gouden balletje.

Zijn er nog meer wiebelmeiden/mama's met spannende  "geheimen" Nog mensen met enorme tatoo's ofzo ?

Liefs  Tara en Viggo

Nou Mier, zijn we helemaal op de hoogte!!!

Tara, wat een prachtige foto's op je hyves!!! Wat een mooi kereltje hebben jullie!

We waren zo klaar bij de gyn. Ik moet tijdens de volgende menstruatie aan de pil. Vanaf 21 september moet ik prikken om de hele boel lam te leggen zeg maar. 2 oktober een uitgangsecho en vanaf die dag dus hormoonstimulatie. Ongeveer 14 dagen en dan de punctie.
Uitslag chromosomenonderzoek was er nog niet helemaal, wel is bekend dat er niks mis is met het y-chromosoom van mijn vriend, dit betekent dat de onvruchtbaarheid niet iets is wat hij kan doorgeven aan een jongetje. Dus waarschijnlijk is het gewoon de operatie van vroeger.

Nog 'maar' 9 weken!!!!!!!

Mier, spannend hoor. Fijn dat je narcose krijgt. Maar wat gaan ze nou precies doen?

Liefs Pink

Ik heb geen piercings en tatoos. Alleen aan beide kanten 2 oorbelletjes. Saai he?

Hey Pink.

Dat wordt een spannende tijd voor jullie waar jullie al even op wachten. OVer 9 weken is het dan zover en zal het gaan beginnen. Fijn dat het chromosomenonderzoek een goed resultaat gaf. Aan ons hebben ze dat toen ook uitgelegd inderdaad. Ik kan me voorstellen dat het toch weer een opluchting is want alles wat goed is is goed en je wil  natuurlijk zo weinig mogelijk consequenties voor je kindje!

Ik ben trouwens helemaal saai (haha). In ieder oor 1 gaatje waar netjes iedere dag oorbellen in hangen hoor.

x-vlinder

Ja, da's pas saai Vlinder, haha!!
Ik heb wel een steentje op mijn tand gehad en een gaatje bovenin mijn oor, maar dat ging zo ontsteken dat mijn oor er blauw van werd, dus weg oorbel!!

twinkel die piercing had ik toen ook al,het valt niet zo op hoor want het is maar een klein staafje wat er in zit! tepel en navel zie je zoiezo niet! en die in mijn oor ook niet want daar valt nu mijn haar over heen want ben het aan het laten groeien.

vanmorgen regende het hier volop,dus kon hier niet zonnen! en moest om 12 uur werken!

ik had in het ziekenhuis al een gesprek met de anesthetist gehad en was een hele lieve man dus hoop dat ik hem ook heb. ik wordt door een mannelijke gyn.geholpen,vind het wel spannend allemaal!

wat een mooi kereltje tara! echt een knulletje!

wat een goed vooruitzicht pink! het is al bijna augustus! en dan al de prikinstructie!

ik ben blij dat mijn vriend meegaat naar het ziekenhuis! ben nu al helemaal zenuwachtig....

oh ja en die piercings zijn zo spannend niet hoorik heb ze allemaal al zo lang dat het gewoon zo bij me hoort!
en tepelpiercing deed niet zeer hoor (heb hem met verdoving laten zetten hahaha)

xxx mier

pink ze gaan sneetjes in mijn navel maken en dan gaan ze eerst mijn buik opblazen dat mijn organen vrij komen en dat ze die niet kunnen beschadigen,dan gaan ze met een kijkbuis in mijn navel,dan spuiten ze via mijn vagina contrastvloeistof in en gaan ze kijken ofdat het makkelijk in de buikholte komt,zo ja dan is het goed en zijn mijn eileiders open,zo niet dan is er iets aan de hand en kunnen ze het gelijk verhelpen (verklevingen of zo) daarna laten ze mijn buik weer leeglopen.
het duurt ongeveer maar een half uur hoor!

xxx mier

Terug
Bovenaan