WIEBELMEIDEN 8

Hahahaha Pink, je bent alhelemaalklaar voor de vakantie! Alles tip top inorde!

Nog een klein maandje en dan gaat het voor jullie echt van start of voelt dat nog niet zo?
Hoop zo dat jullie eerste poging meteen succesvol zal zijn. Mijn duimen draaien superhard voor jullie! Zie je tegen het spuiten op?

MIertje, morgen voor jullie een belangrijke dag. Heb je al succes gewenst, maar toch... hoop zo dat ze jullie nu gaan helpen. Ik denk aan je en laat je snel iets weten? Of hier of via mail of via sms, maakt niet uit!

Weltrusten allemaal alvast!

Liefs Anoek

Wauw een heel aantal van jullie al ruim een jaar samen! Wel ontzettend leuk om zo'n club te hebben en lief en leed mee te delen.

Mier, heel veel succes. Ik denk aan je en duim dat ze nu echt stappen gaan ondernemen om uit te zoeken waarom het bij jullie langer duurt.

Pink, een hele fijne vakantie. Geniet ervan!

vs

Hoi Meiden,

Hier alles goed. Heb het wel erg warm, maar ja de wappers aan en rustig aan doen. In huis is het nu al  25 graden.

@Pink, Een hele fijne vakantie en lekker genieten he van het mooie weer daar.

@Mier, Succes vandaag. Laat je niet wegsturen he!!!

Liefs xxx

Hey Mier, ik ben al te laat om je succes te wensen zie ik. Hopelijk kom je straks met goed nieuws dat ze vanalles voor jullie gaan doen!

Pink, jullie straks op vakantie! Heerlijk hoor. En zo te lezen gaan jullie in ieder geval niet vervelen ;) Heel veel plezier,en als je terugkomt is het al bijna eind juli dan gaat het voor jullie ook echt beginnen.

liefs tara

wij zijn alweer terug uit het ziekenhuis,volgende week vrijdag weer terug en dan gaan ze mijn eisprong bekijken en bloedprikken,misschien dan aan de tabletten om mijn cyclus weer wat regelmatiger te maken,en ze dacht er misschien toch over om een kijkoperatie te doen naar mijn eileiders,ik heb daar flink zitten huilen  maar ze begreep het wel....
nu maar weer afwachten tot volgende week maar eindelijk wat actie...

pink een hele fijne vakantie en geniet er samen van!!!!

xxx mier

Hey Miertje,

Opgelucht? Fijn dat ze wat gaan doen zeg. Gaan ze met behulp van een echo en je bloedwaardes kijken of je een (goede) eisprong hebt? En die kijkoperatie, is dat een HSG of toch iets anders? Logisch dat je moest huilen. Je zal zeker niet de eerste zijn en zeker ook niet de laatste die een potje zit te janken bij de gyn hoor. Wel fijn dat ze begrip toonde, want dat is denk ik niet altijd het geval. Serkte meid en toi toi toi alvast voor volgende week!

Hey Pink,
Had niet helemaal in de gaten dat jullie nu al weg gaan, ha ha!! Heel veel plezier op vakantie en geniet er van!

Ik ga nu eens even douchen en daarna mn dochter is even in bad weken, want met al dat gekluif op haar vingertjes wordt ze er niet schoner op want ze zit met dit natte vingers overal aan, hihi!

Liefs Anoek

P.S. Vanavnd op Nld 1 het vervolg op Babyboom.

het is een laparoscopie maar denk dat het hetzelfde is als een hsg-onderzoek!

ze gaan dan idd kijken ofdat mijn eisprong goed verloopt door middel van de bloedwaarden en misschien de tabletten om mijn cyclus wat regelmatiger te maken want dat is de laatste maanden ook flink knudde....

xxx mier

Pink een hele fijne vakantie, geniet er lekker van  samen met je man!

Mier wat fijn dat ze nu verdere stappen gaan ondernemen! Snap dat het best  heel moelijk  is, gelukkig snapte de gyn dit ook.
Zie op tegen een operatie of heb je zo iets als het nodig is prima. Gaan ze trouwens meteen een laproscopie doen en niet eerst een HSG?
Nou meis hoop dat je snel een mooi resultaat mag hebben!

Liefs bo

Terug
Bovenaan